[m104] 2.8/3.2 LPG falowanie obrotów, dławienie, przygasanie
#31
Napisano 09 listopada 2013 - 12:07
Ile czasu utrzymują się podwyższone obroty?
#32
Napisano 09 listopada 2013 - 12:52
Nie wiem jak sie sprawa ma do zimnego silnika.
W korku nie stalem ale jak jezdzilismy i zatrzymywalismy sie na swiatlach to trzymal tez 1300.
Robson - one sie utrzhmuja caly czas.
Użytkownik tRawski edytował ten post 09 listopada 2013 - 12:52
#33
Napisano 09 listopada 2013 - 13:36
Przepustnica czysta?
Użytkownik robson99 edytował ten post 09 listopada 2013 - 13:53
#34
Napisano 09 listopada 2013 - 20:47
Mysle nad kupnem wiec poki co czekam az sprzedajacy przyjmie moja oferte.
#35
Napisano 09 listopada 2013 - 21:06
#36
Napisano 24 lutego 2016 - 09:00
Niedawno kupiłem Mercedesa 1993 r. E320 (124) sedan automat 5 biegowy z silnikiem 3.2 220KM (M104)
Załorzyłem gaz sekfencyjny. I niestety zaczeły się problemy.
Gdy jadę na LPG auto się rozgrzeje do ok.90 st. obroty silnika zaczynają falować na D (drajwie) jak i na R (przy cofaniu).np.jak stoje w korku bądź na światłach lub przy manewrach parkingowych. Gdy przełączam na N (neutral) lub P (park) obroty przestają falować. Podczas ciągłej jazdy też nie ma problemów. Na bęzynie jest wszystko w porządku i gdy silnik jest jeszcze zimny to LPG też działa bez zarzutów. Wymieniłem świece, gazownik regulował gaz i narazie niewiele pomogło. Proszę o pomoc w zlokalozowaniu usterki w moim Mercedesie. Chciał bym już cieszyć się z jazdy wymarzonym "baleronem" .
P.S.
Przy przyspieszaniu i normalnej ciągłej jeździe na LPG i PB jest wszystko w porządku.
Pozdrawiam wszystkich wielbicieli klasycznych Mercedesów i z góry dziękuję za pomoc
Rafał.
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 24 lutego 2016 - 10:30
#37
Napisano 18 kwietnia 2016 - 23:47
#38
Napisano 19 kwietnia 2016 - 14:46
#39
Napisano 24 kwietnia 2016 - 15:38
Najpierw upewnij się, że w 100% masz sprawny silnik na benzynie.
Jeżeli tak będzie, to być może będę mógł pomóc przy LPG - ale będziesz musiał przejechać się do Warszawy.
#40
Napisano 08 maja 2016 - 12:07
Ja też mam problemy z falujacymi obrotami na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach. Gdy stoje na swiatlach ze wcisnietym hamulcem na D (automat 5).Zauważyłem że gdy trzymam hamulec lekko wcisniety to obroty mniej faluja a gdy go wcisnę mocniej lub kilka razy to obroty zaczynaja mocniej falowac. Co ma wspólnego hamulec z obrotami. Czy może coś z podciśnieniem lub pompą hamulcowa? Prośba o naprowadzenie na usterke. Dodam że wymienilem sondę lambda i uszczelki pod wtreskami oraz świecę i fajki od cewek. Sprawdzona wiazka silnika przewody wysokiego napiecia i wyczyszczona przepustnica. Nieraz nie odpala za pierwszym razem chociaż wymienilem czujnik położenia walu korbowego bo przed wymiana w ogóle nie chcial odpalac na
Pozdrawiam i prosze o pomoc.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|