Witam.
Szukam i szukam ale jednoznaczej odpowiedzi znalezc nie moge.
Pacjent to silnik om 601 2,3 z kaczki, taki sam jak 2.0 ze 124 i 190 tylko nieco wieksza pojemnosc.
Jak przy tym silniku powinna wygladac prawidlowa regulacja kata wtrysku? Ja zrobilem tak: ustawilem silnik na 15 st po OT na pierwszym cylindrze po czym ustawilem pompe tak zeby w samym srodku otworka kontrolnego ( z boku pompy) ukazal sie wypust. Czy takie ustawienie jest ok?Domniemam ze tak bo tak nakazuje ksiazka, dziwi mnie jednak fakt ze silnik ten chodzil i to całkiem sprawnie odpalal a jak sie okazalo to musialem lancuch o dwa zabki przesunac zeby trafic w w/w ustawienie. Wychodzi jakies 0 st przewalki a to daje zniw ze silnik dostawal wrtysk po GMP.
0
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08 stycznia 2012 - 23:28
#2
Napisano 08 stycznia 2012 - 23:50
Wiadomość automatyczna
Ten temat został przeniesiony z: "Forum Techniczne Mercedes - W201/190 i W124 → Mechanika, technika, elektryka, serwis i diagnostyka..."
do " Forum Techniczne Mercedes - Inne Modele → Pozostałe modele"
#3
Napisano 08 stycznia 2012 - 23:54
A przy ustawianiu kręciłeś zgodnie z obrotami silnika? (zgodnie z ruchem wskazówek zegara). Wystarczy że cofnąłeś trochę bo czasem się zdarza że występ na pompie przeskoczy za daleko i już będzie lipa - złe ustawienie.
#4
Napisano 09 stycznia 2012 - 08:03
Użytkownik macmw dnia 08 stycznia 2012 - 23:54 napisał
A przy ustawianiu kręciłeś zgodnie z obrotami silnika? (zgodnie z ruchem wskazówek zegara). Wystarczy że cofnąłeś trochę bo czasem się zdarza że występ na pompie przeskoczy za daleko i już będzie lipa - złe ustawienie.
#5
Napisano 09 stycznia 2012 - 16:40
Cytat
szafa (dziś, 11:40):
Trzeciego ostrzezenia nie bedzie, prosze uzupelnic profil
Trzeciego ostrzezenia nie bedzie, prosze uzupelnic profil
Juz raz to robilem jak sie tu rejestrowalem, i tak prawde mowiac to wasza wina (adminow) ze moje dane raz przezemnie wprowadzone zostaly utracone z forum. Szcezre mowiac to nawet nie zauwazylem ze brak jest tych danych tylko jakims dziwnym trafem awatar sie ostał. Ale juz grzecznie uzupelnilem profil , teraz tylko postawicie BRo i nie bede sie gniewał ;-)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|
||
Podpięty [w201/w124] Oficjalne prospekty i katalogi reklamowe |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
|
|
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | scOti |
|
||
Nivo - sprawdzenie, regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | akim 42 |
|
|
|
[w201/w124] Silnik szyberdachu - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | yanoq |
|