Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] Kaprysy silnika


45 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 01 stycznia 2013 - 14:20

ale u kolegi widze m119 silnik z 1992 roku wiec ten sam co u mnie, dlatego pytam czy to jego wlasne doswiadczenia czy zaslyszane.



#22 Offline   Kamylek


  • Postów: 326
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 01 stycznia 2013 - 20:28

Kolego słuchaj cokolwiek piszę na tym forum to nie jest to czy owo gdzieś zasłyszane. Testy przeprowadzone były na moim silniku m119 jak i również m104 jeżeli chodzi o maść mercedesową. I wypadły co najmniej najgorzej jeżeli chodzi o wypadające zapłony w tych silnikach. Dodam również że to nie był jeden komplet felernych świec tylko kilka . Jeżeli chodzi o zasłyszane ale pewne wiadomości z warsztatu to również są skargi na świece beru.
Pozdrawiam

#23 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 01 stycznia 2013 - 20:31

Kamylek, Nie neguje pisze tylko, że ja u siebie problemów z wypadaniem zapłonów nie odnotowuje na całym zaplonie beru, cewki, kable, kopulki, palce i swiece. O ktory konkretnie model chodzi z100 ? czy jakies wieloelektrodowe platynowe wynalazki ?
Pozdrawiam

#24 Offline   Kamylek


  • Postów: 326
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 01 stycznia 2013 - 20:40

Wynalazków nie testowałem. Mówię o zwykłych świecach przewidzianych do tego typu silnika. Nie pamiętam dokładnie oznaczeń świec beru. Ale byłby to najzwyklejsze jednoelektrodowe świece :)

#25 Offline   Dziąbek


  • Postów: 102
  • Na forum od: 27 sty 2010
  • Miejscowość: Elbląg
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 3.2 SE + LPG
  • Trzeci Mercedes:W201 2.0D

Napisano 01 stycznia 2013 - 21:33

W moim m104 3.2 mechanik założył niby jedyne słuszne świece(sprawdzali w kilku katalogach) BOSCH FR8DC+ i dopiero po przeczytaniu tego tematu podejmę próbę rozwiązania problemu wypadających zapłonów u mnie na rozgrzanym silniku. Na LPG na wolnych obrotach i pozycji D jeden wielki cyrk, na PB obroty falują, zapłon wypada i silnik pod obciążeniem potrafi zgasnąć.
Dodam, że silnik nie generuje żadnych błędów, układ zapłonowy, kopułka i palec nowy, kable Bremi nowe, cewka nowa Boscha.
Wiec wniosek jeden świece kibel, nie do tego auta. Jutro zakupuję Ngk BCP6E-VG lub Bosch F8DC4.

#26 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 01 stycznia 2013 - 21:42

kolego, Kamylek pisał że świece F8DC4 powinny znajdować się w silnikach M119, nie wspominał o M104 :) nie neguje ale sprawdź czy do M104 mają być takie same ;)

#27 Offline   Dziąbek


  • Postów: 102
  • Na forum od: 27 sty 2010
  • Miejscowość: Elbląg
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 3.2 SE + LPG
  • Trzeci Mercedes:W201 2.0D

Napisano 01 stycznia 2013 - 21:46

Sprawdziłem te informacje w wyszukiwarce na innym forum http://www.w210.pl/v...opic.php?t=7022,
wg tego w m104 również powinny takie być zamontowane.
Zobaczymy co z tego wyjdzie, jutro podejmę próbę zmiany świec.

Użytkownik Dziąbek edytował ten post 01 stycznia 2013 - 21:49


#28 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 01 stycznia 2013 - 21:55

a tak btw Kamylek, czy rezystor przeciwzakłóceniowy może mięc tak duży wpływ na prace silnika ?

#29 Offline   Dziąbek


  • Postów: 102
  • Na forum od: 27 sty 2010
  • Miejscowość: Elbląg
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 3.2 SE + LPG
  • Trzeci Mercedes:W201 2.0D

Napisano 01 stycznia 2013 - 22:49

Do tego silnik przy 110-120 pracuje jakby na częstotliwości fal radiowych przy odpuszczaniu gazu, dziwny dzwięk, może miec to związek z rezystorem przeciwzakłóceniowym? Co to jest?

Użytkownik Dziąbek edytował ten post 01 stycznia 2013 - 22:50


#30 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 02 stycznia 2013 - 09:57

ten rezystor jest po to żeby własnie takich zachowań nie było ;)








Podobne tematy Zwiń