Cześć zrobiłem tuning ;D pomalowałem pokrywe zaworów i filtr powietrza znaczy jego metalową cześć ;] chciałem wam przedstwaić jak wyszło myśle że wiele osób pojdzie w moje ślady;] malowałem aerografem farbą metalliczną i 3 porządne warstwy lakieru bezbarwnego moim zdaniem fajnie wyszło, oto zdjęcia:
co o tym sądzicie macie jeszcze jakieś pomysły co można tak pomalować?
1
Lakierowanie elementów silnika i innych
Rozpoczęty przez Prze_Cinek, lut 25 2009 15:48
44 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25 lutego 2009 - 15:48
#2
Napisano 25 lutego 2009 - 16:43
Wyszło super . Pokrywę zaworów malowałeś zwykłą farbą czy jakąś specjalną? Jeśli zwykłą to czy od temperatury nic jej nie będzie? Pytam bo sam zastanawiam się nad pomalowaniem właśnie pokrywy zaworów.
#3
Napisano 25 lutego 2009 - 16:57
wyszło super
tylko zastanawiam się jak to się bedzie trzymać szczególnie na pokrywie filtra bo przecież drgania, rozszerzalność cieplna itp a element zbyt sztywny nie jest. Dałeś może jakiś plastyfikator czy inny dodatek do tego lakieru?
tylko zastanawiam się jak to się bedzie trzymać szczególnie na pokrywie filtra bo przecież drgania, rozszerzalność cieplna itp a element zbyt sztywny nie jest. Dałeś może jakiś plastyfikator czy inny dodatek do tego lakieru?
#4
Napisano 25 lutego 2009 - 17:58
Prze_Cinek napisał:
myśle że wiele osób pujdzie w moje ślady
a) jesli cos to "pójdzie",
b) to chyba Ty poszedles po sladach - nie jestes pierwszy ,
c) calkiem niezle (poza tym czerwonym),
d) samo "gnizado" korka mogles juz darowac - zaraz Ci sie porysuje i farba zacznie odpadac.
P.S. Zdjecia wstawiamy w postaci miniaturek a nie linkow --> patrz: regulamin
#5
Napisano 25 lutego 2009 - 18:15
Charlie9 napisał:
porysuje i farba zacznie odpadac
#6 Gość__
Napisano 25 lutego 2009 - 20:16
Prze_Cinek napisał:
c) calkiem niezle (poza tym czerwonym),
Mnie też czeka malowanie pokrywy zaworów -póki co flamastrem uspokoiłem nerwy, bo po otwarciu maski mnie podrzucało aż... Potem kolektor i chyba pokrywa filtra.
#7
Napisano 25 lutego 2009 - 21:25
Pare pytanek i kilka słów krytyki?
1. Po ch%#$@j e warstwy 3 podkładu? ( 2 starczyły by w zupełności)
2 Po ch%#$@j e warstwy 3 bazy? gdzie ty to słyszałeś ze tak sie kładzi
3.Po ch%#$@j e warstwy 3 lakieru? ( 2 cieniutkie starczyły by w zupełności)
4.gdzie ty to słyszałeś ze tak sie kładzi?
5. Jak to zrobiłeś ze pod 3 warstwami gruntu,pod 3 warstwami bazy,pod 3 warstwami lakieru dekiel wygląda tak marnie? Rysy krechy i inne felery na zoomie widoczne jak byk Rada na przyszłość każdą warstwę podkładu przed nałożeniem kolejnej oszlifuj!
Przynajmniej bedzie to mieć ręce i nogi.
Co do powłoki lakieru i jej gładzi to powstrzymam się od komentarza.(sam wiesz jak to wygląda.)
Im grubsza warstwa lakieru tym wieksze prawdopodobieństwo odprysku. A poza tym po co takie marnotrawstwo materiału Pamietaj że dzieci w Afryce głodują
Co do czerwonych pasków to wedle gustu. Wg mnie nie wygląda to żle.
Zastanów czy nie lepiej wypolerować to co u ciebie jest czerwone a reszta niech zostanie pod pancerna warstwa fary.
Nie sądzisz ze wyglądało by to dużo lepiej?
Ale się rozpisałem.
Porysuje? Toż to farba pancerna Osobiście dziwię sie ze nie było potrzebne zastosowanie mniejszego korka no bo przecież 9 powłok to jakieś 400-600 mikronów
1. Po ch%#$@j e warstwy 3 podkładu? ( 2 starczyły by w zupełności)
2 Po ch%#$@j e warstwy 3 bazy? gdzie ty to słyszałeś ze tak sie kładzi
3.Po ch%#$@j e warstwy 3 lakieru? ( 2 cieniutkie starczyły by w zupełności)
4.gdzie ty to słyszałeś ze tak sie kładzi?
5. Jak to zrobiłeś ze pod 3 warstwami gruntu,pod 3 warstwami bazy,pod 3 warstwami lakieru dekiel wygląda tak marnie? Rysy krechy i inne felery na zoomie widoczne jak byk Rada na przyszłość każdą warstwę podkładu przed nałożeniem kolejnej oszlifuj!
Przynajmniej bedzie to mieć ręce i nogi.
Co do powłoki lakieru i jej gładzi to powstrzymam się od komentarza.(sam wiesz jak to wygląda.)
Im grubsza warstwa lakieru tym wieksze prawdopodobieństwo odprysku. A poza tym po co takie marnotrawstwo materiału Pamietaj że dzieci w Afryce głodują
Co do czerwonych pasków to wedle gustu. Wg mnie nie wygląda to żle.
Zastanów czy nie lepiej wypolerować to co u ciebie jest czerwone a reszta niech zostanie pod pancerna warstwa fary.
Nie sądzisz ze wyglądało by to dużo lepiej?
Ale się rozpisałem.
Charlie9 napisał:
samo "gnizado" korka mogles juz darowac - zaraz Ci sie porysuje i farba zacznie odpadac.
Porysuje? Toż to farba pancerna Osobiście dziwię sie ze nie było potrzebne zastosowanie mniejszego korka no bo przecież 9 powłok to jakieś 400-600 mikronów
#8
Napisano 26 lutego 2009 - 10:31
heh to na bank za 2-3 miesiace bedzie odpadac...
do malowania pokryw uzywa sie specjalnych farb VHT
a co grubosci to wszytskiego tam jest za duzo...i to bedzie kolejny powod dla ktorego farba takze zacznie odpadac, bo jak wiadomo wsrod lakiernikow jezeli fabry i lakieru jest za duzo to potem to odpada - czytaj nie mozna z lakierem przesadzic a Ty to zrobiles...
ale ogolnie koncepcja dobra...
kazdy uczy sie na bledach, nastepnym razem napewno zrobisz lepiej
do malowania pokryw uzywa sie specjalnych farb VHT
a co grubosci to wszytskiego tam jest za duzo...i to bedzie kolejny powod dla ktorego farba takze zacznie odpadac, bo jak wiadomo wsrod lakiernikow jezeli fabry i lakieru jest za duzo to potem to odpada - czytaj nie mozna z lakierem przesadzic a Ty to zrobiles...
ale ogolnie koncepcja dobra...
kazdy uczy sie na bledach, nastepnym razem napewno zrobisz lepiej
#9
Napisano 26 lutego 2009 - 15:24
jak dasz 3 porząde warstwy lakieru bo tyle się daje tylko cienko tak mi powiedział facet w sklepie i tak maluje to pokrywa będzie wyglądać jak wielki cukierek;] jak będzie odpadac to tu napisze i przyznam wam racje;p
ej a nie wiecie czym można pomalować jeśli wogle kolektor wydechowy? można go pochromować?
ej a nie wiecie czym można pomalować jeśli wogle kolektor wydechowy? można go pochromować?
#10
Napisano 26 lutego 2009 - 15:39
mozna tylko ze on i tak bedzie sie przebarwiac a chromowanie to dosc znaczny koszt...
ja na Twoim miejscu bym go owinol specjalna tasma ktora bedzie powodowala mniejsza emisje ciepla z kolektora
ja na Twoim miejscu bym go owinol specjalna tasma ktora bedzie powodowala mniejsza emisje ciepla z kolektora
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W220 M113 S500 poranny rozruch silnika problem lecz nie zawsze |
Mercedes S, CL i SEC | plaster |
|
||
[124] Dziwne "fukanie" w komorze silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
[W124/W201] Co to jest? Identyfikacja elementów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jerzy cabayo |
|
||
Zmiana silnika W201 m102 na om601 |
Pozostałe modele | metiu |
|
||
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|