Propozycja BORKI 2012
Termin
Termin organizacji zlotu pozostawiamy do decyzji administracji, jednocześnie zapewniając że na chwilę obecną ośrodek W Borkach jest wolny zarówno podczas weekendu majowego jak i podczas długiego we. wypadającego podczas święta Bożego Ciała.
Opłata zlotowa
Wyliczona będzie przez administrację. Jednocześnie chcemy zaznaczyć że my nie pobieramy żadnej opłaty, a organizację zlotu traktujemy non profit. Dlatego (w przypadku gdyby nasza oferta doszła do realizacji) prosimy administrację o nagrody do wszystkich naszych konkursów i pieniądze na zakup drewna potrzebnego do organizację dwóch może trzech ognisk.
Nie zbieramy pieniędzy na piwo, rt80, czy inne napoje wyskokowe,wychodząc z założenia że każdy ma inne upodobania i sam najlepiej zaopatrzy się alkohol.
Zakwaterowanie
Każdy uczestnik sam zdecyduje o sposobie zakwaterowania i wybierze spośród kilku dostępnych opcji oferowanych przez ośrodek Borki.
Usługi Campingowe
-Namiot 1-2 osobowy w cenie 13,50pln/doba
-Namiot 3-4 osobowy w cenie 22,50pln/doba
-Przyczepa Campingowa w cenie 18pln/doba
-Camper w cenie 27pln/doba
-Podłączenie do prądu 8pln/doba
-Opłata sanitarna 6pln/doba
-Opłata pobytowa 13,50pln/doba
-Zwierzęta domowe brak opłaty
Usługi Hotelarskie
-Pokój 1-osobowy (jest 25 takich pokoi) 72pln/doba
-Pokój 2-osobowy (jest 45 takich pokoi) 90pln/doba
-Pokój 3-osobowy (jest 35 takich pokoi) 126pln/doba
-Pokój 4-osobowy (takie tylko 2 pokoje) 225pln/doba
W każdym pokoju TV, toaleta+prysznic, ogrzewanie centralne oraz balkon.
Domek Campingowy 3-osobowy 135pln/doba
Domki wyposażone są w toaletę z prysznicem.Dodatkowo lodówkę i inne sprzęty potrzebne do samodzielnego przygotowania sobie posiłku. Przed domkiem można rozpalić sobie grilla (trzeba go tylko mieć).
Dodatkowa osoba w domku lub pokoju 13,50pln/doba
Wyżywienie
Podobnie jak w kwestii zakwaterowania tak i w kwestii wyżywienia chcemy dać uczestnikom zlotu wolną rękę, jednocześnie informując jakie są możliwości na miejscu i ile kosztują
Wyżywienie na stołówce ośrodka to 3 posiłki dziennie w cenie 50 pln
-12,5 pln śniadanie
-25 pln obiad
-12,5 pln kolacja
Na terenie znajduje się również wędzarnia/smażalnia ryb.
I oczywiście wyżywienie na własną rękę (są miejsca do przygotowania posiłków, zmywania naczyń)
Plan atrakcji
Dzień pierwszy ( w zasadzie popołudnie i wieczór )
-Przyjazd uczestników na miejsce zlotu, zakwaterowanie
-Ognisko, przedstawienie nowych uczestników, biesiada
-Rozdanie i omówienie roadboook-ów z trasą radju. Przykład

.
Dzień drugi
-8.00 pobudka śniadanie
-9.30 start pierwszego uczestnika zlotu na trasę rajdu nawigacyjnego, kolejni uczestnicy będą wypuszczani na trasę co 5 minut.
Trasa będzie w sumie liczyła około 120-140km. Na trasie będzie 10 pkp (punktów kontroli przejazdu).
W połowie rajdu wszyscy znajdziemy się w Spale, gdzie będzie czas na obiad, odpoczynek małe zwiedzanie oraz fajne zdjęcia naszych

. Jestem w kontakcie z właścicielem Karczmy Spalskiej www.karczmaspalka.pl który zaoferował duży parkin i wspaniałą wyżerkę w przerwie naszego rajdu podkreślając że potraktuje nas jako grupę zorganizowaną.
Ale w tym miejscu też jesteśmy za tym żeby każdy płacił za siebie i sam wybrał sobie miejsce gdzie zje obiad (a w Spale jest w czym wybierać) i czy w ogóle go zje.
Po przerwie obiadowej ruszamy w dalszą cześć rajdu
Meta rajdu w ośrodku Borki około godziny 16-17
-18.00 mecz piłki nożnej diesle kontra benzyniaki 2x30minut (chętnym przypominam o strojach)
-20.00 wspólne ognisko, integracja i biesiada
-pokaz multimedialny na wolnym powietrzu zdjęć z wcześniejszych zlotów forum
Dzień trzeci
-pobudka śniadanie
-10 zbiórka na plaży na zalewem, podzielenie zlotowiczów na grupy w których będą rywalizować w konkurencji polegającej na zbudowaniu z wcześniej przygotowanych przez organizatorów elementów obiektu pływającego, który umożliwi przeprawienie się na drugą stronę zatoki (około 100m) gdzie trzeba będzie odnaleźć ukryty skarb i wrócić z powrotem. Wygrywa ekipa która będzie pierwsza.

.
Planujemy też inne konkursy i atrakcje na plaży i wodzie ale niech coś zostanie niespodzianką
-po obiedzie w okolicy godziny 14.30 spotykamy się wszyscy na parkingu ośrodka gdzie rozegraną zostaną 3 konkurencje sprawnościowe.
A także best drift i best burnout
W między czasie wszyscy uczestnicy wypełnią ankietę na temat :
Najładniejszy Mercedes zlotu
Najładniejsze Koło
Najlepiej grające i wyglądające niefabryczne Car Audio
-20.30 spotkanie na świetlicy, omówienie wyników raju i innych konkurencji zlotowych, wręczenie pucharów i dyplomów. Następnie początek imprezy,
Dzień czwart
W tym dniu nie planujemy organizacji żadnych atrakcji, niech każdy robi to na co ma ochotę.
Niektórzy będą chcieli wyjechać wcześniej do domu a może inni postanowią jeszcze poleżeć na plaży.
Informacje dodatkowe
Dla wszystkich uczestników zlotu dostępna będzie strefa serwisowa, najazd samochodowy, narzędzia, lewarki do zmiany kół.
Na chwilę obecna nie mamy żadnych sponsorów ale w przypadku organizacji zlotu Właśnie w Borkach, na pewno się to zmieni w związku z czym lista atrakcji będzie tylko rosła.
Jednocześnie dziękujemy bardzo, osobą które już w tej chwili zadeklarowały nam swoją pomoc w organizacji zlotu.
Użytkownik Michał edytował ten post 15 stycznia 2012 - 13:44