Skocz do zawartości




jak wykonać zabezpieczenie przed odpaleniem W124



14 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   66TOMASZ99


  • Postów: 125
  • Na forum od: 25 sie 2011
  • Miejscowość: Działdowo
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Nissan Almera N16, 1.8, 2000r

Napisano 27 marca 2013 - 19:11

A mercedes nie miał przypadkiem w ofercie opcjonalnej blokady na gałkę zmiany biegów?



#12 Offline   swampshark


  • Postów: 969
  • Na forum od: 19 cze 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Golf lll 1.8, Bora 2.0, V40

Napisano 27 marca 2013 - 19:51

Ja mam taki pomysł żeby zamontować zaworek elektromagnetyczny normalnie otwarty, który podawałby podciśnienie do gaszaka przez trójnik. Jeżeli chciałoby się odpalić auto to kierowca musiałby przekręcić kluczyk, włącznikiem aktywować przekaźnik który by podawał napięcie do zaworka i obwód lewego podciśnienia zostałby przerwany. Jeżeli próbowałoby się uruchomić auto nie zamykając zaworka to auto by owszem odpaliło, ale pompa vaccum natychmiast przez zaworek aktywowałaby gaszak i auto po sekundzie by zgasło. I tak do wyczerpania akumulatora. Zaleta jest to że nawet na popych auta nie da się odpalić. Przekaźnik pozwalałby na użycie przycisku a nie przełącznika, a także otwierałby zaworek natychmiast po wyjęciu kluczyka i nie byłoby potrzeby pamiętania o blokadzie przy opuszczaniu auta

#13 Offline   szejker1988


  • Postów: 182
  • Na forum od: 02 wrz 2012
  • Miejscowość: Złotoryja
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 marca 2013 - 12:03

Żevy napięcie szło w jedną strone i nie wracało trzeba zalożyć diode prostowniczą?? Tak?? to można ją wlutować do fioletowego kabla rozrusznika a to wszystko do hamulca, że gdy nie naciśniesz nie odpalisz, to 1 zabezpieczenie a kolejnym byłoby zamontowanie odcięcia Paliwa, mój znajomy miał tak zrobione w audi którą starali się ukraść, przejechali 100km stawała i uciekami? Tylko jak to wykonać??

#14 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 30 marca 2013 - 20:48

Wyświetl postUżytkownik swampshark dnia 27 marca 2013 - 19:51 napisał

to auto by owszem odpaliło, ale pompa vaccum natychmiast przez zaworek aktywowałaby gaszak i auto po sekundzie by zgasło.
Robiłem takie coś. Jak klient chce odpalić, to nie wie o co chodzi - bo faktycznie odpala i po 2 sekundach gaśnie. I tak w kółko :)

Wyświetl postUżytkownik szejker1988 dnia 30 marca 2013 - 12:03 napisał

trzeba zalożyć diode prostowniczą?? Tak?? to można ją wlutować do fioletowego kabla rozrusznika a to wszystko do hamulca, że gdy nie naciśniesz nie odpalisz
Tu jest potrzebny przekaźnik - a nie dioda.

Użytkownik Gerri edytował ten post 30 marca 2013 - 20:50


#15 Offline   szejker1988


  • Postów: 182
  • Na forum od: 02 wrz 2012
  • Miejscowość: Złotoryja
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 kwietnia 2013 - 11:46

Gerri możesz podesłać schemat tego układu? Pozdrawiam








Podobne tematy Zwiń