Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] m111 - podwyższone obroty jałowe



43 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   wnusio87


  • Postów: 255
  • Na forum od: 13 sty 2010
  • Miejscowość: Janów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2012 - 14:04

Podaj mi nr. kapsla w PMS i nr. samego PMS-a "jest to taki mały kapsel od strony lampy"!!! Moze masz zły i dlatego masz obroty wyzsze:) :)

Użytkownik wnusio87 edytował ten post 15 grudnia 2012 - 14:07




#12 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 15 grudnia 2012 - 14:29

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 15 grudnia 2012 - 00:20 napisał

nie, no zapytaj roxa on na pewno będzie wiedział...przecież dla niego Mercedes to proste auto....
ja nie wiem, nie przerabiałem tego jeszcze, wiec nie pomogę, ale daję wskazówkę. do znawcy. :)
takie drobne OT.....w końcu nie jest ekspertem...uczę się młotkiem i przecinakiem...
Człowieku masz jakieś sapy to zostaw je dla siebie lub wyjaśnij sobie temat przez PW. Jak nie masz pojęcia i ktoś Cię prostuje to uszanuj to bo nie jesteś pępkiem świata. Czytam twoje posty i nie dość że pozjadałeś wszystkie rozumy to jeszcze zaczynasz szydzić z innych.
Skoro auto ma za wysokie ,czyli jest zbyt bogata mieszczanka lub jest jej za dużo i w tym kierunku prowadził bym obserwacje/poszukiwania

#13 Offline   Naspin


  • Postów: 51
  • Na forum od: 10 maj 2008
  • Miejscowość: Legnica
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:V70 2.5tdi

Napisano 15 grudnia 2012 - 17:25

Dzisiaj pada od rana i jest jeszcze ciekawiej, auto odpaliło na dotyk (zimne po nocy), załapało 1500obr i pracuje rowno - pierwsza myśl, będzie dobrze, ale po 5 sek zlapał 2.5 tys i takie miał wolne obroty przez cały dzień, był gaszony ze 20x i cały czas takie obroty, silnik ciepły, zimny, pół-ciepły itd....nie da się tego zbić a na biegu jak jade np na 3-ce to bez dotykania gazu jedzie jak na tempomacie (w tym przypadku ma 1500 obr). Potem trochę postał - jakieś 30min, wyjmowałem kostkę od modułu, czyściłem tam powietrzem i sprawdzałem instalaję o której mówił mdymczyk- wygląda ok. Psikałem samostartem po całym dolocie i innych połącznieniach - nic. Obroty nie falują. Po tym postoju odpaliłem i auto miało 700obr, po przejechaniu około 1km (parę zmian biegów ok- wraca na 700) znowy 2.5 i tak podjechałem pod dom, trzasnąłem drzwiami i jestem tutaj....nr PMS 015 545 69 32. Wątpie, żeby był zamieniany bo po auto byłem osobiście we włoszech i kupowałem od właściciela i w trakcie zakupu było ok, jak przywiozłem też było ok, tylko lekko falowały obroty na ciepłym silniku, na zimnym ok, to zdecydowałem, że zrobię mu nową instalacją, kable, świece, zanim zarejestruję (u mnie w mieście czeka się na łaskawy vat25 równe 7 dni..) i tak się właśnie naprawiło jak widać, chyba, że coś w wiązce mi namieszał?

Użytkownik Naspin edytował ten post 15 grudnia 2012 - 17:26


#14 Offline   wnusio87


  • Postów: 255
  • Na forum od: 13 sty 2010
  • Miejscowość: Janów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2012 - 17:45

WieC masz moduł taki jak ja poniewaz tez mam włocha ale przez vin pokazuje 0155457032 takze wiesz!!!
Daj mi nr. kapselka z tego pms .. powinienes miec 0245450628.. masz taki????
Odnosnie obrotów zobacz czy nie za bardzo masz podciagnieta linke na pedale gazu i jak łapie Ci takie obroty ,złap za pedął gazu i ciag do siebie - moze sie blokuje na lince!!

P.S sprawdz linke jak bedzie z nia dobrze.
wsiadz do auta ,włacz zapłon i delikatnie dodaj gazu na maxa poczym odpusc ale tez powoli.. wyłacz zapłon..
włacz jeszcze raz i odpal auto!! nie wiem czemu ale mi to pomaga!! jak odpinam akumulator to tez mi wieksze obroty trzyma ,no ale nie az takie!!!!

Użytkownik wnusio87 edytował ten post 15 grudnia 2012 - 17:51


#15 Offline   Naspin


  • Postów: 51
  • Na forum od: 10 maj 2008
  • Miejscowość: Legnica
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:V70 2.5tdi

Napisano 15 grudnia 2012 - 18:15

sprawdzałem przed chwiła i nr na kapselku jest dokładnie taki jak mówisz, na lince i na pedale sie na blokuje - to sprawdzałem jeszcze przed założeniam tego tematu, przeustnicę adaptowałem kilka razy. Przed chwilą go też odpaliłem- mimo, że silnik zimny to od razu wskakuje na 2.5 tys i tyle trzyma

#16 Offline   wnusio87


  • Postów: 255
  • Na forum od: 13 sty 2010
  • Miejscowość: Janów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2012 - 18:15

nie mogę edytowac;/
Czy jak kupiłeś auto miałeś taki objaw falowania??
Wiec na tym nr. powinienies miec jakies 700-750 obr.
ja mam natomiast w zapasie z 0155457128 i na nim mam 650-700obr ;)


Ciekawe czy działa i reaguje ten mikro włacznik na przepsutnicy,zobacz ??
jadac jakas tam predkosc i po odpuszczeniu pedału gazu powinna przepustnica cofnac sie do zera i wtedy wlaczac ten mikro styk ..

Użytkownik wnusio87 edytował ten post 15 grudnia 2012 - 18:23


#17 Offline   Naspin


  • Postów: 51
  • Na forum od: 10 maj 2008
  • Miejscowość: Legnica
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:V70 2.5tdi

Napisano 15 grudnia 2012 - 18:31

troche inaczej, nigdy nie miałem takich obrotów, raczej około 900, i falowały o tyle co u Ciebie ale w granicach 900. I czasem same wzrastały na 1100 trzymały sie około 10s i spadały i tak lekko falowały. Teraz nie falują ale trzyma 2.5. Z tym mikrostykiem własnie jest podejrzenie dlatego umówiłem się na poniedziałek do elektryka który ma 2.2 i ma kilka przepustnic u siebie - między innymi od 2.0 PMS, mówi, ze podmieni i zobaczymy. Na razie jest taki jakby mały luz i jak się pod maską rusza to potrafi tak się ułożyć, że nie dotkie mikrostyku, ale jak dobiję ręcznie i się załączy to nic to nie zmienia. Próbowałem też w 2 osoby, jeden trzyma tak żeby mikrostyk był załączony a ja odpalam bez gazu - 0 reakcji, pali jak chce albo 1500obr i rośnie na 2.5 albo odrazu 2.5 albo raz na 10x łapie 800 i pracuje chwilę dobrze i zaraz 2.5.

#18 Offline   wnusio87


  • Postów: 255
  • Na forum od: 13 sty 2010
  • Miejscowość: Janów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2012 - 18:49

Wyświetl postUżytkownik Naspin dnia 15 grudnia 2012 - 18:31 napisał

Na razie jest taki jakby mały luz i jak się pod maską rusza to potrafi tak się ułożyć, że nie dotkie mikrostyku, ale jak dobiję ręcznie i się załączy to nic to nie zmienia. Próbowałem też w 2 osoby, jeden trzyma tak żeby mikrostyk był załączony a ja odpalam bez gazu - 0 reakcji, pali jak chce albo 1500obr i rośnie na 2.5 albo odrazu 2.5 albo raz na 10x łapie 800 i pracuje chwilę dobrze i zaraz 2.5.

Wiec jak masz luz to popusc taka czarna nakretka linke gazu i przepustnica sie cofnie!!! W ten mikro wlacznik psiknij jakims kontakS lub cos na bazie oczyszczenia ..
I ten luz i tak musisz z niwelowac ..
przed odpalenie silnika, mikro styk na przepustnicy ma byc wlaczony "wcisniety"


OOOO zrob tak - cofnij linke aby właczył sie ten mikro " i zeby nikt tam nie musiał trzymac" i wtedy zrób mu niby tą adaptacje i odpal !!!!!!

Użytkownik wnusio87 edytował ten post 15 grudnia 2012 - 18:56


#19 Offline   Naspin


  • Postów: 51
  • Na forum od: 10 maj 2008
  • Miejscowość: Legnica
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:V70 2.5tdi

Napisano 15 grudnia 2012 - 19:04

nie chce ingerować mechanicznie w linki itd, bo później nie wróce do położenia jakie było. Przepustnica jest zamknięta jak on ma te 2.5tys obrotów, linka nie jest napięta aby jej zluzowanie miało coś pomóc. Lewe powietrze raczej też nie występuje...Czy takie objawy mogą być po zamienieniu czy też jakimś zwarciu we wiązce przepustnicy (była wymieniana)?

#20 Offline   wnusio87


  • Postów: 255
  • Na forum od: 13 sty 2010
  • Miejscowość: Janów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2012 - 22:28

Wyświetl postUżytkownik Naspin dnia 15 grudnia 2012 - 19:04 napisał

nie chce ingerować mechanicznie w linki itd, bo później nie wróce do położenia jakie było. Przepustnica jest zamknięta jak on ma te 2.5tys obrotów, linka nie jest napięta aby jej zluzowanie miało coś pomóc. Lewe powietrze raczej też nie występuje...Czy takie objawy mogą być po zamienieniu czy też jakimś zwarciu we wiązce przepustnicy (była wymieniana)?
linka tylko i wyłacznie regulujeszluz na pedale gazu !!! No i przy okazji wychylenie przepustnicy jak za bardzo jest podciagnieta!!
Zamienieniu przewodów raczej nie !
Było by to widoczne z czytujac błedy PMS-a (takie jest moje zdanie,mogę sie mylic) .. Mam nadzieje ze ten ktos ,kto robił Ci wiazke przepustnicy jak i silnika,dobierał sie do nie których wtyczek:
-przepustnicy
-modułu "czyli w samej tej duzej wtyczce"
Bo mi tez robił elektromechanik ,ktory pojechał po łebkach i w te dwie wtyczki nawet nie zajrzał ;/ (nie dosc ze kase zgarnoł to jeszcze mi spier.... moduł!!)

Troche dziwne, ze majac takie obroty ECu nie pokazuje żadnego błedu !!
Teraz to bedziesz dochodził i gdybał.. Szkoda ze nie robiłes tej wiazki sam ..








Podobne tematy Zwiń