tyle ile powinno byc czyli ile? a tak btw. to nie widze zwiazku midzy wybitym sworzniem a kiepskim amortyzowaniem nierownosci.. chyba ze zle sie rozumiemy.. ogolnie wybity sworzen moze hałasować, przy jezdzie po luku moze drgac kierownica ale roznicy w amortyzacji to raczej nie wyczujesz..
0
[w140] Sworzen wahacza - wymiana i konstrukcja w autach z V8
Rozpoczęty przez Uhlenhaut, paź 18 2011 00:48
15 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 21 października 2011 - 19:46
#12
Napisano 21 października 2011 - 21:25
To ja sie niescisle wyrazilem. Po prostu auto sie zrobilo twarde po przepompowaniu kol. Na tabliczce na baku i wg generalnych zalecen powinno byc z przodu 2,0, a z tylu 2,2. chyba, ze auto jest na maksa zaladowane i planuje sie jechac powyzej 220, wtedy to chyba 2,2 i 2,6 albo 2,4 i 2,6. Generalnie zle mi sie bardzo jezdzi, jesli kola sa znaczaco mocniej napompowane.
Co do odczuwalnego zuzycia sworzni to zauwazylem, ze robi sie tzw. grzechotka przy malych predkosciach, szczegolnie na zakretach. Czuc lekkie bicie po kierownicy i lekkie wibracje przy ruszaniu.
Moze uda mi sie w przyszlym tygodniu wreszcie zmienic te sworznie. Szykuje sie grubszy serwis, bo chce zrobic jeszcze tarcze, klocki, olej, wymienic blendy oswietlenia z tyly, bo z racji tego, ze od nowosci sa jedne, to troche popekaly od slonca i wilgoci, ale nigdzie nie moge tych cholernych blend dostac. Jak nie znajde to trzeba bedzie z ASO zamowic;/ A przy okazji wymienie swiece i kable. Jak przy robieniu zawieszenia cos jeszcze wyjdzie to tez postaram sie zrobic.
Ale i tak poluje na 600te:D Jakby jeszcze sie dalo dostac jakas zadbana w Polsce z rocznika 91-92.
Co do odczuwalnego zuzycia sworzni to zauwazylem, ze robi sie tzw. grzechotka przy malych predkosciach, szczegolnie na zakretach. Czuc lekkie bicie po kierownicy i lekkie wibracje przy ruszaniu.
Moze uda mi sie w przyszlym tygodniu wreszcie zmienic te sworznie. Szykuje sie grubszy serwis, bo chce zrobic jeszcze tarcze, klocki, olej, wymienic blendy oswietlenia z tyly, bo z racji tego, ze od nowosci sa jedne, to troche popekaly od slonca i wilgoci, ale nigdzie nie moge tych cholernych blend dostac. Jak nie znajde to trzeba bedzie z ASO zamowic;/ A przy okazji wymienie swiece i kable. Jak przy robieniu zawieszenia cos jeszcze wyjdzie to tez postaram sie zrobic.
Ale i tak poluje na 600te:D Jakby jeszcze sie dalo dostac jakas zadbana w Polsce z rocznika 91-92.
#13
Napisano 22 października 2011 - 13:35
no no.. z tymi kablami WN do M119 to nie tak przy okazji bo tanie nie sa.. chociaz wszystko zalezy od zasobnosci portfela;)) jak mowia punkt widzenia zalezy od punktu z ktorego sie patrzy;D
#14
Napisano 22 października 2011 - 17:10
No wiem, na razie wymienilem po prawej stronie silnika, bo mialem gdzies przebicie. Za komplet kabli, kopulke i cewki z robota 800zl zaplacilem, wiec podejrzewam, ze mogloby byc gorzej. Mam swietnego mechanika i koles naprawde wymienia tylko to, co trzeba, a nie jak mi w innym aucie siadl szczotkotrzymac to mi chcieli w jakims warsztacie PZU z AC wymienic za tysiaka caly alternator.
Wczesniej w220 robilismy w ASO, ale odkad u tego kolesia bylem to powiem, ze robi lepiej i taniej.
Nie wiecie gdzie jest szansa, zebym te blendy na tyl dostal? To taki drobiazg, a irtytuje bardzo.
Wczesniej w220 robilismy w ASO, ale odkad u tego kolesia bylem to powiem, ze robi lepiej i taniej.
Nie wiecie gdzie jest szansa, zebym te blendy na tyl dostal? To taki drobiazg, a irtytuje bardzo.
#15
Napisano 23 października 2011 - 08:23
pytanie tylko ktory mechanik wymienia przewody zaplonowe NA POLOWIE SILNIKA?????????? jakis zart.. rozumiem ze kable na druga polowe silnika masz? a swoja droga przez sporo czasu sprzedawalem czesci do samochodow i jessli za kmpl przewodow WN kopulke i cewki i wymiane tego (do wym cewki 3ba wyjac reflektor - nie duzo pracy ale za darmo tez nikt nie zrobi) zaplaciles 800pln to chcialbym poznac jakosc tych czesci.. bron Boze nie zlosc sie na mnie ale dla mnie cos tutraj mocno nie pasuje..
#16
Napisano 24 października 2011 - 11:26
W takim razie moze wymienil tylko te czesci, ktore uznal, ze sie psuja albo moga sie zepsuc. Co do jakosci czesci nie mam zadnych watpliwosci, bo zawsze robi na najlepszych, jak nie ma nowego oryginalu to przewaznie w magazynie ma milion dobrych czesci do wszystkiego:D Bede z nim rozmawial niedlugo to dam znac. Jednak profilaktycznie chcialbym, zeby koles jeszcze raz przejrzal wszystko i wymienil reszte przewodow, bo wiem, ze jak sie to zaniedba to moze byc pozniej kicha.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|