Skocz do zawartości




- - - - -

Lakierowanie elementów silnika i innych


44 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 lutego 2009 - 23:35

MaxMatt, No fajnie to wygląda, na pewno spełnia swoją funkcję znacznie lepiej niż bardziej konwencjonalne metody, aczkolwiek jak dla mnie to troszkę bezcelowe wydawanie 400 zł na odnowienie kolektora w aucie użytkowym, ale gdyby to był jakiś zabytek lub auto na pokazy itp. to zrobiłbym to na bank zamiast bawić się farbami :zeby:



#22 Offline   Piotrek124


  • Postów: 468
  • Na forum od: 22 cze 2008
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 marca 2009 - 16:29

To teraz ja.
Tak wyglądało wcześniej:
Dołączona grafika
A tak po malowanku:
Dołączona grafika
Malowałem srebrną farbą odporną na wysokie temperatury.
Czekam na komentarze :star:

#23 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4 005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 05 marca 2009 - 17:15

roxa napisał:

Gumy świecą się jak...
pewnie popsikal "Plakiem" :ok: :czujnik:

#24 Offline   Piotrek124


  • Postów: 468
  • Na forum od: 22 cze 2008
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 marca 2009 - 18:32

MICHAL200 napisał:

pewnie popsikal "Plakiem"
:ok:

popsikałem sprejem do konserwacji uszczelek,a plastiki Plakiem ale najpierw wyczyściłem z brudu i soli :czujnik:

#25 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 05 marca 2009 - 18:48

Piotrek124 napisał:

popsikałem sprejem do konserwacji uszczelek
Czyli sylikon w sprayu :czujnik:

Piotrek124 napisał:

a plastiki Plakiem
Efekt po nagrzaniu silnika... wszystko w białym osadzie, jakby wyblakłe. Sprawdzone ;-)

#26 Offline   Piotrek124


  • Postów: 468
  • Na forum od: 22 cze 2008
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 marca 2009 - 19:22

EssiRS napisał:

wszystko w białym osadzie, jakby wyblakłe

hmm dziwne, nie raz to praktykowałem i nie spotkałem się z takim problemem :czujnik:

#27 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 05 marca 2009 - 19:29

Do

roxa napisał:

dobrze kurz się trzyma
No można przetrzeć po "jakby wyschnięciu" ale ja ogólnie nie lubię "giełdowego bukietu" Plaka pod maską :ok: . Używam natomiast z powodzeniem środka o plebejskiej nazwie(i rodowodzie zapewne) "Opona". Po kilku operacjach gumowe przewody i elementy "młodnieją" bez tendencji do matowienia, a kurz łapią w tempie...normalnym :czujnik:

#28 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 05 marca 2009 - 19:49

a ja traktuje wnętrze ATF 220 z cieknącej pompy od wspomagania - może wygląda nie zarewelacyjnie ale konserwacja pierwsza klasa :czujnik:

#29 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 05 marca 2009 - 20:05

roxa napisał:

ja również traktuje "komore" specyfikiem do... opon.
No popatrz :ok: . Zalety Plaka też doceniłem swoją drogą -jest niezastąpiony do smarowania zaworków podciśnień. Mycie, przedmuchiwanie i "plakowanie" od wewnątrz ;) . Nadmiar wydmuchać i jest ok. Ten "stary" sposób ostatnio zaczyna wypierać u mnie..."Opona". Co ciekawe to "Opony" najrzadziej używam właśnie do...opon ;-) . Ale basta -poza temat zbaczamy zbytnio.
Myślę nieśmiało o wytrawieniu niektórych elementów pod maską -staruszek zamierza "wykąpać" nieco aluminium czy duralu więc może się podepnę :czujnik: .

#30 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 05 marca 2009 - 21:32

roxa napisał:

puszcza na łączeniu połówek lub z pod dekielka, co nie?

lekko oftopując to już trudno stwierdzić precyzyjnie skąd :ok: . do tego tworzy ostatnio spore wibracje i rzęzi w skrajnych położeniach kierownicy - już zbieram na drugą zanim stara mi mocowania pourywa :roll:








Podobne tematy Zwiń