Skocz do zawartości




- - - - -

[w140] 500se nierówne obroty nie pali


60 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 06 grudnia 2012 - 23:06

cewki.



#12 Offline   BLACK 74


  • Postów: 29
  • Na forum od: 28 paź 2012
  • Miejscowość: STEGNA
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 63 AMG

Napisano 07 grudnia 2012 - 06:28

Idziesz złym tropem.

#13 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 07 grudnia 2012 - 07:34

kolego, po pierwsze to stosuj "ludzką" czcionke, a po drugie zamiast enigmatycznie sugerować koledze ,że robi nie potrzbną robotę - to powiedz co ma zrobić bądź gdzie szukać..

#14 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 07 grudnia 2012 - 12:09

Wyświetl postUżytkownik BiałyW124 dnia 06 grudnia 2012 - 21:00 napisał

norma czyli te około 1100 obr na min, nie uwazacie ze te obroty na biegu jalowym są za wysokie?

U mnie normą są obroty 650-670/min (na postoju, rozgrzany i P na skrzyni), więc obroty zdecydowanie za wysokie. Sprawdź w szczególności te kopułki, palce, przewody cewka<->aparat i cewki. Jak którykolwiek z tych elementów "nie robi" to masz połowę cylindrów z głowy.

#15 Offline   BiałyW124


  • Postów: 28
  • Na forum od: 28 paź 2012
  • Miejscowość: Sztutowo
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 500se 1993 aut

Napisano 07 grudnia 2012 - 14:18

Kable świece cewki palce i cała reszta jest ok, po spotkaniu przypadkowym z kolegą black 74, pokazał mi że mam luźna przepływkę,
wiazka jest dziwna bo kable ok ale poklejone tysiącami rodzajów taśm, ale mniejsza o to, ale idąc tym co mówił mi black po odłączeniu przepływki obroty już nie falują nie ma tego uskoku co 4 sekundy ale nadal są na poziomie 1100. wiązka czy przepływka oto jest pytanie.

#16 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 07 grudnia 2012 - 15:16

Ja bym zaczął od wiązki. To, że przewody są poklejone, świadczy o doraźnej próbie reanimacji. Niestety punktowe izolowanie pomaga, jak umarłemu kadzidło. Jak już chcesz "naprawiać" za pomocą izolacji, to kup porządną "szmaciankę", parę metrów samochodowego peszla i do dzieła. Trzeba rozpleść wiązkę. Jeśli masz pod ręką dobrą (sprawną?) przepływkę, przypadkiem nie podpinaj jej do rozsypanej wiązki. Możesz ową spalić.

#17 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 07 grudnia 2012 - 19:24

a mówiłem że masz sprawdzić wiązke.. napisałeś że sprawdziłes.. a teraz sam pokazałeś jak to sprawdzanie wyglądało :) niestety tutaj nie ma miejsca na sprawdzanie po łebkach kolego :) bo gdyby nie kolega który Ci palcem pokazal to byś np wydał nie wiadomo ile kasy na niepotrzebne naprawy w przekonaniu że przecież wiązka jest ok..

#18 Offline   BiałyW124


  • Postów: 28
  • Na forum od: 28 paź 2012
  • Miejscowość: Sztutowo
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 500se 1993 aut

Napisano 07 grudnia 2012 - 20:00

bo kable w wiazce są ok mięciutkie nie popalone nie zkruszone tylko ktoś poskąpił na taśme...

#19 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 07 grudnia 2012 - 20:05

no ale ale.. ale wiązka do dupy - nie ważna z jakiego powodu :P

#20 Offline   BLACK 74


  • Postów: 29
  • Na forum od: 28 paź 2012
  • Miejscowość: STEGNA
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 63 AMG

Napisano 08 grudnia 2012 - 05:55

Pueblo,według mnie podanie własnego nr tel do kolegi BiałyW124[post ktoś skasował] jest wystarczające.Mieszkamy od siebie 3km.Zbyt dużo pisania.








Podobne tematy Zwiń