No w sumie tak i to jest nawet dobry przypominacz o zapaleniu świateł. Bo jak nie włączysz świateł to instalacja gazowa nie załączy się
Mam w związku z tym prośbę, bo W201 ma identyczny włącznik świateł to powiesz mi w które dokładnie kable się wpiąłeś?
0
Sam przełącza się na benzynę [230e]
Rozpoczęty przez DirtyBoyz, maj 12 2011 23:58
38 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 17 maja 2011 - 23:33
#12
Napisano 18 maja 2011 - 21:13
Ok dzisiaj zrobiłem wszystko chyba co mogłem narazie...
Uszczelniłem wszystkie węże, założyłem czujnik temperatury i przełożyłem " plus po stacyjce" z cewki pod światła
Ale mam jeszcze pod cewkę podłączony "sygnał prędkości obrotowej" (brązowy przewód) czy to tak powinno być?
Uszczelniłem wszystkie węże, założyłem czujnik temperatury i przełożyłem " plus po stacyjce" z cewki pod światła
Ale mam jeszcze pod cewkę podłączony "sygnał prędkości obrotowej" (brązowy przewód) czy to tak powinno być?
#13
Napisano 19 maja 2011 - 21:55
Ja wpiąłem się bezpośrednio w lewą lampe :mrgreen: , i teraz jak jade autem rodziców to zapominam włączyć świateł...
Jeżeli chodzi o kabel sygnałowy podpięty pod cewke, to właśnie on też tam nie bardzo pasuje, niby da sie go podłączyć w inne miejsce, a bynajmniej Radhezz powiedzial że sie da, dokładniej to przy złączu diagnostycznym masz przykręcony żółto-zielony kabel od obrotka, i niby pod tym sygnałem też bedzie działać, czy bedzie? nie wiem nie probowałem...
Jeżeli chodzi o kabel sygnałowy podpięty pod cewke, to właśnie on też tam nie bardzo pasuje, niby da sie go podłączyć w inne miejsce, a bynajmniej Radhezz powiedzial że sie da, dokładniej to przy złączu diagnostycznym masz przykręcony żółto-zielony kabel od obrotka, i niby pod tym sygnałem też bedzie działać, czy bedzie? nie wiem nie probowałem...
#14
Napisano 19 maja 2011 - 22:48
Skoro już zostałem wywołany, to się odezwę
Będzie, bo jak mówiłem to wiem - sam mam tak podłączony
Co do przełączania samoczynnego i sterowania. Też tak miałem, ale u mnie z racji tego że centralka inna (prostsza), po prostu odcinało wszystko i silnik gasł. Jest to do ogarnięcia, bo po prostu u mnie centralka siadła i "papa". Co do Twojego przypadku musiałbym na to chwile poświęcić, ale da się z tym dojść do ładu - samo przełączanie to kwestia sterowania z centralki, bynajmniej tam gdzie do tej pory działałem przy instalacjach z centralkami STAG2-G i STAG2-W (zamiast G można wpiąć W, odwrotnie nie próbowałem, ale pewnie też będzie hulać). Dla ciekawych, moje druciarskie rozwiązanie problemu :
bezelek napisał:
przy złączu diagnostycznym masz przykręcony żółto-zielony kabel od obrotka
Co do przełączania samoczynnego i sterowania. Też tak miałem, ale u mnie z racji tego że centralka inna (prostsza), po prostu odcinało wszystko i silnik gasł. Jest to do ogarnięcia, bo po prostu u mnie centralka siadła i "papa". Co do Twojego przypadku musiałbym na to chwile poświęcić, ale da się z tym dojść do ładu - samo przełączanie to kwestia sterowania z centralki, bynajmniej tam gdzie do tej pory działałem przy instalacjach z centralkami STAG2-G i STAG2-W (zamiast G można wpiąć W, odwrotnie nie próbowałem, ale pewnie też będzie hulać). Dla ciekawych, moje druciarskie rozwiązanie problemu :
#15
Napisano 19 maja 2011 - 23:39
Zobaczę czy teraz będzie się coś działo, jeżeli tak to będę szukać dalej
#16 Gość__
Napisano 24 maja 2011 - 18:39
Jak odpalasz ręcznie tzw tryb awaryjny czy pali się dioda ciągle i czy słychać pyknięcie, otwieranie zaworu lpg. Pisałeś, że tak też nie możesz odpalić. Jeżeli słychać otwieranie zaworu lpg to przyczyny szukaj w układzie zasilania lpg, parownik, krokowiec, mikser, lub klapa spiętrzająca. Jeżeli nie otwiera zaworu lpg to przyczyna jest czysto elektryczna, sprawdz połączenia szczególnie w sterowniku lpg, wtyk za tą gumową osłoną czy przewody dobrze się trzymają, oraz łączenie płytki sterownika z gniazdem wtyku czy te druty są dobrze wlutowane, brak zimnych lutów. Częstą przyczyną usterek są wypalenia scieżek wokół przekazników obejrzyj dokładnie. Sprawdz zasilanie szyny przekazników sterownika czerwonoczarny, i wyjscie na elektrozawór niebieski, oraz masy.Docisnij lekko złączki żenskie, żeby ciężko wchodziły przy zaworze lpg. Przewód zasilania po stacyjce przenieś w inne
miejsce niekoniecznie pod swiatła, aby wykluczyć awarię stacyjki. Przewód żółty od czujnika temperatury połącz z masą, nie polecam na dłużej ochrona membrany, przełącza na lpg obrotami tylko, niewiadomo jakie jest ustawienie progu temperatury w sterowniku. Jeszcze sprawdz przełącznik lpg-pb trzy kabelki czy nie są gdzieś przetarte i sam przełącznik.
Jak nie pomoże to uwalony sterownik- powodzenia.
miejsce niekoniecznie pod swiatła, aby wykluczyć awarię stacyjki. Przewód żółty od czujnika temperatury połącz z masą, nie polecam na dłużej ochrona membrany, przełącza na lpg obrotami tylko, niewiadomo jakie jest ustawienie progu temperatury w sterowniku. Jeszcze sprawdz przełącznik lpg-pb trzy kabelki czy nie są gdzieś przetarte i sam przełącznik.
Jak nie pomoże to uwalony sterownik- powodzenia.
#17
Napisano 25 maja 2011 - 16:55
Jak zrobić żeby auto samo przełączało się na LPG po przekroczeniu odpowiedniej temperatury?
#18
Napisano 26 maja 2011 - 16:39
Rozumiem, że masz instalacje 2-generacji, i auto na wtrysku?
#19
Napisano 26 maja 2011 - 19:07
Tak Mercedes na wtrysku a instalacja 1 generacji.
#20
Napisano 26 maja 2011 - 20:00
michal93 napisał:
Tak Mercedes na wtrysku a instalacja 1 generacji.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Odtwarzacz MP3 na Androida do samochodu |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | Damian85 |
|
||
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
Brak mocy i szarpanie skrzynią m102 230e |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | xc124 |
|
||
W124.Klima automatyczna załącza się i włącza samoistnie. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Przemek84 |
|
||
W124.Klima automatyczna załącza się i włącza samoistnie. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Przemek84 |
|