Potrzebuję zregenerować kilka par zacisków hamulcowych.
Zna ktoś może jakąś godną polecenia firmę, która się tym trudni?
Ewentualnie jakieś źródło, z którego można pozyskać nowe tłoczki i uszczelnienia do zacisków?
Pozdrawiam!
Maciek
1
[W124] Regeneracja zacisków hamulcowych
Rozpoczęty przez MaxMatt, lis 09 2011 22:05
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 listopada 2011 - 22:05
#2
Napisano 09 listopada 2011 - 23:02
Co do kupienia tloczkow czy uszczelek to jest duzo sklepow wszystko zalezy od zasobnosci portfela.
#3
Napisano 09 listopada 2011 - 23:51
Cena na pewno nie przewyższy kosztu nowych zacisków, więc daj co masz
Póki co znalazłem tylko http://www.carix.pl/site/index.html i jutro będę tam dzwonił.
Potrzebuję tłoczków i pierścieni uszczelniających do 4-tłoczkowego zacisku ATE 27130004133 (trochę inny numer dla L/P).
Jest to zacisk współpracujący z tarczą 320mm. Nr MB zacisku 001-420-00/01-83.
Mam tylko problem z określeniem średnicy tłoczków. WIS twierdzi, że tłoczki mają 40/44mm, EPC pokazuje zestaw naprawczy dla 38/42mm, a ja mierzę te tłoczki i wychodzi mi, że mają 34/38mm Może ten wymiar mierzy się jakoś inaczej?
Oprócz tego przydałoby się dobre źródło tłoczków i uszczelnień do standardowych zacisków W124 przód i tył.
Gumki przeciwpyłowe można dostać w ASO, a nawet jakieś badziewia z IC czy FOTY, więc to mnie nie interesuje.
O dziwo do dużego auta tłoczki dostałem bez problemu
Póki co znalazłem tylko http://www.carix.pl/site/index.html i jutro będę tam dzwonił.
Potrzebuję tłoczków i pierścieni uszczelniających do 4-tłoczkowego zacisku ATE 27130004133 (trochę inny numer dla L/P).
Jest to zacisk współpracujący z tarczą 320mm. Nr MB zacisku 001-420-00/01-83.
Mam tylko problem z określeniem średnicy tłoczków. WIS twierdzi, że tłoczki mają 40/44mm, EPC pokazuje zestaw naprawczy dla 38/42mm, a ja mierzę te tłoczki i wychodzi mi, że mają 34/38mm Może ten wymiar mierzy się jakoś inaczej?
Oprócz tego przydałoby się dobre źródło tłoczków i uszczelnień do standardowych zacisków W124 przód i tył.
Gumki przeciwpyłowe można dostać w ASO, a nawet jakieś badziewia z IC czy FOTY, więc to mnie nie interesuje.
O dziwo do dużego auta tłoczki dostałem bez problemu
#4
Napisano 10 listopada 2011 - 07:39
Pordzewiałe aż tak że trzeba je wymienić?
Jeśli tłoczki całe, nie pordzewiałe, odpowietrzniki da się odkręcić, to nie wystarczy rozebrać zacisku, wycisnąć tłoczków kompresorem, wyczyścić wszystko od środka, dać nowe uszczelniacze i osłonki,poskładać na "spec- paście"?
Jeśli tłoczki całe, nie pordzewiałe, odpowietrzniki da się odkręcić, to nie wystarczy rozebrać zacisku, wycisnąć tłoczków kompresorem, wyczyścić wszystko od środka, dać nowe uszczelniacze i osłonki,poskładać na "spec- paście"?
#5
Napisano 10 listopada 2011 - 12:36
Tłoczki mają pordzewiałe powierzchnie, którymi przylegają do klocków. Myślałem ewentualnie o oczyszczeniu ich metodą elektrolityczną.
Nie jestem pewien, czy zestaw naprawczy zacisku z ASO zawiera uszczelki tłoczków, czy tylko uszczelki przeciwpyłowe (tak jest np. w przypadku zacisków Brembo w 500E czy 600SL).
Cena za same gumki nie jest przyjazna - prawie 200 zł za stronę, ale jeżeli są tam uszczelki to trudno - trzeba będzie brać.
Zacisk jest w porządku, ale chciałbym dać mu nową powłokę cynkową i stąd te wszystkie "ceregiele".
Nie jestem pewien, czy zestaw naprawczy zacisku z ASO zawiera uszczelki tłoczków, czy tylko uszczelki przeciwpyłowe (tak jest np. w przypadku zacisków Brembo w 500E czy 600SL).
Cena za same gumki nie jest przyjazna - prawie 200 zł za stronę, ale jeżeli są tam uszczelki to trudno - trzeba będzie brać.
Zacisk jest w porządku, ale chciałbym dać mu nową powłokę cynkową i stąd te wszystkie "ceregiele".
#6
Napisano 14 kwietnia 2016 - 07:40
Panowie, polecacie jakiś zakład zajmujący się regeneracją zacisków hamulcowych? Kogoś z doświadczeniem.
Mam zaciski tylne z w202 i potrzebuję oddać do kompleksowej naprawy, czyli piaskowanie, lakierowanie i wymiana uszczelnień.
Mam zaciski tylne z w202 i potrzebuję oddać do kompleksowej naprawy, czyli piaskowanie, lakierowanie i wymiana uszczelnień.
#8
Napisano 21 kwietnia 2016 - 19:19
#9
Napisano 08 lutego 2019 - 19:01
Witam macie jakieś pomysły jak dobrze pomalować zaciski oczywiście będą piaskowane
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Dorabianie nowych przewodów hamulcowych i paliwowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | juras |
|
||
Regeneracja mostu asd abs w124 średnia głowa 3.07 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomsad |
|
|
|
Regeneracja wiązek - Wrocław |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | paweljerzywika |
|
||
[W124] Czujnik poziomu paliwa - regeneracja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jarek1989 |
|
|
|
[W124] Wymiana sztywnych przewodów hamulcowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rafalrafal |
|
|