Sprawdź szczelność przewodów do Zaworu Powietrza Dodatkowego (rurka U spod kalosza, do ZPD i od niego do pokrywy klawiatury) i jego działanie - po przekręceniu stacyjki ma się otwierać, bez napięcia ma się zamknąć, prawie zamknąć bo zostanie mała szczelina.
0
Silnik przerywa na gazie.
Rozpoczęty przez staw26, cze 27 2012 10:57
11 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 23 lipca 2012 - 10:34
#12
Napisano 17 stycznia 2013 - 23:23
Wymien czujnik temperatury silnika bo on zle dane podaje do kompa. ja mialem podobnie. nierówno chodzil i zachowywał sie jakby jeden tłok nie chodzil, a jak dawalem w pedal to go zduszalo i szarpalo buda jakbym sprzeglem na piatce przy 10 na godzine zerwal.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|