Dzień Dobry wszystkim po świętach!
Czas zabierać się za mojego jumbo-jeta. Głaskanie szmatką jest ok ale przyda mu się wreszcie bardziej inwazyjna terapia..wkrótce zabieram sie za zawieszenie, wszystkie tuleje kupione, wizyta umówiona ale....no właśnie, pojawił się kolejny kłopot.
Już drugi raz moja Lufthansa zaczęla pokazywać swoje fochy... Drugi raz po dłuższym postoju silnik zaczyna przerywać, nie wkręca sie w obroty i strzela w wydech. Odpala ok, bez problemu. Rusza pięknie, pracuje idealnie. Po rozgrzaniu i przejechaniu paru kilometrów praca silnika zaczyna się psuć.. Rwą się równe obroty, przestaje reagować na gaz..prycha... Trwa to jakiś czas. Po wyłączeniu, po godzinnym postoju i ponownym rozruchu wszystko wraca do normy. Jak by nigdy nic. Zero fochów.
Od czego zacząć? Kable? Świece?
0
[W140] Kaprysy silnika
Rozpoczęty przez domino, gru 28 2012 19:51
45 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28 grudnia 2012 - 19:51
#2
Napisano 28 grudnia 2012 - 20:01
swiece, kable WN, kopułki, palce, wiązka silnika i przepustnicy - Domino naprawdę było to wałkowane już kilkukrotnie a tematów o M119 na forum naprawdę nie ejst taki wiele żeby tego nie znaleść
#3
Napisano 28 grudnia 2012 - 20:02
Już było o tym na forum. Szukaj moich postów ( M119 nie odpala). Problemem może być zawilgocenie przewodów. kopułek, świec, cewek, oraz niesprawny czujnik temp czteropinowy.
#4
Napisano 28 grudnia 2012 - 20:08
Dzięki. Czytalem, szukałem ale wpisy różniły się jednak od moich objawów dlatego założyłem temat...
..zaczne od kabli i świec
..zaczne od kabli i świec
#5
Napisano 28 grudnia 2012 - 20:11
polecaøbym odrazu kopułki i palce, same kable i tak są drogie.. więc najlepiej zrobić całośc mieć pewnośc i zapomnieć o temacie, zwłaszcza że wymienisz np same przewody dalej bedzie zle i nie bedziesz wiedzial czy nadal szwankuje układ WN czy moze wiazka.. ja wymieniłem caly układ WN łacznie z cewkami i dalej wypadały zapłony, dopiero regeneracja wiązki załatwiła sprawę..
#6
Napisano 28 grudnia 2012 - 20:31
Niestety.... tanio nie będzie.
#7
Napisano 28 grudnia 2012 - 20:34
To może najpierw zbadać wiązkę ? Bo resztę już można w zaciszu garażu robić
#8
Napisano 28 grudnia 2012 - 20:50
No właśnie miałem pytać czy się da te zapłonowe tematy ogarnąć samemu... Przydałby sie jakieś drukowane wydanie "manual workshop"... musze poszukać
#9
Napisano 28 grudnia 2012 - 21:20
wymiana układu WN to prosty temat 3ba uważać tylko na śrubki które mocują palce rozdzielacza.. lubią się zrobić na okrągło w środku i jest klops
#10
Napisano 28 grudnia 2012 - 21:37
Zdjąć stare założyć nowe. Chyba że świece wkreci się po skosie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|
||
[w201] poduszki silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | snazik88 |
|