Z tego co pamiętam to układ hamulcowy ma coś do biegów
Chodziło o poziom płynu w zbiorniczku , znajomy tak miał w 190 , strasznie mnie to dziwiło i do tej pory nie pojmuje jak to działa
Sprawdź ten układ , poziom i ew odpowietrz
3
[w124] Skrzynia - ciężko wchodzi pierwszy bieg
Rozpoczęty przez slawek80, lis 12 2007 15:55
51 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 24 listopada 2007 - 10:50
#12
Napisano 24 listopada 2007 - 11:30
Może pompka sprzegła pada?" to raczej by każdy bieg ciężko wchodził
#13
Napisano 24 listopada 2007 - 15:13
Uklad hamulcowy i wysprzęglający maja wspólny zbirniczek płynu, podzielony na dwie sekcje. Jedna sekcja jest na hamulce a druga na sprzeglo; sa osobne pompki do tychze ukladow.
slawek80 objawy wskazuja na zapotwietrzanie sie ukladu. Jak dla mnie, to gdzieś Ci plyn ucieka - musisz posprawdzac pompke pod podalem, silownik i sprawdzic przewody doprowadzajace plyn.
slawek80 objawy wskazuja na zapotwietrzanie sie ukladu. Jak dla mnie, to gdzieś Ci plyn ucieka - musisz posprawdzac pompke pod podalem, silownik i sprawdzic przewody doprowadzajace plyn.
#14
Napisano 26 listopada 2007 - 23:06
slawek80, miałem takie same objawy z tą różnicą, że mi nie wchodziło więcej biegów i na 99% jest to zapowietrzone sprzęgło. W moim meśku mechanik wymienił docisk i tarczę za 1000 zet. Ale najpierw spróbuj dobrze odpowietrzyć sprzęgło - to trzeba umieć zrobić. Nie potrafię poradzić jak to się robi.
#15
Napisano 27 listopada 2007 - 07:38
no witam patrzył u mnie mechanik i mówi, że ani nie jest zapowietrzony układ, ani wodziki źle nie wyglądają tak więc szukam dalej albo zmienie mechaniora. mam pytanie a może w mesiach jedynka nie jest synchronizowana czyli służy tylko do ruszania wtedy mogło by się okazać, że nastąpiło juz zużycie materiału, może ktoś wie jak to jest, bo reszta biegów wchodzi elegancko tylko jedynka feści. pozdrawiam
#16
Napisano 27 listopada 2007 - 15:05
slawek80 napisał:
tylko jedynka feści
Sprawdz jaki i w jakim jest stanie olej w skrzyni biegów.
#17
Napisano 27 listopada 2007 - 20:22
nie wiem czy juz ktos wspominał ale może warto obejrzeć poduszki pod skrzynią??
#18
Napisano 17 sierpnia 2010 - 20:23
Panowie odświeże troszke temat bo chodzi mi dokładnie o te wodziki pod skrzynia biegów ...tam są takie zatrzaski metalowe i tak jakby gumowe okragłe kułeczka na tych wodzikach jak te cześci się nazywają i gdzie je kupic bo umnie one spruchniały i musiałem na opaski połapac - dokładnie chodzi mi o te okrągłe gumowe elementy tam gdzie są wodziki.
#19 Gość__
Napisano 17 sierpnia 2010 - 21:49
Zdaje się, że o to Ci chodzi:
Sklep, podają też numery w/g MB
Tutaj też w sklepie
Kupisz w Inter Cars np. Febi(ok 2.50 sztuka), oczywiście w ASO, a znając numery kilku firm(link wyżej) możesz szukać w innych sklepach.
Sklep, podają też numery w/g MB
Tutaj też w sklepie
Kupisz w Inter Cars np. Febi(ok 2.50 sztuka), oczywiście w ASO, a znając numery kilku firm(link wyżej) możesz szukać w innych sklepach.
#20
Napisano 18 sierpnia 2010 - 15:22
Koledzy podepnę się pod temat.
Ja mam taką przypadłość, że u mnie dość ciężko wchodzi 5tka i wsteczny.
Wsteczny pewnie dlatego, że nie ma synchronizacji i czasem nie mogę go wrzucić i wystarczy że minimalnie ruszę autem np. skręcając koła i wsteczny wchodzi.
A z piątką to tak jakby te wodziki właśnie szwankowały, bo muszę dość mocno pchnąć gałkę w prawo i wtedy wchodzi.
Bardziej jest to problem z trafieniem w odpowiedni wodzik niż z wrzuceniem bezpośrednio biegu, bo gałka blokuje się tak jakby w pozycji luzu i nie mogę jej w przód pchnąć a jak mocniej w prawo dam i załapie odpowiedni tor to elegancko jednym palcem 5tka wchodzi.
Reszta biegów jednym palcem wchodzi.
No i czy to jest wina wodzików? jak to sprawdzić/podregulować?
Ja mam taką przypadłość, że u mnie dość ciężko wchodzi 5tka i wsteczny.
Wsteczny pewnie dlatego, że nie ma synchronizacji i czasem nie mogę go wrzucić i wystarczy że minimalnie ruszę autem np. skręcając koła i wsteczny wchodzi.
A z piątką to tak jakby te wodziki właśnie szwankowały, bo muszę dość mocno pchnąć gałkę w prawo i wtedy wchodzi.
Bardziej jest to problem z trafieniem w odpowiedni wodzik niż z wrzuceniem bezpośrednio biegu, bo gałka blokuje się tak jakby w pozycji luzu i nie mogę jej w przód pchnąć a jak mocniej w prawo dam i załapie odpowiedni tor to elegancko jednym palcem 5tka wchodzi.
Reszta biegów jednym palcem wchodzi.
No i czy to jest wina wodzików? jak to sprawdzić/podregulować?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Podpięty [W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | liroy-1 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|
||
[W201] zwiększone obroty na biegu jałowym - silnik M102 - 2,3 litra |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|