Użytkownik wnusio87 edytował ten post 15 grudnia 2012 - 14:07
#11
Napisano 15 grudnia 2012 - 14:04
#12
Napisano 15 grudnia 2012 - 14:29
Użytkownik majsterus dnia 15 grudnia 2012 - 00:20 napisał
ja nie wiem, nie przerabiałem tego jeszcze, wiec nie pomogę, ale daję wskazówkę. do znawcy.
takie drobne OT.....w końcu nie jest ekspertem...uczę się młotkiem i przecinakiem...
Skoro auto ma za wysokie ,czyli jest zbyt bogata mieszczanka lub jest jej za dużo i w tym kierunku prowadził bym obserwacje/poszukiwania
#13
Napisano 15 grudnia 2012 - 17:25
Użytkownik Naspin edytował ten post 15 grudnia 2012 - 17:26
#14
Napisano 15 grudnia 2012 - 17:45
Daj mi nr. kapselka z tego pms .. powinienes miec 0245450628.. masz taki????
Odnosnie obrotów zobacz czy nie za bardzo masz podciagnieta linke na pedale gazu i jak łapie Ci takie obroty ,złap za pedął gazu i ciag do siebie - moze sie blokuje na lince!!
P.S sprawdz linke jak bedzie z nia dobrze.
wsiadz do auta ,włacz zapłon i delikatnie dodaj gazu na maxa poczym odpusc ale tez powoli.. wyłacz zapłon..
włacz jeszcze raz i odpal auto!! nie wiem czemu ale mi to pomaga!! jak odpinam akumulator to tez mi wieksze obroty trzyma ,no ale nie az takie!!!!
Użytkownik wnusio87 edytował ten post 15 grudnia 2012 - 17:51
#15
Napisano 15 grudnia 2012 - 18:15
#16
Napisano 15 grudnia 2012 - 18:15
Czy jak kupiłeś auto miałeś taki objaw falowania??
Wiec na tym nr. powinienies miec jakies 700-750 obr.
ja mam natomiast w zapasie z 0155457128 i na nim mam 650-700obr
Ciekawe czy działa i reaguje ten mikro włacznik na przepsutnicy,zobacz ??
jadac jakas tam predkosc i po odpuszczeniu pedału gazu powinna przepustnica cofnac sie do zera i wtedy wlaczac ten mikro styk ..
Użytkownik wnusio87 edytował ten post 15 grudnia 2012 - 18:23
#17
Napisano 15 grudnia 2012 - 18:31
#18
Napisano 15 grudnia 2012 - 18:49
Użytkownik Naspin dnia 15 grudnia 2012 - 18:31 napisał
Wiec jak masz luz to popusc taka czarna nakretka linke gazu i przepustnica sie cofnie!!! W ten mikro wlacznik psiknij jakims kontakS lub cos na bazie oczyszczenia ..
I ten luz i tak musisz z niwelowac ..
przed odpalenie silnika, mikro styk na przepustnicy ma byc wlaczony "wcisniety"
OOOO zrob tak - cofnij linke aby właczył sie ten mikro " i zeby nikt tam nie musiał trzymac" i wtedy zrób mu niby tą adaptacje i odpal !!!!!!
Użytkownik wnusio87 edytował ten post 15 grudnia 2012 - 18:56
#19
Napisano 15 grudnia 2012 - 19:04
#20
Napisano 15 grudnia 2012 - 22:28
Użytkownik Naspin dnia 15 grudnia 2012 - 19:04 napisał
Zamienieniu przewodów raczej nie !
Było by to widoczne z czytujac błedy PMS-a (takie jest moje zdanie,mogę sie mylic) .. Mam nadzieje ze ten ktos ,kto robił Ci wiazke przepustnicy jak i silnika,dobierał sie do nie których wtyczek:
-przepustnicy
-modułu "czyli w samej tej duzej wtyczce"
Bo mi tez robił elektromechanik ,ktory pojechał po łebkach i w te dwie wtyczki nawet nie zajrzał ;/ (nie dosc ze kase zgarnoł to jeszcze mi spier.... moduł!!)
Troche dziwne, ze majac takie obroty ECu nie pokazuje żadnego błedu !!
Teraz to bedziesz dochodził i gdybał.. Szkoda ze nie robiłes tej wiazki sam ..
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nagle zamilkł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nierówna praca |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mr_simon |
|