Jeszcze nie podjąłem decyzji ale raczej nie zamierzam piaskować. Raczej szukał bym kołyski do pożyczenia, wtedy auto na bok szczotkowanie wszystkiego i tam gdzie się uda dojść to zabezpieczenie. Jak gdzieś będzie bajzel typu dziura na wylot to wtedy będę się głowić jak to wszytko rozbierać. Ale jak patrzyłem pod spód swojego auta to rdzy tam nie widzę Jedyne co z podwozia to okolice progów przy otworach pod lewarek. Ale to przy lakierowaniu nadwozia wyspawam nowe i ponownie zabezpieczę. Ale jeśli brakuje Ci połowę podłogi to ja bym chyba się pobawił w piaskowanie bo nie wiadomo co jeszcze Ci się tam pokaże a robić 2 razy tą samą robotę mija się z celem. Generalnie nasuwa się jedno pytanie, czy chcesz tym autem jeździć długo
6
[S124] Frozzy E280 1994
Rozpoczęty przez Frozzy, lis 07 2013 00:16
111 odpowiedzi w tym temacie
#111
Napisano 16 maja 2015 - 08:42
#112
Napisano 17 maja 2015 - 07:39
No to rozsądne podejście do tematu a co do piaskowania to dzwoniłem juz do kilku gości od renowacji aut i nikt nie chce sie tego podjąć każdy mówi ze woli zrobić starsze auta niż tu sie babrać i tak stoję z tematem juz miesiąc i jeżdzę od blacharza do blacharza i pytam ale narazie brak chętnych. A najlepiej wlasnie było by wypatroszyć wszystko wypiaskowac wyspawac i zakonserwować, spokój na lata.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
[S124] Moduł komfortu kombi. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomuss1980 |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|