Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Gaz do 300TE 24V Sportline... jaki??


32 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Lubaz1981


  • Postów: 52
  • Na forum od: 24 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:MErcedes CLK 430 AMG LPG :)

Napisano 03 kwietnia 2008 - 17:10

kuba_krk napisał:

Tyle, ze u Ciebie widzę M103 :wpysk: A jednak wg speców jest róznica.

Tak a jaka ?

O a ja chcę zobaczyć ten twój kompresor z układem WN jaki jest w M104 3,0 ?

Nikt nikogo nie zmusza do gazu. Ja może nie mam dużego doświadczenia, ale twierdzę że każdy silnik będzie jeździł na gazie bez problemowo. Problem jest tylko w tym co monter zainstaluje i jak to zrobi. Jeśli wszystkie materiały będą dobrze dobrane i dobrze wyregulowana instalacja to nie widzę problemu.

Kwestią jest monter i cena.

Monter który czasami przeczyta o tym co montuje oprócz nazwy.

Tanio nie zawsze znaczy dobrze.

POzdrawiam



#22 Offline   kuba_krk


  • Postów: 404
  • Na forum od: 08 gru 2007
  • Miejscowość: Kraków

Napisano 03 kwietnia 2008 - 17:17

Cytat

ak a jaka ?
Taka, ze skoro 9/10 gazowników u których byłem twierdzi, że na na gazie w M104 są problemy, to jednak coś jest na rzeczy. Nie mówie o IGS, bo to jak wiemy - działa.

Cytat

twierdzę że każdy silnik będzie jeździł na gazie bez problemowo.
No to obawiam się, że musisz zweryfikować swoje poglądy, albo chociaż przestać generalizować.

Cytat

Tanio nie zawsze znaczy dobrze.
Nie bardzo wiem do czego i kogo pijesz.

Cytat

O a ja chcę zobaczyć ten twój kompresor z układem WN jaki jest w M104 3,0 ?

Zobaczysz, albo poczytasz w następnym sezonie.

#23 Offline   Lubaz1981


  • Postów: 52
  • Na forum od: 24 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak