Witam, jak w temacie czy ktoś może mi logicznie wyjaśnić od czego zależy siła wspomagania w tym aucie? działa to u mnie i zauważylem 3 siły - bardzo lekko kreci sie kierownica, średnio lekko i cieżko natomista mam wrażenie że zmiana tych sił jest u mnie chaotyczna i nie moge znaleść konkretnego punktu który by na to wpływał, najczesciej siła wspomagania jest na średnim poziomie
0
[W140] zmienna siła wspomagania
Rozpoczęty przez pueblo, kwi 16 2012 09:34
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 kwietnia 2012 - 09:34
#2
Napisano 16 kwietnia 2012 - 14:13
przy nacisnieciu hamulca jest naj ciezej mam to samo i nie wiem czemu tak gra
#3
Napisano 16 kwietnia 2012 - 18:23
http://www.peachpart...r-steering.html
The MB speed sensitive steering works via a non serviceable valve on the steering box. I gets its signal from the engine electronics either from the ASR or ADS. The module in the computer box processes the signal and the pressure is reduced as speed increases, at stand-still max pressure and system default is max power steering. This applies to the 140 body, I dont know how how the cars with rack and pinion are handled.
Zmienne wspomaganie dziala poprzez mało trwały zawór znajdujący się w obudowie przekładnie kierowniczej. Dostaje on sygnal z elektroniki silniki (prawdopodobnie chodzi o sterowanie przepustnica) oraz z ASR i ADS(jesli masz ADS). Przekaźnik w obudowie komputera przesyła sygnał i ciśnienie w zaworze jest zmniejszane wraz ze wzrostem predkosci, na postoju ciśnienie jest maksymalne i wspomaganie działa ze pełną siła.
Z tego, co wiem to działa podobnie jak ADS, czy AIRMATIC, maksymalne usztywnienie powyzej 120km/h.
The MB speed sensitive steering works via a non serviceable valve on the steering box. I gets its signal from the engine electronics either from the ASR or ADS. The module in the computer box processes the signal and the pressure is reduced as speed increases, at stand-still max pressure and system default is max power steering. This applies to the 140 body, I dont know how how the cars with rack and pinion are handled.
Zmienne wspomaganie dziala poprzez mało trwały zawór znajdujący się w obudowie przekładnie kierowniczej. Dostaje on sygnal z elektroniki silniki (prawdopodobnie chodzi o sterowanie przepustnica) oraz z ASR i ADS(jesli masz ADS). Przekaźnik w obudowie komputera przesyła sygnał i ciśnienie w zaworze jest zmniejszane wraz ze wzrostem predkosci, na postoju ciśnienie jest maksymalne i wspomaganie działa ze pełną siła.
Z tego, co wiem to działa podobnie jak ADS, czy AIRMATIC, maksymalne usztywnienie powyzej 120km/h.
#4
Napisano 16 kwietnia 2012 - 18:24
i podziekowal
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Dobór pompy wspomagania Mercedes e124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mariuszg3883 |
|
||
[w201/w124] Naprawa/wymiana pompy wspomagania. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Dżejo1987 |
|
|
|
[w201] 2.0E '89 brak wspomagania kierownicy (nieregularnie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lukasz1990Orange |
|
||
[w126] Po wymianie filtra i oleju brak wspomagania |
Mercedes S, CL i SEC | oress |
|
||
[W124] 2.5 D automat - Zmienna faza rozrządu? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Fah |
|
|