Temat odkopię. Wymieniłem dziś świece na polecany model BOSCH-a (FR8 coś tam coś tam) ale jest jakby jeszcze gorzej. Co polecalibyście do gazu w M119?? Wcześniej miałem NGK. Niby było nieźle, ale bez rewelacji. Proszę o wszelkie sugestie co i jak. Pozdrawiam.
1
[W140] M119 400SE jakie swiece?
Rozpoczęty przez Uhlenhaut, lis 25 2011 20:10
24 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 21 listopada 2013 - 14:08
#12
Napisano 21 listopada 2013 - 14:21
lutek66, lutek ngk są ok v-line 17 bodajrze, tylko patrz na pudelko zeby byly made in japan a nie made in france. Z boscha tylko i wylacznie F8DC4, fr8dc+ bo takie zapewne kupiles sa z rezystorem i nie sa dobre do tego silnika (mamy juz rezystor w aparacie zaplonowym) jescze moga byc beru z100.
#13
Napisano 22 listopada 2013 - 09:29
Właśnie takie kupiłem jak piszesz kolego m00n. Na benzynie niby jakoś to jedzie ale strasznie wypadają zapłony a na postoju (P) obroty bardzo falują i teraz pytanie kolejne, bo słyszałem obiegową opinię, że BOSCH słabo współpracuje z gazem. Co powiecie na temat Brisk-a??
#14
Napisano 23 grudnia 2014 - 10:32
Panowie mam s500 98r. Chce wymienic swiece ale nie wiem jakie kupic. Pod maska jest naklejka z rodzajem swiecy beru 14fgh-8dpurx 2. Taka nalezy zamontowac ?
#15
Napisano 23 grudnia 2014 - 10:47
Do M119 zawsze F8DC4 od Bosch'a.
#16
Napisano 23 grudnia 2014 - 12:20
Nawet do m119.980 ?
#17
Napisano 30 grudnia 2014 - 13:25
Panowie mam s500 z 1998r kod silnika m119.980. Mam padnieta jedna lub dwie cewki ale nie wiem ktore. Jak mozna sprawdzic ktora jest sprawna a ktora nie ?
Użytkownik mario0990 edytował ten post 30 grudnia 2014 - 13:37
#18
Napisano 30 grudnia 2014 - 14:17
Ja kilka lat wstecz, stosowałem do m119 4.2 jakiś model świec beru ( jak dobrze pamiętam Z8)
Wszystko działało na nich doskonale.
Wszystko działało na nich doskonale.
#19
Napisano 30 grudnia 2014 - 15:35
Użytkownik mario0990 dnia 30 grudnia 2014 - 13:25 napisał
Panowie mam s500 z 1998r kod silnika m119.980. Mam padnieta jedna lub dwie cewki ale nie wiem ktore. Jak mozna sprawdzic ktora jest sprawna a ktora nie ?
Albo diagnostyka (lepsze rozwiązanie), albo rozpinanie wtyczek cewek w czasie pracy i obserwowanie, który gar nie pracuje (gorsze). Ale wtedy wygenerujesz sobie dodatkowo 8 błędów cewek zapisanych w pamięci sterownika ME. Nie zalecam ściągania cewek ze świec w czasie pracy. Rozpinając cewki w czasie pracy istnieje minimalne ryzyko, że coś możesz dodatkowo uszkodzić. Ale to na prawdę minimalne, ale wolę ostrzec.
#20
Napisano 31 grudnia 2014 - 12:04
Po rozpieciu wtyczek w czasie pracy wystarczy pozniej kasowanie bledow czy potrzebna jest jakas korekcja komputerem ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Jakie powinny być sprężyny do E200 94' |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | artmerol |
|
|
|
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|
|
CB RADIO + ANTENA. Ale jakie? |
CB-Radio, GPS i Nawigacje | MŁYNEK |
|
||
Sl 500 r129 m119 problem z zapłonem |
Mercedes SL, SLK | Sl500r129 |
|
||
[m119]kanały olejowe |
Mercedes S, CL i SEC | m00n |
|
|