MaxMatt, No fajnie to wygląda, na pewno spełnia swoją funkcję znacznie lepiej niż bardziej konwencjonalne metody, aczkolwiek jak dla mnie to troszkę bezcelowe wydawanie 400 zł na odnowienie kolektora w aucie użytkowym, ale gdyby to był jakiś zabytek lub auto na pokazy itp. to zrobiłbym to na bank zamiast bawić się farbami
1
Lakierowanie elementów silnika i innych
Rozpoczęty przez Prze_Cinek, lut 25 2009 15:48
44 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 28 lutego 2009 - 23:35
#23
Napisano 05 marca 2009 - 17:15
roxa napisał:
Gumy świecą się jak...
#24
Napisano 05 marca 2009 - 18:32
MICHAL200 napisał:
pewnie popsikal "Plakiem"
popsikałem sprejem do konserwacji uszczelek,a plastiki Plakiem ale najpierw wyczyściłem z brudu i soli
#25
Napisano 05 marca 2009 - 18:48
Piotrek124 napisał:
popsikałem sprejem do konserwacji uszczelek
Piotrek124 napisał:
a plastiki Plakiem
#26
Napisano 05 marca 2009 - 19:22
EssiRS napisał:
wszystko w białym osadzie, jakby wyblakłe
hmm dziwne, nie raz to praktykowałem i nie spotkałem się z takim problemem
#27 Gość__
Napisano 05 marca 2009 - 19:29
Do No można przetrzeć po "jakby wyschnięciu" ale ja ogólnie nie lubię "giełdowego bukietu" Plaka pod maską . Używam natomiast z powodzeniem środka o plebejskiej nazwie(i rodowodzie zapewne) "Opona". Po kilku operacjach gumowe przewody i elementy "młodnieją" bez tendencji do matowienia, a kurz łapią w tempie...normalnym
roxa napisał:
dobrze kurz się trzyma
#28
Napisano 05 marca 2009 - 19:49
a ja traktuje wnętrze ATF 220 z cieknącej pompy od wspomagania - może wygląda nie zarewelacyjnie ale konserwacja pierwsza klasa
#29 Gość__
Napisano 05 marca 2009 - 20:05
roxa napisał:
ja również traktuje "komore" specyfikiem do... opon.
Myślę nieśmiało o wytrawieniu niektórych elementów pod maską -staruszek zamierza "wykąpać" nieco aluminium czy duralu więc może się podepnę .
#30
Napisano 05 marca 2009 - 21:32
roxa napisał:
puszcza na łączeniu połówek lub z pod dekielka, co nie?
lekko oftopując to już trudno stwierdzić precyzyjnie skąd . do tego tworzy ostatnio spore wibracje i rzęzi w skrajnych położeniach kierownicy - już zbieram na drugą zanim stara mi mocowania pourywa :roll:
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W220 M113 S500 poranny rozruch silnika problem lecz nie zawsze |
Mercedes S, CL i SEC | plaster |
|
||
[124] Dziwne "fukanie" w komorze silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
[W124/W201] Co to jest? Identyfikacja elementów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jerzy cabayo |
|
||
Zmiana silnika W201 m102 na om601 |
Pozostałe modele | metiu |
|
||
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|