ale u kolegi widze m119 silnik z 1992 roku wiec ten sam co u mnie, dlatego pytam czy to jego wlasne doswiadczenia czy zaslyszane.
0
[W140] Kaprysy silnika
Rozpoczęty przez domino, gru 28 2012 19:51
45 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 01 stycznia 2013 - 14:20
#22
Napisano 01 stycznia 2013 - 20:28
Kolego słuchaj cokolwiek piszę na tym forum to nie jest to czy owo gdzieś zasłyszane. Testy przeprowadzone były na moim silniku m119 jak i również m104 jeżeli chodzi o maść mercedesową. I wypadły co najmniej najgorzej jeżeli chodzi o wypadające zapłony w tych silnikach. Dodam również że to nie był jeden komplet felernych świec tylko kilka . Jeżeli chodzi o zasłyszane ale pewne wiadomości z warsztatu to również są skargi na świece beru.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
#24
Napisano 01 stycznia 2013 - 20:40
Wynalazków nie testowałem. Mówię o zwykłych świecach przewidzianych do tego typu silnika. Nie pamiętam dokładnie oznaczeń świec beru. Ale byłby to najzwyklejsze jednoelektrodowe świece
#25
Napisano 01 stycznia 2013 - 21:33
W moim m104 3.2 mechanik założył niby jedyne słuszne świece(sprawdzali w kilku katalogach) BOSCH FR8DC+ i dopiero po przeczytaniu tego tematu podejmę próbę rozwiązania problemu wypadających zapłonów u mnie na rozgrzanym silniku. Na LPG na wolnych obrotach i pozycji D jeden wielki cyrk, na PB obroty falują, zapłon wypada i silnik pod obciążeniem potrafi zgasnąć.
Dodam, że silnik nie generuje żadnych błędów, układ zapłonowy, kopułka i palec nowy, kable Bremi nowe, cewka nowa Boscha.
Wiec wniosek jeden świece kibel, nie do tego auta. Jutro zakupuję Ngk BCP6E-VG lub Bosch F8DC4.
Dodam, że silnik nie generuje żadnych błędów, układ zapłonowy, kopułka i palec nowy, kable Bremi nowe, cewka nowa Boscha.
Wiec wniosek jeden świece kibel, nie do tego auta. Jutro zakupuję Ngk BCP6E-VG lub Bosch F8DC4.
#26
Napisano 01 stycznia 2013 - 21:42
kolego, Kamylek pisał że świece F8DC4 powinny znajdować się w silnikach M119, nie wspominał o M104 nie neguje ale sprawdź czy do M104 mają być takie same
#27
Napisano 01 stycznia 2013 - 21:46
Sprawdziłem te informacje w wyszukiwarce na innym forum http://www.w210.pl/v...opic.php?t=7022,
wg tego w m104 również powinny takie być zamontowane.
Zobaczymy co z tego wyjdzie, jutro podejmę próbę zmiany świec.
wg tego w m104 również powinny takie być zamontowane.
Zobaczymy co z tego wyjdzie, jutro podejmę próbę zmiany świec.
Użytkownik Dziąbek edytował ten post 01 stycznia 2013 - 21:49
#28
Napisano 01 stycznia 2013 - 21:55
a tak btw Kamylek, czy rezystor przeciwzakłóceniowy może mięc tak duży wpływ na prace silnika ?
#29
Napisano 01 stycznia 2013 - 22:49
Do tego silnik przy 110-120 pracuje jakby na częstotliwości fal radiowych przy odpuszczaniu gazu, dziwny dzwięk, może miec to związek z rezystorem przeciwzakłóceniowym? Co to jest?
Użytkownik Dziąbek edytował ten post 01 stycznia 2013 - 22:50
#30
Napisano 02 stycznia 2013 - 09:57
ten rezystor jest po to żeby własnie takich zachowań nie było
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|
||
[w201] poduszki silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | snazik88 |
|