cewki.
0
[w140] 500se nierówne obroty nie pali
Rozpoczęty przez BiałyW124, lis 26 2012 17:30
60 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 06 grudnia 2012 - 23:06
#12
Napisano 07 grudnia 2012 - 06:28
Idziesz złym tropem.
#13
Napisano 07 grudnia 2012 - 07:34
kolego, po pierwsze to stosuj "ludzką" czcionke, a po drugie zamiast enigmatycznie sugerować koledze ,że robi nie potrzbną robotę - to powiedz co ma zrobić bądź gdzie szukać..
#14
Napisano 07 grudnia 2012 - 12:09
Użytkownik BiałyW124 dnia 06 grudnia 2012 - 21:00 napisał
norma czyli te około 1100 obr na min, nie uwazacie ze te obroty na biegu jalowym są za wysokie?
U mnie normą są obroty 650-670/min (na postoju, rozgrzany i P na skrzyni), więc obroty zdecydowanie za wysokie. Sprawdź w szczególności te kopułki, palce, przewody cewka<->aparat i cewki. Jak którykolwiek z tych elementów "nie robi" to masz połowę cylindrów z głowy.
#15
Napisano 07 grudnia 2012 - 14:18
Kable świece cewki palce i cała reszta jest ok, po spotkaniu przypadkowym z kolegą black 74, pokazał mi że mam luźna przepływkę,
wiazka jest dziwna bo kable ok ale poklejone tysiącami rodzajów taśm, ale mniejsza o to, ale idąc tym co mówił mi black po odłączeniu przepływki obroty już nie falują nie ma tego uskoku co 4 sekundy ale nadal są na poziomie 1100. wiązka czy przepływka oto jest pytanie.
wiazka jest dziwna bo kable ok ale poklejone tysiącami rodzajów taśm, ale mniejsza o to, ale idąc tym co mówił mi black po odłączeniu przepływki obroty już nie falują nie ma tego uskoku co 4 sekundy ale nadal są na poziomie 1100. wiązka czy przepływka oto jest pytanie.
#16
Napisano 07 grudnia 2012 - 15:16
Ja bym zaczął od wiązki. To, że przewody są poklejone, świadczy o doraźnej próbie reanimacji. Niestety punktowe izolowanie pomaga, jak umarłemu kadzidło. Jak już chcesz "naprawiać" za pomocą izolacji, to kup porządną "szmaciankę", parę metrów samochodowego peszla i do dzieła. Trzeba rozpleść wiązkę. Jeśli masz pod ręką dobrą (sprawną?) przepływkę, przypadkiem nie podpinaj jej do rozsypanej wiązki. Możesz ową spalić.
#17
Napisano 07 grudnia 2012 - 19:24
a mówiłem że masz sprawdzić wiązke.. napisałeś że sprawdziłes.. a teraz sam pokazałeś jak to sprawdzanie wyglądało niestety tutaj nie ma miejsca na sprawdzanie po łebkach kolego bo gdyby nie kolega który Ci palcem pokazal to byś np wydał nie wiadomo ile kasy na niepotrzebne naprawy w przekonaniu że przecież wiązka jest ok..
#18
Napisano 07 grudnia 2012 - 20:00
bo kable w wiazce są ok mięciutkie nie popalone nie zkruszone tylko ktoś poskąpił na taśme...
#19
Napisano 07 grudnia 2012 - 20:05
no ale ale.. ale wiązka do dupy - nie ważna z jakiego powodu
#20
Napisano 08 grudnia 2012 - 05:55
Pueblo,według mnie podanie własnego nr tel do kolegi BiałyW124[post ktoś skasował] jest wystarczające.Mieszkamy od siebie 3km.Zbyt dużo pisania.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w124/w201] Benzyna, nie chce odpalić. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Miras G |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W124] Czujnik IrDA padł i nie mogę odpalić |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kubojakubo |
|