Od om 605 powinna podejść
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
0
[w124] 2.5D turbo - schemat podciśnień - okresowe braki mocy
Rozpoczęty przez ppilot, sie 16 2013 18:26
49 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 28 marca 2017 - 14:13
#32
Napisano 29 marca 2017 - 13:39
Włożyłem obudowę fitra powietrza od om 605, następnie test drive, rozgrzanie, trasa w palnik, idzie ładnie, zjazd z trasy, żeby zawrócić znów trasa i turba nie ma. Da się jakoś ten egr wywalić z instalacji podciśnienie i z elektryki. A i jeszcze jedno jak odepnę przewód podciśnienia od egr to szarpie bardziej skrzynia, kickdown słabiej reaguje i jrst bardziej zamulony
Użytkownik patrykjanek edytował ten post 29 marca 2017 - 13:40
#33
Napisano 29 marca 2017 - 14:01
Egr zaslep blaszka na kolektorem wydechowym.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#34
Napisano 29 marca 2017 - 15:22
Ok spróbuje. Jest różnica czy zaślepię przed czy za egr?
#35
Napisano 29 marca 2017 - 16:31
Żeby Ci spaliny nieszly do dolotu.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#36
Napisano 29 marca 2017 - 17:16
Ale już je odciąłem zaślepiejąc egr
#37
Napisano 29 marca 2017 - 19:29
I spaliny nie przejdą do ssacego.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#38
Napisano 31 marca 2017 - 17:00
Zaślepiłem z obu stron egr i to samo, brak turbiny. Myślę, że elektrozaworki Y27 odmawiają współpracy, zamieniłem miejscami ten od turbiny z tym od egr i na jednej konfiguracji działa przez chwilę (po paru przegazówkach przestaje), na drugiej nie działa. Była mowa w tym temacie, że jak jeden z 3 elektrozaworów nie działa to po jakimś czasie przestają działać wszystkie. I jeszcze pytanie czy jak zaślepiam egr i spaliny nie idą do kolektora ssącego, to jest jakiś czujnik który wyczuwa brak spalin w ssącym i sterowanie włącza tryb awaryjny?
#40
Napisano 31 marca 2017 - 22:25
Czyli jak podciśnienia zrobię to bez problemu powinno chodzić. A przepływomierz nic do tego nie ma?, I jak wrzucę filtr bez przepływomierza to sterowanie nie wyrzuci błedu?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|