Skocz do zawartości




- - - - -

Silnik M119 5.0 V8


43 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   Mofi


  • Postów: 239
  • Na forum od: 26 lis 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 15 kwietnia 2008 - 10:39

Cytat

Dzięki Mofi. Dostałem priva. W niedługim czasie poszukam czegoś takiego i przetestuje na swoim MB

wpadnij do ryk, to dopiero zobaczysz, co można zrobić z m119 za "żadne" pieniądze.



#42 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 15 kwietnia 2008 - 10:46

Planuję przyjechać i przekonać się na własne oczy, muszę tylko uporać się z zapaleniem krtani ;-)

Jedną z tych 500-tek miałem okazję już oglądać. Mimo tego warto powtórzyć :poklon:


Dodano:


Apropo instalowania opornika do czujnika załączania wentylatorów, znalazłem taki tekst na benzworld napisany przez jednego z userów:

Cytat

I've also been told that when the engine gets to 100C, then progressively after that, it takes out timing in 2 degree increments. That is why keeping that engine temp down around 80-85 C is worth 30-45HP.


#43 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 11 maja 2008 - 19:36

Mam pytanie do osób użytkujących ten silnik M119...

Jakim olejem go zalewacie? :sciana: Tzn jaka marka i rodzaj oleju. Usłyszałem ostatnio opinię, że najodpowiedniejszy do tego silnika jest full syntetyk, a teraz jeżdżę na półsyntetyku 10W40 Queker State. Zastanawiam się nad zmianą :) Jakieś sugestie?

#44 Offline   mario0990


  • Postów: 125
  • Na forum od: 09 lip 2010
  • Miejscowość: Kedziory
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 lutego 2015 - 11:19

Panowie jezdzilem dwoma w140 cl500 1998r oraz w140 s500 1997r. W tych 3 modelach wszystkie cewki byly sprawne oraz przeplywki na SD tez w porzadku. Zalozone byly wszystkie nowe swiece, filtry. Do rzeczy...zdawalo mi sie, ze wszYstkie auta przyspieszaja super do poki nie przejechalem sie kolejnym cl500 1997r. To auto w porownaniu do mojej eski i cl'a jest diablem. Pod wzgledem osiagow zjada je. Auto ma orginalny uklad wydechowy, spalanie tez jest identyczne jak w moich autach. Ktos ma pomysl coz z nim jest "nie tak:)" ?








Podobne tematy Zwiń