Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Co to jest? Identyfikacja elementów



45 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   Deawe


  • Postów: 7
  • Na forum od: 08 sie 2016
  • Miejscowość: Malbork
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W212 E200

Napisano 03 września 2016 - 17:26

Wyświetl postUżytkownik Deawe dnia 02 września 2016 - 05:43 napisał

Witam. A wiec Co to jest? Do czego służy i czy czegoś tu nie brakuje? a jeżeli brakuje, to czego i jak powinno to wyglądać? :hmm:

Mój silnik to M104.992 (3.2)

Dołączona grafika

Już wiem Air pump, potrzebne do spełnienia normy Euro 3. Prawdopodobnie poleci do kosza :>

Użytkownik Deawe edytował ten post 03 września 2016 - 17:26




#42 Offline   Andrzej13


  • Postów: 71
  • Na forum od: 09 gru 2013
  • Miejscowość: Dzierżoniów
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 3,2 + LPG 1992

Napisano 20 października 2016 - 23:31

Witam, wyciągnąłem wczoraj zegary, i po zdjęciu obudowy nad pedałami moim oczom ukazał się taki przekaźnik i wtyczka z tyłu. Co to jest? Dołączona grafika

Użytkownik Andrzej13 edytował ten post 20 października 2016 - 23:32


#43 Offline   Piotrek123


  • Postów: 173
  • Na forum od: 15 sty 2016
  • Miejscowość: .
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 października 2016 - 18:59

Zwykły uniwersalny przekaźnik samochodowy.Sam niedawno podobny montowałem u siebie,mi służy do dokładanej centralki i zamienia sygnał minus na plus z tego co pamiętam.

#44 Offline   pio


  • Postów: 3
  • Na forum od: 25 maj 2016
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 listopada 2016 - 18:29

[m104] Przewód gumowy, zaślepiony zwykłym metalowym wkrętem. Nie wiem czy nie powinien być gdzieś podłączony, pomimo tego, że silnik działa poprawnie. Oczywiście w samochodzie brak lpg.
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#45 Offline   Soczi


  • Postów: 36
  • Na forum od: 21 lis 2011
  • Miejscowość: Bełchatów
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E220

Napisano 29 marca 2017 - 09:19

Ostatnio pod maską odnalazłem jakiś wihajster obok filtra powietrza o numerze 0015407097. Pewnie nie zwróciłbym na to uwagi gdyby nie fakt, że dwupinowy wtyk nie był do tego w ogóle podłączony. Nie podłączyłem tego gdyż jeden z kabli jest po prostu wyrwany i muszę to zlutować. Pytam, bo nie znalazłem co to dokładnie jest i co może się dziać, gdy to urządzenie nie jest podłączone. Trzech przewodów, które do tego są podpięte też nie wypinałem żeby przypadkiem nie zapowietrzyć jakiegoś układu. Ktoś coś wie, ktoś coś podpowie?

Czy wiesz, że?
Wihajster pochodzi od niemieckiego Wie heißt er? co oznacza Jak on się nazywa?

Użytkownik Soczi edytował ten post 29 marca 2017 - 09:19


#46 Offline   BubiTej


  • Postów: 80
  • Na forum od: 23 sty 2017
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 marca 2017 - 10:27

U mnie zawór ten również jest odłączony.








Podobne tematy Zwiń