0
[w140] 500se nierówne obroty nie pali
Rozpoczęty przez BiałyW124, lis 26 2012 17:30
60 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 02 stycznia 2013 - 13:16
No dobrze ale czy wtym momencie jak depne gaz mocniej (bez kickdown) niw powinien zredukowac i wgniesc w fotel ?
#43
Napisano 02 stycznia 2013 - 13:22
Użytkownik m00n dnia 02 stycznia 2013 - 13:16 napisał
No dobrze ale czy wtym momencie jak depne gaz mocniej (bez kickdown) niw powinien zredukowac i wgniesc w fotel ?
#44
Napisano 02 stycznia 2013 - 21:53
A ja mysle, ze o redukcji decyduje tez szybkosc wcisniecia pedalu. Gdy wciskasz powoli to nie zmienia (bo nie wymagasz mocnego przyspieszenia). Gdy zmienisz pozycje gazu szybko to zmienia (wlasnie najlepiej to widac przy zmianach z 4 na 3 w zwyklym ruchu miejskim). Nie odnosze wrazenia, ze predkosc tu wtedy gra role...
#45
Napisano 02 stycznia 2013 - 21:58
Może jest tak przy skrzyniach sterowanych jakaś elektroniką. Moja skrzynia ma gdzieś czy wciskam gaz szybko czy wolno
#46
Napisano 05 stycznia 2013 - 20:33
Jaka elektronika... Ja pisze o 140 z 1991 roku. I podaje po prostu wlasne odczucia - skads sie taka moja ocena wzięła... Ale moze to tylko sugestia - jesli uwazacie, ze NA PEWNO tak nie moze byc w zadnym wypadku.
#47
Napisano 05 stycznia 2013 - 21:18
Użytkownik pepe1111 dnia 05 stycznia 2013 - 20:33 napisał
I podaje po prostu wlasne odczucia - skads sie taka moja ocena wzięła... Ale moze to tylko sugestia - jesli uwazacie, ze NA PEWNO tak nie moze byc w zadnym wypadku.
I na pewno tak nie jest. Po prostu u Ciebie po wciśnięciu gazu "kopie" bardzo mocno momentem obrotowym, stąd takie subiektywne odczucia. A że wgniatanie w fotel uzależnia, to druga sprawa. Ja jadąc, kiedy naciskam gaz i przyspieszam, to wciskam go jeszcze bardziej, mimo że fizyka "mówi" mojej nodze, że przecież powinna iść w przeciwnym kierunku
#48
Napisano 06 lutego 2013 - 13:52
Poniewaz ostatnio bylo sucho to wzialem swoj pojazd na przejazdzke.
I pragne tu potwierdzic, ze jesli jade z ustalona predkoscia (np 4-ty bieg, 80 km/h, czyli z niewielkim gazem) to przy powolnym wciskaniu przyspiesza na 4tym, a przy szybkiej zmianie w glebsze polozenie zmienia na 3. Widac, bo obrotomierz znaczaco idzie do gory i zaczyna miec obroty jak 3-ci bieg na poszczegolnych predkosciach. To nie jest kopniecie momentu. Widze to od lat i bardzo dobrze działa. To jest praktycznie precyzyjne sterowanie biegami poprzez noge (bo przy tej 80km/h z 4-tego przejdziesz na 3-ci bez KD, albo nawet na 2-gi z KD jesli masz ochote - wiec pełna kontrola).
Albo ten samochod ma coś źle (ale nie widac po nim aby mial cos zle), albo Wasze nie robia tego z jakiegos powodu...
A kickdown to jeszcze co innego... - inny rozdział.
I pragne tu potwierdzic, ze jesli jade z ustalona predkoscia (np 4-ty bieg, 80 km/h, czyli z niewielkim gazem) to przy powolnym wciskaniu przyspiesza na 4tym, a przy szybkiej zmianie w glebsze polozenie zmienia na 3. Widac, bo obrotomierz znaczaco idzie do gory i zaczyna miec obroty jak 3-ci bieg na poszczegolnych predkosciach. To nie jest kopniecie momentu. Widze to od lat i bardzo dobrze działa. To jest praktycznie precyzyjne sterowanie biegami poprzez noge (bo przy tej 80km/h z 4-tego przejdziesz na 3-ci bez KD, albo nawet na 2-gi z KD jesli masz ochote - wiec pełna kontrola).
Albo ten samochod ma coś źle (ale nie widac po nim aby mial cos zle), albo Wasze nie robia tego z jakiegos powodu...
A kickdown to jeszcze co innego... - inny rozdział.
Użytkownik pepe1111 edytował ten post 06 lutego 2013 - 13:56
#49
Napisano 08 lutego 2013 - 19:35
Witam wszystkich. Mnie też dopadło, a mianowicie jak odpalam auto na zimno, to jest ok. Ale jak osiągnie ok 80 stopnii, to zaczyna chodzić jak czołg. Trzęsie całą karoserią. Ma mocno obniżone obroty i tak jak by zalewało go paliwem. Dzieje się tak na gazie jak i na benzynie. Silnik chodzi, prawidłowo reaguje na dodanie gazu, ma moc i pali na wszystkie cylindry. Podpinając się laptopem do komputera gazowego, zauważyłem, że bardzo mocno przeciąga czasy wtrysków. Zwykle przy zagrzanym silniku wynoszą one ok 2,8-2,9 na benzynie i ok. 3,6 na gazie. Teraz jest 4 na benzynie a 5,6 na gazie. Jakiś pomysł???
#50
Napisano 08 lutego 2013 - 22:07
lutek66, jutro odbieram autko od mechanika, mialem czyszczone wtryskiwacze benzyny, wymienione uszczelkki pod kolektorem ssacym i nie podlaczony wezyk od podcisnienia idacy do modulu zaplonu, do tego brudna przepustnica i peknietra guma pomiedzy przeplywka a przepustnica, zobaczymy czy cos sie zmienilo w temacie drgan auta.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w124/w201] Benzyna, nie chce odpalić. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Miras G |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W124] Czujnik IrDA padł i nie mogę odpalić |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kubojakubo |
|