Skocz do zawartości




- - - - -

Sam przełącza się na benzynę [230e]


38 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   DirtyBoyz


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 kwi 2011
  • Miejscowość: Ostróda
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 maja 2011 - 23:33

No w sumie tak i to jest nawet dobry przypominacz o zapaleniu świateł. Bo jak nie włączysz świateł to instalacja gazowa nie załączy się :spokoj:
Mam w związku z tym prośbę, bo W201 ma identyczny włącznik świateł to powiesz mi w które dokładnie kable się wpiąłeś? :star:



#12 Offline   DirtyBoyz


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 kwi 2011
  • Miejscowość: Ostróda
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 maja 2011 - 21:13

Ok dzisiaj zrobiłem wszystko chyba co mogłem narazie...
Uszczelniłem wszystkie węże, założyłem czujnik temperatury i przełożyłem " plus po stacyjce" z cewki pod światła :zeby:
Ale mam jeszcze pod cewkę podłączony "sygnał prędkości obrotowej" (brązowy przewód) czy to tak powinno być?

#13 Offline   bezelek


  • Postów: 76
  • Na forum od: 14 lut 2011
  • Miejscowość: Daniec, Opolskie
  • Drugi Mercedes:MB 100 2.4D
  • Trzeci Mercedes:MB Vito 2.2 CDI
  • Inne auto:BMW e36

Napisano 19 maja 2011 - 21:55

Ja wpiąłem się bezpośrednio w lewą lampe :mrgreen: , i teraz jak jade autem rodziców to zapominam włączyć świateł... :ok:

Jeżeli chodzi o kabel sygnałowy podpięty pod cewke, to właśnie on też tam nie bardzo pasuje, niby da sie go podłączyć w inne miejsce, a bynajmniej Radhezz powiedzial że sie da, dokładniej to przy złączu diagnostycznym masz przykręcony żółto-zielony kabel od obrotka, i niby pod tym sygnałem też bedzie działać, czy bedzie? nie wiem nie probowałem...

#14 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 19 maja 2011 - 22:48

Skoro już zostałem wywołany, to się odezwę :D

bezelek napisał:

przy złączu diagnostycznym masz przykręcony żółto-zielony kabel od obrotka
Będzie, bo jak mówiłem to wiem - sam mam tak podłączony ;)

Co do przełączania samoczynnego i sterowania. Też tak miałem, ale u mnie z racji tego że centralka inna (prostsza), po prostu odcinało wszystko i silnik gasł. Jest to do ogarnięcia, bo po prostu u mnie centralka siadła i "papa". Co do Twojego przypadku musiałbym na to chwile poświęcić, ale da się z tym dojść do ładu - samo przełączanie to kwestia sterowania z centralki, bynajmniej tam gdzie do tej pory działałem przy instalacjach z centralkami STAG2-G i STAG2-W (zamiast G można wpiąć W, odwrotnie nie próbowałem, ale pewnie też będzie hulać). Dla ciekawych, moje druciarskie rozwiązanie problemu :E :

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika



#15 Offline   DirtyBoyz


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 kwi 2011
  • Miejscowość: Ostróda
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 maja 2011 - 23:39

Zobaczę czy teraz będzie się coś działo, jeżeli tak to będę szukać dalej ;)

#16 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 24 maja 2011 - 18:39

Jak odpalasz ręcznie tzw tryb awaryjny czy pali się dioda ciągle i czy słychać pyknięcie, otwieranie zaworu lpg. Pisałeś, że tak też nie możesz odpalić. Jeżeli słychać otwieranie zaworu lpg to przyczyny szukaj w układzie zasilania lpg, parownik, krokowiec, mikser, lub klapa spiętrzająca. Jeżeli nie otwiera zaworu lpg to przyczyna jest czysto elektryczna, sprawdz połączenia szczególnie w sterowniku lpg, wtyk za tą gumową osłoną czy przewody dobrze się trzymają, oraz łączenie płytki sterownika z gniazdem wtyku czy te druty są dobrze wlutowane, brak zimnych lutów. Częstą przyczyną usterek są wypalenia scieżek wokół przekazników obejrzyj dokładnie. Sprawdz zasilanie szyny przekazników sterownika czerwonoczarny, i wyjscie na elektrozawór niebieski, oraz masy.Docisnij lekko złączki żenskie, żeby ciężko wchodziły przy zaworze lpg. Przewód zasilania po stacyjce przenieś w inne
miejsce niekoniecznie pod swiatła, aby wykluczyć awarię stacyjki. Przewód żółty od czujnika temperatury połącz z masą, nie polecam na dłużej ochrona membrany, przełącza na lpg obrotami tylko, niewiadomo jakie jest ustawienie progu temperatury w sterowniku. Jeszcze sprawdz przełącznik lpg-pb trzy kabelki czy nie są gdzieś przetarte i sam przełącznik.
Jak nie pomoże to uwalony sterownik- powodzenia.

#17 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 25 maja 2011 - 16:55

Jak zrobić żeby auto samo przełączało się na LPG po przekroczeniu odpowiedniej temperatury?

#18 Offline   bezelek


  • Postów: 76
  • Na forum od: 14 lut 2011
  • Miejscowość: Daniec, Opolskie
  • Drugi Mercedes:MB 100 2.4D
  • Trzeci Mercedes:MB Vito 2.2 CDI
  • Inne auto:BMW e36

Napisano 26 maja 2011 - 16:39

Rozumiem, że masz instalacje 2-generacji, i auto na wtrysku?

#19 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 26 maja 2011 - 19:07

Tak Mercedes na wtrysku a instalacja 1 generacji.

#20 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 26 maja 2011 - 20:00

michal93 napisał:

Tak Mercedes na wtrysku a instalacja 1 generacji.
Podaj model sterownika/przełącznika, zobaczymy-pomyślimy :ok:








Podobne tematy Zwiń