Skocz do zawartości




* * * * - 1 głosy

[w124] Diesel - ciężko odpala, gaśnie niemal od razu.


153 odpowiedzi w tym temacie

#91 Offline   Szarik


  • Postów: 1 165
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 23 grudnia 2016 - 15:33

Jest pod pompą wtryskową, przykręcony do łapy silnika na dwie śruby. W tym poście wszystko widać: http://mb201-124.eu/...post__p__332147 . Nie patrz na czerwone strzałki, chodzi mi tylko o to, gdzie umieścić filtr i gdzie znajduje się podgrzewacz (to ten element przekreślony czerwonym "x")

Użytkownik Szarik edytował ten post 23 grudnia 2016 - 15:34




#92 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 23 grudnia 2016 - 15:53

Taki filterek musi być kątowy.
http://allegro.pl/fi...5837990879.html

#93 Offline   W124POWER


  • Postów: 132
  • Na forum od: 22 paź 2016
  • Miejscowość: Podlaskie
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 grudnia 2016 - 16:09

Filtr wpinam do tego przewodu który idzie do pompki? U mnie idą dwa przewody z paliwem jeden idzie na górę i jest podpięty do tej puszki co jest przykręcony do niej filtr i przewody a drugi idzie do pompki . Tak jak na obrazku idzie ten przewód z filtrem i jest strzałka do pompki skierowana . A w miejscu gdzie ten przewód na obrazku z filtrem jest przymocowany to on idzie u mnie z powrotem do podgrzewacza jak by obieg jakiś no i te dwa od prawej tak samo jak na obrazku zapewne do spirali itp.

Zdemontowałem filtr powietrza i nie znalazłem filterka pewnie ktoś zmieniał przewód od paliwa i nie zamontował tego filterka :)

#94 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 23 grudnia 2016 - 16:17

Ja Ci to napisze najprościej jak mogę.....zlokalizuj przewód który idzie ze zbiornika (b.łatwo) i tam wstaw filterek... chyba już wszystko napisano w tym temacie filterka...możesz nawet dać prosty jak nie pozaginasz przewodów nr ori A 001 477 56 01

#95 Offline   W124POWER


  • Postów: 132
  • Na forum od: 22 paź 2016
  • Miejscowość: Podlaskie
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 grudnia 2016 - 16:23

Jak u mnie idą dwa ze zbiornika:)
Może tak być ze dwa

Prosił bym aby ktoś zrobił zdjęcie ale u siebie aby pokazać przewody i filterek gdzie podpięty wtedy będę widział najprościej gdzie go wpiąć .

#96 Offline   W124POWER


  • Postów: 132
  • Na forum od: 22 paź 2016
  • Miejscowość: Podlaskie
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 grudnia 2016 - 20:21

Dziś zgasł i nie chce odpalić filtr jest do połowy zalany paliwem .Nie będę dolewał i odpalał jak i tak to samo będzie.
To co czyścić bak najpierw ??
Wyczyszcze bak wstawie ten filterek jak nie będzię dobrze to wyczyszczę pompkę to przy pompie.

#97 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda CB 750 Nighthawk

Napisano 23 grudnia 2016 - 20:49

To zrób to kompleksowo....ja bym zaczoł od założenia filterka, koszt pare złoty i roboty na 5min. Będziesz widział czy leci paliwo....potem bym pompke sprawdził tzn wydatek pompki. Odkręcasz przewód co idzie do pompki i dajesz do naczynia, kręcisz rozrusznikiem 30sek i powinno nalecieć ok 150ml paliwa (pamiętać o tym aby ktoś trzymał STOP na pompie-silnik nie może zapalić!!!).....tu masz fote jak to wygląda (jest to z OM 601 ale to praktycznie to samo)

Dołączona grafika

#98 Offline   W124POWER


  • Postów: 132
  • Na forum od: 22 paź 2016
  • Miejscowość: Podlaskie
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 grudnia 2016 - 22:21

Nie wiem widzę ze filtr przed termostatem ale u mnie nie ma przewodu który wali paliwo z baku do termostatu u mnie do pompki

Z obrazka widzę ze ten drugi to powrót . Jak bym zdj zobaczył u ciebie to bym zrozumiał.


Na tamtym obrazku też jest pokazane ze przewód z filtrem ma być podpięty do pompki jest strzałka czerwona więc nie wiem i u mnie jest tak właśnie podpięte nie ma wężyka z paliwem bezpośrednio z baku podpiętego do termostatu a tylko do pompki więc nie wiem.

Cały czas mówię o wężyku z paliwem a nie powrotem .

OM 601 to jest a w w124 może inaczej tak ja cały czas tołkuje bo nie sądze że ktoś się tam grzebał i inaczej podepną jak samochód był nad morzem 400 km w lato i nie dolegało.

Ale dobrze mówisz wsadzić filterek będę wiedział czy ropa idzie z baku .

Tylko problem bo nie wiem gdzie go dać bo narobię cudów . Bo nie problem naleje cały filtr ropy i zapali zobaczę na filterku czy ciągnie rope z baku .

Użytkownik W124POWER edytował ten post 23 grudnia 2016 - 22:37


#99 Offline   Szarik


  • Postów: 1 165
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 25 grudnia 2016 - 20:13

Daj może zdjęcie, jak to wygląda u Ciebie.
Możesz spróbować podać paliwo bezpośrednio z bańki, omijając bak. Odpinasz wąż, który idzie z baku i wkładasz go do jakiegoś naczynia z paliwem. Jak silnik nie zgaśnie, to przyczyny trzeba szukać przy baku.

#100 Offline   W124POWER


  • Postów: 132
  • Na forum od: 22 paź 2016
  • Miejscowość: Podlaskie
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 grudnia 2016 - 17:27

Cześć w wężyku który idzie od pompki do filtra paliwo idzie z bąblami pół powietrza pół ropy . W filtrze wstępnym też jest powietrze widzę jak ropa wylatuje z przewodu z baku do filtra i idzie do pompki. W baku przepuszcza?
Ostatnio zmieniałem przelewowe wężyki tam nie puszcza na śrubie od filtra uszczelki nowe na tej śrubie ma być jakaś od góry podkładka ?








Podobne tematy Zwiń