ja już probowałem przypasowywać chlodnice jakieś wieksze ale to nie takie proste..
0
[w140] 500se nierówne obroty nie pali
Rozpoczęty przez BiałyW124, lis 26 2012 17:30
60 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 28 grudnia 2012 - 10:42
#32
Napisano 29 grudnia 2012 - 16:01
Użytkownik BiałyW124 dnia 21 grudnia 2012 - 23:28 napisał
przepustnica chodzi tylko w trybie mechanicznym
#33
Napisano 30 grudnia 2012 - 12:35
dodam jeszcze ze po wymianie kopułek i palców silnik dopuki się troche nie rozgrzeje około 60 stopni celcjusza gaśnie na wolnych obrotach po nowym roku bd odmy i wiązka przepustnicy jest ok pedał gazu nie wiem dodam że po odłączeniu przepustnicy dziala tak samo a ztego co wiem tak nie powiinno byc. powinna miec taki luz do około 2/5 ruchu potem otwierać.
#34
Napisano 30 grudnia 2012 - 13:29
Chwila.. Czy przepustnica działa Ci w sposób elektryczny ? wydaje z siebie charakterystyczny dźwięk i otwiera się do końca ? Czy jest tak jak już wspomiałem wcześniej w limp mode i otwiera się tylko do połowy w sposób mechaniczny. Jeżeli tak jest to zapewne a raczej na pewno wyświetla Ci się błąd od ASR. ? Odczytałeś błędy ze sterowników ? Star diagnosis ewentualnie zwykła dioda ?
#35
Napisano 01 stycznia 2013 - 19:58
Przepustnica działa całkowicie mechanicznie wymontowana z auta otwiera się całkowicie tak jak w dużym fiacie w gaźniku, błędów nie błyskałem a na sd mam zamiar się umówić, asr nie ma tylko blokadę mostu, od 2 dni świeci się abs, wcześnie zapalał się czasami, kontrolka od blokady wogóle nie działa, nie wydaje tego odgłosu.
#36
Napisano 01 stycznia 2013 - 20:10
aaa może czujnik ABSu szwankuje chociaż nijak ma się to do wcześniejszych odjawów.. pojedź na SD i zobacz co w ogóle wyjdzie, bez tego to wróżenie z fusów bez sensu.. już dawno pod kompa powienieneś się podpiąć..
#37
Napisano 01 stycznia 2013 - 20:38
Jeżeli działa tylko w trybie mechanicznym to to nie ma prawa dobrze działać . Obstawiam przepustnicę jakieś problemy z nią wiązką, sterownikiem lub bardzo często stycznikiem na pedale przyśpieszenia. Zwykła dioda by nam to powiedziała.
#38
Napisano 01 stycznia 2013 - 20:51
Jeżeli silnik jest w trybie awaryjnym to świeci się kontrolka ASR i blokady mostu włączyć nie można.
#39
Napisano 02 stycznia 2013 - 12:16
no wlasnie jak to jest dokladnie z ta przepustnnica, czy jezeli kontrolka asr sie nie swieci to czy oznacza to ze przepustnica jest ok i niema problemow z wiazka i innymi mechanizmami ? u siebie mam przepustnice z plaska wtyczke, rozcinalem izolacje kabla i wiazka jest ok, nie wiem jak wyglada w srodku, a u siebie mam dziwny problem ze czasem obroty zawisna na 2tys i nie chce isc dalej wcisniecie kickdown albo zwolnienie gazu rozwiazuje ten problem, obajw o wiele bardziej widoczny jak silnik jest nagrzany. Tak jak na tym filmiku, widac ze predkosc wzrasta a obroty stoja w miejscu ap edal przyspieszenia wcisniety powiedzmy do polowy. Na zagranicznym forum wyczytalem ze to moze byc zle ustawiony rozrzad. Czy to mozliwe ?
Użytkownik m00n edytował ten post 02 stycznia 2013 - 12:17
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w124/w201] Benzyna, nie chce odpalić. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Miras G |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W124] Czujnik IrDA padł i nie mogę odpalić |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kubojakubo |
|