ok bedę wdzięczny, bo jak się trochę powygłupiam to mój łapie trochę temp. wentylatory się włączają ale nie wiem przy jakiej temp. - sprawdzę
0
Silnik M119 5.0 V8
Rozpoczęty przez EssiRS, lut 09 2008 20:36
43 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 11 lutego 2008 - 13:10
#22
Napisano 11 lutego 2008 - 13:22
Cytat
przy jakiej temp. - sprawdzę
na pewno za późno, standardowo około 95` wtedy silnik ciągle podnosi temp a wiatraki nie dają rady chłodzić. i temperatura wzrasta powyżej 100` i chodzi o to żeby włączały sie wcześniej i nie łapały tak wysokiej temp.
#23
Napisano 11 lutego 2008 - 14:39
Mofi napisał:
Du mnie się to dzieje jak dobrze pamiętam przy około 86` C
To praktycznie chodzą cały czas
#24
Napisano 11 lutego 2008 - 15:04
86st. to chyba trochę za wcześnie u mnie na wskazniku cały czas jet powyżej 80st. to w lecie będą właśnie cały czas chodziły - no i jak klima dojdzieto cały dzień się nie wyłączą.
A ciekawe czy nie ma różnych czujników o różnej temp. załanczania?
A ciekawe czy nie ma różnych czujników o różnej temp. załanczania?
#25
Napisano 11 lutego 2008 - 15:07
Mofi, dokładnie o takie podpowiedzi mi chodziło, dlatego dostajesz ode mnie "punkt pomógł" Widzę że temat nie tylko mnie zainteresował
#26
Napisano 11 lutego 2008 - 15:11
kawa1975 napisał:
A ciekawe czy nie ma różnych czujników o różnej temp. załanczania?
Nie ma co kombinować. Jeżeli chłodnica i układ nie zakamienione, sprawny korek na zbiorniczku (zawór) to układ da rade utrzymać temperaturę w optymalnych granicach dla silnika przy "normalnym" użytkowaniu. Jeżeli ktoś lubi palić gumę lub zwracać na siebie uwagę to proponuję zamontować wyłącznik w kabinie oraz poprowadzić dodatkowe zasilanie do wiatraka (ów) aby w razie konieczności móc je załączyć. Wszelkie rzeźby przy czujnikach itd mogą spowodować iż motor będzie nie dogrzany, a wiadomo co się z tym wiąże...
#27
Napisano 13 lutego 2008 - 12:14
po założeniu opornika włączają się przy 89`C
jeszcze nie mam danych ale będę miał wkrótce.
Mylisz się, to jest sprawa przerabiana przez bardzo wielu użytkowników m119, którzy mają z tym do czynienia na co dzień. Motor bardzo szybko łapie temp.
kwestię dodatkowego włącznika wiatraków tez jest stosowany, wygodniejszy jest jednak z automatu.
co do modyfikacji to można popracować nad wałkami. jest firma w Niemczech Hagmann która sprzedaje komplet niestety za 1500 euro przyrost mocy rzędu 30-35PS
jeszcze nie mam danych ale będę miał wkrótce.
Rob napisał:
Nie ma co kombinować.
Mylisz się, to jest sprawa przerabiana przez bardzo wielu użytkowników m119, którzy mają z tym do czynienia na co dzień. Motor bardzo szybko łapie temp.
kwestię dodatkowego włącznika wiatraków tez jest stosowany, wygodniejszy jest jednak z automatu.
co do modyfikacji to można popracować nad wałkami. jest firma w Niemczech Hagmann która sprzedaje komplet niestety za 1500 euro przyrost mocy rzędu 30-35PS
#28
Napisano 13 lutego 2008 - 13:03
jak będziesz miał chwilę to wez dokładnie - po polsku zapodaj jak ,gdzie i jaki opornik założyć
może być na pw, lub email chociaż pewnie więcej osób to zainteresuje
a ja po eksperymentuje
może być na pw, lub email chociaż pewnie więcej osób to zainteresuje
a ja po eksperymentuje
#29
Napisano 13 lutego 2008 - 13:34
Z mojego zrozumienia to rezystor musi mieć 1,1k ohma aby wiatrak załaczał sie przy 92 stopniach a czujnik jest pod przednią częścia pokrywy silnika obok filtra powietrza ,i wystarcza zwarcie rezystorem tego czujnika .
#30
Napisano 13 lutego 2008 - 17:08
U mnie temperatura dochodzi do 90C przy normalnej jeździe po mieście, ale jeszcze nigdy tej wartości nie przekroczyłem. Chyba, że za bardzo oszczędzam ten motor.
Informację na temat opornika najlepiej zamieść tutaj, bo kilka osób chętnie się dowie co i jak.
Czy po usunięciu katalizatora będzie trzeba ingerować w sterowanie?
Dodano:
Znalazłem taki moduł do startowania z pierwszego biegu na ebay.com:
http://cgi.ebay.com/...sspagenameZWDVW
Informację na temat opornika najlepiej zamieść tutaj, bo kilka osób chętnie się dowie co i jak.
Czy po usunięciu katalizatora będzie trzeba ingerować w sterowanie?
Dodano:
Znalazłem taki moduł do startowania z pierwszego biegu na ebay.com:
http://cgi.ebay.com/...sspagenameZWDVW
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|