Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Gaz do 300TE 24V Sportline... jaki??


32 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Lubaz1981


  • Postów: 52
  • Na forum od: 24 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:MErcedes CLK 430 AMG LPG :)

Napisano 03 kwietnia 2008 - 17:10

kuba_krk napisał:

Tyle, ze u Ciebie widzę M103 :wpysk: A jednak wg speców jest róznica.

Tak a jaka ?

O a ja chcę zobaczyć ten twój kompresor z układem WN jaki jest w M104 3,0 ?

Nikt nikogo nie zmusza do gazu. Ja może nie mam dużego doświadczenia, ale twierdzę że każdy silnik będzie jeździł na gazie bez problemowo. Problem jest tylko w tym co monter zainstaluje i jak to zrobi. Jeśli wszystkie materiały będą dobrze dobrane i dobrze wyregulowana instalacja to nie widzę problemu.

Kwestią jest monter i cena.

Monter który czasami przeczyta o tym co montuje oprócz nazwy.

Tanio nie zawsze znaczy dobrze.

POzdrawiam



#22 Offline   kuba_krk


  • Postów: 404
  • Na forum od: 08 gru 2007
  • Miejscowość: Kraków

Napisano 03 kwietnia 2008 - 17:17

Cytat

ak a jaka ?
Taka, ze skoro 9/10 gazowników u których byłem twierdzi, że na na gazie w M104 są problemy, to jednak coś jest na rzeczy. Nie mówie o IGS, bo to jak wiemy - działa.

Cytat

twierdzę że każdy silnik będzie jeździł na gazie bez problemowo.
No to obawiam się, że musisz zweryfikować swoje poglądy, albo chociaż przestać generalizować.

Cytat

Tanio nie zawsze znaczy dobrze.
Nie bardzo wiem do czego i kogo pijesz.

Cytat

O a ja chcę zobaczyć ten twój kompresor z układem WN jaki jest w M104 3,0 ?

Zobaczysz, albo poczytasz w następnym sezonie.

#23 Offline   Lubaz1981


  • Postów: 52
  • Na forum od: 24 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:MErcedes CLK 430 AMG LPG :)

Napisano 03 kwietnia 2008 - 18:08

Tanio nie zawsze znaczy dobrze.

Czasami jak jadę na wymianę filtrów od gazu to obserwuje inne auta. Rozmawiam z monterami i właścicielami aut. Sprawa wygląda tak że każdy ( prawie każdy ) chce aby instalacja był jak najtaniej. Powoduje to że monter tnie koszta na częsciach a później właściciel auta dziwi się że nie chce jechać. Znam przypadek MB 126 500 SEL wtrysk IGS Landi Renzo na jednym reduktorze. Właściciel sam tak chciał a teraz ma pretensie. Silnik V8 koło 300 km i jeden reduktor.

"Nie bardzo wiem do czego i kogo pijesz. "
Zawsze bawił mnie ten zwrot :wpysk:

Nie będę weryfikował swoich poglądów no chyba że mi pokażesz jakiś przykład że się nie da. Oczywiście mówimy o zwykłych autach - Bugatti Veron sobie odpuść. Jak ktoś jeździ Ferrari albo Porsche to go stać na benzynę :wpysk:

Zresztą poczytaj inne fora na temat instalacji. Auta które nie chciały jechać okazało się że mają źle dobrane podzespoły. Dokumentacja techniczna, krótka analiza, trochę wiedzy w temacie, inteligentny monter, i silnik pracuje pięknie.

Rajd Semperit wygrało Mitsubishi Lancer Evo IX zasilany LPG. Jakoś 80 km z jednego cylindra.

POzdrawiam

#24 Offline   Wojtas.bb


  • Postów: 523
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Bielsko-Biała

Napisano 03 kwietnia 2008 - 18:37

Lubaz1981 napisał:

Rajd Semperit wygrało Mitsubishi Lancer Evo IX zasilany LPG. Jakoś 80 km z jednego cylindra.

Lancer IX CNG

#25 Offline   Lubaz1981


  • Postów: 52
  • Na forum od: 24 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:MErcedes CLK 430 AMG LPG :)

Napisano 06 kwietnia 2008 - 13:18

Umieścił bym zdjęcie ale nie wiem jak można je umieścić a nie mam serwera do którego mógłbym podać adres.

#26 Offline   Lubaz1981


  • Postów: 52
  • Na forum od: 24 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:MErcedes CLK 430 AMG LPG :)

Napisano 09 lipca 2008 - 11:51

Witam !

Mam takie pytanie jak tam Wasze instalki gazu ?

Chciałem tylko jeszcze powiedzieć, że reduktor IGS Landi Renzo IG1 ( taki kwadratowy ) jest do max 170 koni mechanicznych. Jeśli ktoś ma 24V to powinny być dwa reduktory aby nie brakowało gazu przy normalnym ciśnieniu i zbyt nie spadała temp gazu.

Pozdrawiam

#27 Offline   torpeda73


  • Postów: 8
  • Na forum od: 02 sty 2009
  • Miejscowość: Garwolin

Napisano 08 lutego 2009 - 09:40

mam w 126 260 se zagazowany w domowym garażu najpierw wywaliłem wszystko co tylko miało cokolwiek wspólnego PB łącznie z wtryskiwaczami zbiornikiem paliwa przewodami paliwowymi silnikami krokowymi[ jak wszystko to wszystko]. pozostał goły kolektor ssący i przepustnica .Na przepustnice założono kolano simex czrwone potem blos łączówka simex rura aluminiowa łączówka simex na koniec filtr k&n do 200koni zestrojenie i regulacje zajeły 4 dni ale warto było 126 pali teraz 15 litrów gazu na sto .wiem ze to nie ten temat ale pisze ze jak sie bardzo chce to można, ale fachowcom od gazu oni wola zakładać rzeczy super znane proste wziąć kase i git ale powróćmy do tematu kupiłem teraz w 124 3.0 24v co do gazu bedzie podobnie najpierw do śmietnika etylina. potem całość reduktor lovato wersja do 300 km przewód zasilający z butli 8mm nie 6 jak zakładają gazownicy na 6 uderzenie w pedał gazu zakończy sie strzałem bedzie go po prostu chwilowo brakować potem zaworek na 8 przewody i to ważne akumulator gazu dwa metru przewodu 8 zwiniety na puszce od plaku z powodu jak wyżej co by mu chwilowo gazu nie zabrakło i reduktor reszta jak wyżej w 126
zmiana będzie dotyczyła tylko vałki w blosie na najwiekszą i silniejszą sprężyne do powrotu klapy 3.0 ma takie ssanie ze na wolnych obrotach tak około 2000 bedzie blos otwarty na maxa ps reduktor z lewej strony auta przewód od blosa do reduktora musi być jak najkrótszy(cały czas walka o chwilowy pobór gazu )jeśli bedzie inaczej to strzał jest pewny i jeszcze krótka dygresja woda do reduktora musi być wpieta szeregowo a nie równolegle szybciej sie grzeje reduktor nie zamarznie w zime ,oczywiśćie termostat ma być
super inaczej czajnik i grzejemy reduktor

ps jak znajdę czas wkleję foty ze 126
u mnie w okolicy MB z takim przeróbkami jest chyba ze 11 sztuk wszyscy super zadowoleni krąży opinia za jak gwiazda to albo PB albo GAZ oba nara nie da rady
:drive:ale sie naklepałem

#28 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 08 lutego 2009 - 18:55

torpeda73 zastanów się jeszcze nad dodaniem drugiej pompy obiegowej i kompletne oddzielenie obiegu podgrzewania reduktora od nagrzewnicy.

W m102 wymienia się krótki wąż gumowy od pompy do termostatu i tu daje się metalową rurkę z dwoma odejściami - w środku zagięte w przeciwne strony.
M103/m104 ma chyba pompę chłodzenia odsuniętą sporo od bloku i jest chyba sporo miejsca żeby pokombinować.

#29 Offline   torpeda73


  • Postów: 8
  • Na forum od: 02 sty 2009
  • Miejscowość: Garwolin

Napisano 08 lutego 2009 - 23:18

wystarczy tak jak napisałem proste ze lepiej może by było ale to komplikuje instalacje i zwieksza koszty

#30 Offline   WuJot


  • Postów: 55
  • Na forum od: 10 sty 2008
  • Miejscowość: Dolny Śląsk,Wielkopolska, Oleśnica, Wrocław, Kalisz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:eSa W140 300TD

Napisano 12 lutego 2009 - 18:05

Panie i Panowie,
ostatnio rozmawiałem z jakimś magikiem mechanikiem który oświadczył mi, że w swoim 2.3 E w budzie :slinka: 124 zamontował prostą instalkę LPG, a żeby uchronić się od strzału zamontował sobie jak on to nazwał `gwizdki` gdzieś od spodu silnika i twierdził, że w razie strzału cała siła zamiast krzywić rurki, wystrzeliwać gumy czy giąć klapy po prostu sobie uchodzi z układu takim `gwizdkiem`. Czy ktoś coś o takim rozwiązaniu słyszał :star: :star:








Podobne tematy Zwiń