Skocz do zawartości




- - - - -

Lakierowanie elementów silnika i innych


44 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 lutego 2009 - 15:51

Prze_Cinek napisał:

pokrywa będzie wyglądać jak wielki cukierek;]

Ale to chyba miał być lakier a nie lukier http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/szczerbaty.gif

Prze_Cinek napisał:

czym można pomalować jeśli wogle kolektor wydechowy?

Farbami do pieców/kominków. Niektórzy koledzy z forum już poczynili takie kroki i efekt jest naprawdę w porządku, jeśli chodzi o chromowanie to daj sobie spokój.



#12 Offline   matrix_44


  • Postów: 816
  • Na forum od: 02 gru 2008
  • Miejscowość: Strzałkowo
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w169
  • Inne auto:Vectra A, Honda Civic VIII

Napisano 26 lutego 2009 - 15:55

Cytat

jeśli chodzi o chromowanie to daj sobie spokój.
Kolektor jest porowaty więc chrom nie ma tam zadnego sensu tak jak powiedział mandaryn86, Srebrzanka lub tak jak u mnie aluminium w płynie to najlepsze rozwiązanie na tą część http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/oki.gif

#13 Offline   KrzychuKrzys


  • Postów: 60
  • Na forum od: 31 sie 2008
  • Miejscowość: Dziwnów

Napisano 26 lutego 2009 - 18:46

matrix_44 napisał:

Rada na przyszłość każdą warstwę podkładu przed nałożeniem kolejnej oszlifuj!
Jak ty tak lakierujesz to życzę powodzenia. :mrgreen:

#14 Offline   matrix_44


  • Postów: 816
  • Na forum od: 02 gru 2008
  • Miejscowość: Strzałkowo
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w169
  • Inne auto:Vectra A, Honda Civic VIII

Napisano 26 lutego 2009 - 18:48

KrzychuKrzys napisał:

Jak ty tak lakierujesz to życzę powodzenia

no a niby jak inaczej? Popisz się swoją wiedzą? :mrgreen:

#15 Offline   KrzychuKrzys


  • Postów: 60
  • Na forum od: 31 sie 2008
  • Miejscowość: Dziwnów

Napisano 26 lutego 2009 - 18:55

Prze_Cinek napisał:

czym można pomalować jeśli wogle kolektor wydechowy?
Daj go na piaskowanie, potem wyszlifuj na gładko papierem ściernym a na koniec pomaluj lakierem bezbarwnym odpornym na temperaturę (chyba motip taki robi) efekt będzie trwały i prawie jak chrom :mrgreen:

#16 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 26 lutego 2009 - 18:55

to chyba bardziej o matowanie chodzi niż o szlifowanie - co by farba miala do czego przylgnąć :mrgreen:

#17 Offline   KrzychuKrzys


  • Postów: 60
  • Na forum od: 31 sie 2008
  • Miejscowość: Dziwnów

Napisano 26 lutego 2009 - 18:58

matrix_44 napisał:

no a niby jak inaczej? Popisz się swoją wiedzą? :mrgreen:
A dlatego że jakbyś miał polakierować 1 błotnik to by ci to zajęło cały dzień.
Podkład się wygładza na położeniu i wyschnięciu wszystkich jego warstw! A nie jedna po drugiej.

#18 Offline   matrix_44


  • Postów: 816
  • Na forum od: 02 gru 2008
  • Miejscowość: Strzałkowo
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w169
  • Inne auto:Vectra A, Honda Civic VIII

Napisano 26 lutego 2009 - 19:05

No zależy jak wygląda element i jak trzeba go przygotować. Ja zawsze robiłem pierwszą warstwę gęstym podkładem potem matowałem, znów podkład tym razem rzadziutki jak woda zeby wypełnił ryski i dziurki. Potem matowanie 1500 lub 2000 i baza na to.

KrzychuKrzys napisał:

Podkład się wygładza na położeniu i wyschnięciu wszystkich jego warstw!
:mrgreen: Lecz można i tak jak mówisz. Faktycznie!
Są rózne szkoły i jak mieli byśmy sie kłucić to każdy powiedział by coś mądrego :E :mrgreen:

#19 Offline   matrix_44


  • Postów: 816
  • Na forum od: 02 gru 2008
  • Miejscowość: Strzałkowo
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w169
  • Inne auto:Vectra A, Honda Civic VIII

Napisano 26 lutego 2009 - 21:42

roxa, ma racje.
Kup srebrzanke i bedzie po sprawie :E

#20 Offline   MaxMatt


  • Postów: 208
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Bielsko-Biała / Kraków
  • Mercedes:W124 3.6E AMG – M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:89' W124 250D

Napisano 28 lutego 2009 - 23:22

Jest jeszcze taka technologia jeżeli chodzi o kolektory:

Powłoki ceramiczne:
http://www.hipeco.co...haust-manifolds

I po polsku, ale zdjęcia się nie powiększają:
http://www.hipeco.co...ktory_wydechowe

Polska firma z Rzeszowa. Odnawiałem u nich osłonę kolektora wydechowego w starym V8 i jest świetnie.

Dostępne kolory: czarny, biały, aluminium, żeliwo i tytan :zeby:








Podobne tematy Zwiń