Skocz do zawartości




- - - - -

[w140] 500se nierówne obroty nie pali


60 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   BiałyW124


  • Postów: 28
  • Na forum od: 28 paź 2012
  • Miejscowość: Sztutowo
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 500se 1993 aut

Napisano 26 listopada 2012 - 17:30

Gdy rano odpalam auto muszę wcisnąć delikatnie gaz żeby zaskoczyło bo inaczej nidyrydy, jak odpali wskoczy na 3tys obr na min i opada ale chodzi nie równo wahania około 200 obrotów na minutę. Czytałem już o wiązce na silniku i przepustnicy sprawdziłem kable miękkie nie popalone. Jakieś inne rady?



#2 Offline   magnatt


  • Postów: 8
  • Na forum od: 26 lis 2012
  • Miejscowość: Siedlce
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 cl500 s500
  • Trzeci Mercedes:w140 s320

Napisano 26 listopada 2012 - 17:33

czesc, mam podobny problem tez zaczal kiepsko palic, dopiero ostygl i załapał ale i tak nierowno chodzi, na moje to swiece bo juz w jednej tak wymienilem i podzialalo wiec i w kolejnej s-ie trzeba tak zrobic zrob i ty

#3 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 26 listopada 2012 - 17:40

Nie wiem, jakie roczniki, ale sugeruję odkręcić kopułki zapłonowe i zobaczyć, czy wszystko tam w porządku.

#4 Offline   BiałyW124


  • Postów: 28
  • Na forum od: 28 paź 2012
  • Miejscowość: Sztutowo
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 500se 1993 aut

Napisano 26 listopada 2012 - 18:57

też o tym myślałem ale wolałem zapytać, dziwne że nie odpali jak nie dodam gazu. a świece kopułki kable itp sprawdzę jak wróci z warsztatu bo automat naprawiają... :hooray:
i bd mógł się w końcu przejechać...

#5 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 26 listopada 2012 - 19:47

Bialy jaki warsztat wybrales ? Sugeruje tez sprawdzic przeplywomierz

#6 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 26 listopada 2012 - 19:52

przepływomierz nie am nic do odpalania, dalej tak jak kolega Lutek napisał - podstawa kopułki, palce świece i kable WN, jak sprawdziłeś przepstnice? rozciąłeś tą grubą czarna otulinę zewnętrzną ? to samo pyta nie apropo wiązki bo stwierdzenie że kable są "miekkie" niewiele mówi ;)

#7 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 26 listopada 2012 - 20:19

Wyświetl postUżytkownik pueblo dnia 26 listopada 2012 - 19:52 napisał

kolega Lutek napisał

TAK :grinhihi:

#8 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 26 listopada 2012 - 20:40

hahah ;DD Lutek AS ;D

#9 Offline   BiałyW124


  • Postów: 28
  • Na forum od: 28 paź 2012
  • Miejscowość: Sztutowo
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 500se 1993 aut

Napisano 05 grudnia 2012 - 13:42

Tak panowie pancerze rozcinałem kazdy kabel jest ok nie popalone ani nic, a warsztat Auto-Mat w Miszewku koło Gdyni, musiałem kupić druga skrzynie bo ta która była ktoś próbował naprawić silikonem sanitarnym młotkiem przecinakiem i w środku był taki kipisz że nic praktycznie się nie uratowało ale w tym tygodniu już odbieram gotową eske i bd dalej ja doprowadzał do stanu "lepiej niż z fabryki" i sprawdzę kopułki świece kable itp i postaram sie sprawdzić błędy z komputera.

#10 Offline   BiałyW124


  • Postów: 28
  • Na forum od: 28 paź 2012
  • Miejscowość: Sztutowo
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 500se 1993 aut

Napisano 06 grudnia 2012 - 21:00

Pierwsza jazda już za mną, i obserwacje są takowe, jedzie słabo porównywalnie z oplem omegą 2.5 v6, na p i n obroty biegu jałowego ponad 1000 obr na min, a na d r spadają do nieco powyżej 500 obr na min, gdy przyjechałem pod dom po 50 km przejażdżce z warsztatu to na p i n chodziła następująco 1100 obr na min i co jakieś 4 sekundy jakby ją zdusiło i dalej 4 sekundy ok i analogicznie w koło macieju chyba ze dodam gazu wtedy obroty wiadomo podskocza i gdy opadna to trzymaja w miare norme, mowie tu oczywiscie norma czyli te około 1100 obr na min, nie uwazacie ze te obroty na biegu jalowym są za wysokie? jutro biorę sie za świece i przewody i sprawdzenie kopułek, co moge jeszcze sprawdzić zeby 10 razy nie grzebać?








Podobne tematy Zwiń