Jak się wszystko odpowiednio zrobi to można wyciągnąć 100hp z litra pojemności bez doładawania. Żeby osiągnąć taki wynik silnik musi się wysoko kręcić, co za tym idzie musi zostać odelżony, wyważony, zwiększony musi zostać stopień sprężania, ostrzejsze wałki, obróbce musi zostać poddana głowica, program, dolot wydech i mamy wynik. Niestety nie moge dokładnie powiedzieć jakie efekty da dana przeróbka.
0
Silnik M119 5.0 V8
Rozpoczęty przez EssiRS, lut 09 2008 20:36
43 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 10 lutego 2008 - 22:24
#12
Napisano 10 lutego 2008 - 22:50
Jak pisałem wcześniej dolot wydech i będzie róznica
#13
Napisano 11 lutego 2008 - 00:01
Panowie, ogólną teorię poprawiania osiągów w silnikach wolnossących to ja znam ;-) Chodzi mi bardziej o konkrety typu: największy przyrost mocy jest na wydechu Remusa bo Supersprint coś tam, albo... zdecydowanie lepiej założyć dolot np. Pipercross a nie K&N, bo jest większy przyrost mocy przy niskich obrotach itp Takie wypowiedzi byłyby najcenniejsze, a myślę że jest na tym forum kilka osób znających się na motoryzacji
#14
Napisano 11 lutego 2008 - 08:32
a tak przy okazji
czy założenie filtrów stożkowych coś poprawia?
czy są jakieś róznice pomiędzy filtrami po 150zł a 50zł
czy mozecie coś polecić moze coś sprawdzonego?
czy założenie filtrów stożkowych coś poprawia?
czy są jakieś róznice pomiędzy filtrami po 150zł a 50zł
czy mozecie coś polecić moze coś sprawdzonego?
#15
Napisano 11 lutego 2008 - 09:41
...tak na szybko....
wiadomo, że wszystko rozbija się o koszty,
oczywiście aby ten silnik się w miarę dobrze zbierał to trzeba trochę przy nim pogrzebać.
Ma on kilka niedoróbek niestety. jest kilka rzeczy, które ci mocy nie podniosą ale zadbają o sprawne działanie. Problem jest z przegrzewaniem się motoru, nie wiem jak u ciebie ale podstawą to założenie małego opornika na wtyczce z czujnika, wcześniej wtedy załączy wiatraki. to tak na marginesie. Zastosowanie wkładów jest wystarczające, jak gdzieś znajdę to dam ci przykład jak ktos zastosował stożki.... rozpacz i tragedia wstawił je pod maską i zaciągały masy powietrze strasznie rozgrzanego - to taki pomysł na siłę wciskający stożki.
można zamontować moduł 1 biegu aby ruszał z jedynki. Można wyciąć katalizatory od razu czuć różnicę silnik naprawdę odetchnie. zadbać o przewody wysokiego napięcia. wiadomo chip jeżeli ten z allegro jest sprawdzony, można spróbować, mi on jednak sie nie sprawdzi bo w innym kierunku trochę pewnie pójdę. Łatwo można przekombinować z tym samochodem w elektronice. Dam ci przykład na video. dzisiaj wkleję. To stary film który pokazuje jak dłubanie i niesprawdzone kombinowanie psuje auto. Auto które wygrywa jest moje, druga 500 kumpla z tym że ja jadę na standardowych 16" a on na 17" Mój zrobiony tylko wydech. sprawna i wyregulowana skrzynia...
U kolegi przekombinowane...\\
moje filmy [YT]
wiadomo, że wszystko rozbija się o koszty,
oczywiście aby ten silnik się w miarę dobrze zbierał to trzeba trochę przy nim pogrzebać.
Ma on kilka niedoróbek niestety. jest kilka rzeczy, które ci mocy nie podniosą ale zadbają o sprawne działanie. Problem jest z przegrzewaniem się motoru, nie wiem jak u ciebie ale podstawą to założenie małego opornika na wtyczce z czujnika, wcześniej wtedy załączy wiatraki. to tak na marginesie. Zastosowanie wkładów jest wystarczające, jak gdzieś znajdę to dam ci przykład jak ktos zastosował stożki.... rozpacz i tragedia wstawił je pod maską i zaciągały masy powietrze strasznie rozgrzanego - to taki pomysł na siłę wciskający stożki.
można zamontować moduł 1 biegu aby ruszał z jedynki. Można wyciąć katalizatory od razu czuć różnicę silnik naprawdę odetchnie. zadbać o przewody wysokiego napięcia. wiadomo chip jeżeli ten z allegro jest sprawdzony, można spróbować, mi on jednak sie nie sprawdzi bo w innym kierunku trochę pewnie pójdę. Łatwo można przekombinować z tym samochodem w elektronice. Dam ci przykład na video. dzisiaj wkleję. To stary film który pokazuje jak dłubanie i niesprawdzone kombinowanie psuje auto. Auto które wygrywa jest moje, druga 500 kumpla z tym że ja jadę na standardowych 16" a on na 17" Mój zrobiony tylko wydech. sprawna i wyregulowana skrzynia...
U kolegi przekombinowane...\\
moje filmy [YT]
#16
Napisano 11 lutego 2008 - 11:59
filmiki eleganckie
a z tym opornikiem to jaki dokładnie i jak go podłączyć?
no i z tymi stożkami daj znać jakie i gdzie najlepiej je założyć
kataliztorów narazie nie będę wycinał- mam nowy wydech cały łącznie z katami jeszcze w szwajcarii raczej wymieniany i szkoda mi troche tego niszczyć-
a z tym opornikiem to jaki dokładnie i jak go podłączyć?
no i z tymi stożkami daj znać jakie i gdzie najlepiej je założyć
kataliztorów narazie nie będę wycinał- mam nowy wydech cały łącznie z katami jeszcze w szwajcarii raczej wymieniany i szkoda mi troche tego niszczyć-
#17
Napisano 11 lutego 2008 - 12:19
Mofi napisał:
można zamontować moduł 1 biegu aby ruszał z jedynki
kolego powiedz mi jak wyglada ten modul, gdzie sie go montuje i jaka jest cena
#18
Napisano 11 lutego 2008 - 12:33
Cytat
a z tym opornikiem to jaki dokładnie i jak go podłączyć?
http://pages.prodigy...ne/MB_S500.html
tu znajdziesz wszystko..
Oczywiście jeżeli układ wydechowy świerzy to nie ma sensu nic wyciągać, ale 150.000 km Kat już praktycznie do niczego się nie daje.
Ważne jest żeby mieć sprawny kat w m119 bo przy zatkanym za duża temperatura wraca na tłoki.
moduł, można kupić, można zrobić
http://2phast.com/500e/
http://www.fgsswitch.com/
#19
Napisano 11 lutego 2008 - 12:43
ok pewnie dojdę o co w tym chodzi - chociaż bym wolał bardziej na polski
a masz u siebie w aucie coś takiego zamontowane?
jakie dane ma mieć ten opornik ile tych micro ma mieć?
nie bardzo się w tym orientuję także się nie denerwuj
a masz u siebie w aucie coś takiego zamontowane?
jakie dane ma mieć ten opornik ile tych micro ma mieć?
nie bardzo się w tym orientuję także się nie denerwuj
#20
Napisano 11 lutego 2008 - 13:08
Dam ci znać jak będę mógł sprawdzić.
Mój jest w totalnej rozbiórce ale skontaktuję się z kumplem żeby zrobił zdjęcia. i podał jakie wartości ma opornik, to później zależne od jakiej temp będą się wiatraki załączały u mnie się to dzieje jak dobrze pamiętam przy około 86` C
Mój jest w totalnej rozbiórce ale skontaktuję się z kumplem żeby zrobił zdjęcia. i podał jakie wartości ma opornik, to później zależne od jakiej temp będą się wiatraki załączały u mnie się to dzieje jak dobrze pamiętam przy około 86` C
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|