Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] Kaprysy silnika


45 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   domino


  • Postów: 113
  • Na forum od: 09 lis 2012
  • Miejscowość: Marki
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W203 200CDI 2001
  • Trzeci Mercedes:W140 S500 "Lufthansa"
  • Inne auto:W201 190D '86 automatic

Napisano 28 grudnia 2012 - 19:51

Dzień Dobry wszystkim po świętach!

Czas zabierać się za mojego jumbo-jeta. Głaskanie szmatką jest ok ale przyda mu się wreszcie bardziej inwazyjna terapia..wkrótce zabieram sie za zawieszenie, wszystkie tuleje kupione, wizyta umówiona ale....no właśnie, pojawił się kolejny kłopot.

Już drugi raz moja Lufthansa zaczęla pokazywać swoje fochy... Drugi raz po dłuższym postoju silnik zaczyna przerywać, nie wkręca sie w obroty i strzela w wydech. Odpala ok, bez problemu. Rusza pięknie, pracuje idealnie. Po rozgrzaniu i przejechaniu paru kilometrów praca silnika zaczyna się psuć.. Rwą się równe obroty, przestaje reagować na gaz..prycha... Trwa to jakiś czas. Po wyłączeniu, po godzinnym postoju i ponownym rozruchu wszystko wraca do normy. Jak by nigdy nic. Zero fochów.

Od czego zacząć? Kable? Świece?



#2 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 28 grudnia 2012 - 20:01

swiece, kable WN, kopułki, palce, wiązka silnika i przepustnicy - Domino naprawdę było to wałkowane już kilkukrotnie a tematów o M119 na forum naprawdę nie ejst taki wiele żeby tego nie znaleść ;)

#3 Offline   lutek66


  • Postów: 386
  • Na forum od: 27 kwi 2011
  • Miejscowość: Wałbrzych
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:MB W140 400SEL(cyclone)

Napisano 28 grudnia 2012 - 20:02

Już było o tym na forum. Szukaj moich postów ( M119 nie odpala). Problemem może być zawilgocenie przewodów. kopułek, świec, cewek, oraz niesprawny czujnik temp czteropinowy.

#4 Offline   domino


  • Postów: 113
  • Na forum od: 09 lis 2012
  • Miejscowość: Marki
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W203 200CDI 2001
  • Trzeci Mercedes:W140 S500 "Lufthansa"
  • Inne auto:W201 190D '86 automatic

Napisano 28 grudnia 2012 - 20:08

Dzięki. Czytalem, szukałem ale wpisy różniły się jednak od moich objawów dlatego założyłem temat...

..zaczne od kabli i świec



#5 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 28 grudnia 2012 - 20:11

polecaøbym odrazu kopułki i palce, same kable i tak są drogie.. więc najlepiej zrobić całośc mieć pewnośc i zapomnieć o temacie, zwłaszcza że wymienisz np same przewody dalej bedzie zle i nie bedziesz wiedzial czy nadal szwankuje układ WN czy moze wiazka.. ja wymieniłem caly układ WN łacznie z cewkami i dalej wypadały zapłony, dopiero regeneracja wiązki załatwiła sprawę..

#6 Offline   domino


  • Postów: 113
  • Na forum od: 09 lis 2012
  • Miejscowość: Marki
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W203 200CDI 2001
  • Trzeci Mercedes:W140 S500 "Lufthansa"
  • Inne auto:W201 190D '86 automatic

Napisano 28 grudnia 2012 - 20:31

Niestety.... tanio nie będzie.

#7 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 28 grudnia 2012 - 20:34

To może najpierw zbadać wiązkę ? Bo resztę już można w zaciszu garażu robić

#8 Offline   domino


  • Postów: 113
  • Na forum od: 09 lis 2012
  • Miejscowość: Marki
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W203 200CDI 2001
  • Trzeci Mercedes:W140 S500 "Lufthansa"
  • Inne auto:W201 190D '86 automatic

Napisano 28 grudnia 2012 - 20:50

No właśnie miałem pytać czy się da te zapłonowe tematy ogarnąć samemu... Przydałby sie jakieś drukowane wydanie "manual workshop"... musze poszukać

#9 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 28 grudnia 2012 - 21:20

wymiana układu WN to prosty temat ;) 3ba uważać tylko na śrubki które mocują palce rozdzielacza.. lubią się zrobić na okrągło w środku i jest klops ;)

#10 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 28 grudnia 2012 - 21:37

Zdjąć stare założyć nowe. Chyba że świece wkreci się po skosie.








Podobne tematy Zwiń