Użytkownik Szarik edytował ten post 23 grudnia 2016 - 15:34
0
[w124] Diesel - ciężko odpala, gaśnie niemal od razu.
Rozpoczęty przez KaczorekBW, lip 29 2012 11:36
153 odpowiedzi w tym temacie
#91
Napisano 23 grudnia 2016 - 15:33
Jest pod pompą wtryskową, przykręcony do łapy silnika na dwie śruby. W tym poście wszystko widać: http://mb201-124.eu/...post__p__332147 . Nie patrz na czerwone strzałki, chodzi mi tylko o to, gdzie umieścić filtr i gdzie znajduje się podgrzewacz (to ten element przekreślony czerwonym "x")
#92
Napisano 23 grudnia 2016 - 15:53
#93
Napisano 23 grudnia 2016 - 16:09
Filtr wpinam do tego przewodu który idzie do pompki? U mnie idą dwa przewody z paliwem jeden idzie na górę i jest podpięty do tej puszki co jest przykręcony do niej filtr i przewody a drugi idzie do pompki . Tak jak na obrazku idzie ten przewód z filtrem i jest strzałka do pompki skierowana . A w miejscu gdzie ten przewód na obrazku z filtrem jest przymocowany to on idzie u mnie z powrotem do podgrzewacza jak by obieg jakiś no i te dwa od prawej tak samo jak na obrazku zapewne do spirali itp.
Zdemontowałem filtr powietrza i nie znalazłem filterka pewnie ktoś zmieniał przewód od paliwa i nie zamontował tego filterka
Zdemontowałem filtr powietrza i nie znalazłem filterka pewnie ktoś zmieniał przewód od paliwa i nie zamontował tego filterka
#94
Napisano 23 grudnia 2016 - 16:17
Ja Ci to napisze najprościej jak mogę.....zlokalizuj przewód który idzie ze zbiornika (b.łatwo) i tam wstaw filterek... chyba już wszystko napisano w tym temacie filterka...możesz nawet dać prosty jak nie pozaginasz przewodów nr ori A 001 477 56 01
#95
Napisano 23 grudnia 2016 - 16:23
Jak u mnie idą dwa ze zbiornika:)
Może tak być ze dwa
Prosił bym aby ktoś zrobił zdjęcie ale u siebie aby pokazać przewody i filterek gdzie podpięty wtedy będę widział najprościej gdzie go wpiąć .
Może tak być ze dwa
Prosił bym aby ktoś zrobił zdjęcie ale u siebie aby pokazać przewody i filterek gdzie podpięty wtedy będę widział najprościej gdzie go wpiąć .
#96
Napisano 23 grudnia 2016 - 20:21
Dziś zgasł i nie chce odpalić filtr jest do połowy zalany paliwem .Nie będę dolewał i odpalał jak i tak to samo będzie.
To co czyścić bak najpierw ??
Wyczyszcze bak wstawie ten filterek jak nie będzię dobrze to wyczyszczę pompkę to przy pompie.
To co czyścić bak najpierw ??
Wyczyszcze bak wstawie ten filterek jak nie będzię dobrze to wyczyszczę pompkę to przy pompie.
#97
Napisano 23 grudnia 2016 - 20:49
To zrób to kompleksowo....ja bym zaczoł od założenia filterka, koszt pare złoty i roboty na 5min. Będziesz widział czy leci paliwo....potem bym pompke sprawdził tzn wydatek pompki. Odkręcasz przewód co idzie do pompki i dajesz do naczynia, kręcisz rozrusznikiem 30sek i powinno nalecieć ok 150ml paliwa (pamiętać o tym aby ktoś trzymał STOP na pompie-silnik nie może zapalić!!!).....tu masz fote jak to wygląda (jest to z OM 601 ale to praktycznie to samo)
#98
Napisano 23 grudnia 2016 - 22:21
Nie wiem widzę ze filtr przed termostatem ale u mnie nie ma przewodu który wali paliwo z baku do termostatu u mnie do pompki
Z obrazka widzę ze ten drugi to powrót . Jak bym zdj zobaczył u ciebie to bym zrozumiał.
Na tamtym obrazku też jest pokazane ze przewód z filtrem ma być podpięty do pompki jest strzałka czerwona więc nie wiem i u mnie jest tak właśnie podpięte nie ma wężyka z paliwem bezpośrednio z baku podpiętego do termostatu a tylko do pompki więc nie wiem.
Cały czas mówię o wężyku z paliwem a nie powrotem .
OM 601 to jest a w w124 może inaczej tak ja cały czas tołkuje bo nie sądze że ktoś się tam grzebał i inaczej podepną jak samochód był nad morzem 400 km w lato i nie dolegało.
Ale dobrze mówisz wsadzić filterek będę wiedział czy ropa idzie z baku .
Tylko problem bo nie wiem gdzie go dać bo narobię cudów . Bo nie problem naleje cały filtr ropy i zapali zobaczę na filterku czy ciągnie rope z baku .
Z obrazka widzę ze ten drugi to powrót . Jak bym zdj zobaczył u ciebie to bym zrozumiał.
Na tamtym obrazku też jest pokazane ze przewód z filtrem ma być podpięty do pompki jest strzałka czerwona więc nie wiem i u mnie jest tak właśnie podpięte nie ma wężyka z paliwem bezpośrednio z baku podpiętego do termostatu a tylko do pompki więc nie wiem.
Cały czas mówię o wężyku z paliwem a nie powrotem .
OM 601 to jest a w w124 może inaczej tak ja cały czas tołkuje bo nie sądze że ktoś się tam grzebał i inaczej podepną jak samochód był nad morzem 400 km w lato i nie dolegało.
Ale dobrze mówisz wsadzić filterek będę wiedział czy ropa idzie z baku .
Tylko problem bo nie wiem gdzie go dać bo narobię cudów . Bo nie problem naleje cały filtr ropy i zapali zobaczę na filterku czy ciągnie rope z baku .
Użytkownik W124POWER edytował ten post 23 grudnia 2016 - 22:37
#99
Napisano 25 grudnia 2016 - 20:13
Daj może zdjęcie, jak to wygląda u Ciebie.
Możesz spróbować podać paliwo bezpośrednio z bańki, omijając bak. Odpinasz wąż, który idzie z baku i wkładasz go do jakiegoś naczynia z paliwem. Jak silnik nie zgaśnie, to przyczyny trzeba szukać przy baku.
Możesz spróbować podać paliwo bezpośrednio z bańki, omijając bak. Odpinasz wąż, który idzie z baku i wkładasz go do jakiegoś naczynia z paliwem. Jak silnik nie zgaśnie, to przyczyny trzeba szukać przy baku.
#100
Napisano 29 grudnia 2016 - 17:27
Cześć w wężyku który idzie od pompki do filtra paliwo idzie z bąblami pół powietrza pół ropy . W filtrze wstępnym też jest powietrze widzę jak ropa wylatuje z przewodu z baku do filtra i idzie do pompki. W baku przepuszcza?
Ostatnio zmieniałem przelewowe wężyki tam nie puszcza na śrubie od filtra uszczelki nowe na tej śrubie ma być jakaś od góry podkładka ?
Ostatnio zmieniałem przelewowe wężyki tam nie puszcza na śrubie od filtra uszczelki nowe na tej śrubie ma być jakaś od góry podkładka ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|