Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] 2.5D turbo - schemat podciśnień - okresowe braki mocy



49 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 marca 2017 - 14:13

Od om 605 powinna podejść

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka





#32 Offline   patrykjanek


  • Postów: 144
  • Na forum od: 07 cze 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E-klasa kombi 94 2.2 asb lpg

Napisano 29 marca 2017 - 13:39

Włożyłem obudowę fitra powietrza od om 605, następnie test drive, rozgrzanie, trasa w palnik, idzie ładnie, zjazd z trasy, żeby zawrócić znów trasa i turba nie ma. Da się jakoś ten egr wywalić z instalacji podciśnienie i z elektryki. A i jeszcze jedno jak odepnę przewód podciśnienia od egr to szarpie bardziej skrzynia, kickdown słabiej reaguje i jrst bardziej zamulony

Użytkownik patrykjanek edytował ten post 29 marca 2017 - 13:40


#33 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 marca 2017 - 14:01

Egr zaslep blaszka na kolektorem wydechowym.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#34 Offline   patrykjanek


  • Postów: 144
  • Na forum od: 07 cze 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E-klasa kombi 94 2.2 asb lpg

Napisano 29 marca 2017 - 15:22

Ok spróbuje. Jest różnica czy zaślepię przed czy za egr?

#35 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 marca 2017 - 16:31

Żeby Ci spaliny nieszly do dolotu.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#36 Offline   patrykjanek


  • Postów: 144
  • Na forum od: 07 cze 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E-klasa kombi 94 2.2 asb lpg

Napisano 29 marca 2017 - 17:16

Ale już je odciąłem zaślepiejąc egr

#37 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 marca 2017 - 19:29

I spaliny nie przejdą do ssacego.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#38 Offline   patrykjanek


  • Postów: 144
  • Na forum od: 07 cze 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E-klasa kombi 94 2.2 asb lpg

Napisano 31 marca 2017 - 17:00

Zaślepiłem z obu stron egr i to samo, brak turbiny. Myślę, że elektrozaworki Y27 odmawiają współpracy, zamieniłem miejscami ten od turbiny z tym od egr i na jednej konfiguracji działa przez chwilę (po paru przegazówkach przestaje), na drugiej nie działa. Była mowa w tym temacie, że jak jeden z 3 elektrozaworów nie działa to po jakimś czasie przestają działać wszystkie. I jeszcze pytanie czy jak zaślepiam egr i spaliny nie idą do kolektora ssącego, to jest jakiś czujnik który wyczuwa brak spalin w ssącym i sterowanie włącza tryb awaryjny?

#39 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 31 marca 2017 - 21:57

Wyświetl postUżytkownik patrykjanek dnia 31 marca 2017 - 17:00 napisał

I jeszcze pytanie czy jak zaślepiam egr i spaliny nie idą do kolektora ssącego, to jest jakiś czujnik który wyczuwa brak spalin w ssącym i sterowanie włącza tryb awaryjny?

Nie ma żadnego czujnika.

#40 Offline   patrykjanek


  • Postów: 144
  • Na forum od: 07 cze 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E-klasa kombi 94 2.2 asb lpg

Napisano 31 marca 2017 - 22:25

Czyli jak podciśnienia zrobię to bez problemu powinno chodzić. A przepływomierz nic do tego nie ma?, I jak wrzucę filtr bez przepływomierza to sterowanie nie wyrzuci błedu?








Podobne tematy Zwiń