Witam wszystkich i proszę o pomoc, mam od znajomego mercedesa w którym obroty wzrastają wraz z temperaturą, mianowicie na ssaniu wydaje się że obroty są OK bo silnik ma 1400 obrotów ale gdy temperatura wzrośnie do 80 stopni silnik ma 1900 obrotów. Uszczelniałem w tym silniku przód to znaczy uszczelniacz na kole pasowym wymieniałem, przy okazji łożyska alternatora też wymieniłem, po złożeniu i podłączeniu akumulatora zaczeła się ta historia i teraz już nic innego mi chyba nie pozostało jak tylko
Jestem świeży na tym forum więc proszę o wyrozumiałość
Poprawiłem tytuł.
EDIT:
Temat nieaktualny, dzisiaj po długich medytacjach usterke usunąłem! Pozdrawiam wszystkich!
Scalono posty
0
[w124] obroty wzrastają wraz z temperaturą silnika
Rozpoczęty przez medic3, mar 14 2008 22:57
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 marca 2008 - 22:57
#2
Napisano 16 marca 2008 - 21:34
medic3, napisz w jaki sposob :grin: zostanie dla potomnych
#3
Napisano 17 marca 2008 - 19:44
Witam, to długa historia!
Podjechał gość żeby mu uszczelnić motor, rozebrałem cały przód wymieniłem co trzeba ale się okazało że jeszcze słychać łożyska alternatora, zdemontowałem alternator po uprzednim odłączeniu akumulatora co jak się pózniej okazało wprowadziło mnie w błąd. Oczywiście wszystko wymyłem karcherem jak się należy, poskładałem wszystkie elementy, zalałem płynem chłodnice no i odpalam! Odpalił na "tyk" ale obroty trzymał w granicy 1400 rmp. po 3-ech minutach pracy silnika już miał 1600 rmp więc postanowiłem wyłączyć silnik i wyczyścić przepustnice.
Po tym zabiegu i ponownym uruchomieniu nic się nie zmieniło no i zaczeła się jazda!
Po paru godzinach doszedłem do wniosku że przepustnica a w zasadzie silnik krokowy wogóle nie reaguje!
Można było nawet odłączyć przepustnice i nic się nie zmieniało!
Co się okazało, w wiązce która leci nad wtryskiwaczami do sterownika silnika jest chyba sześć albo siedem przewodów z czego cztery były przerwane przez poruszenie tą wiązką! Między innymi stały "+"
A widziałem nie jeden przewód elektryczny w tym samochodzie z pękniętą koszulkom lecz nie wyciągnołem odpowiednich wniosków!
Po podłączeniu zerwanych przewodów wszystko wróciło do normy!
Pozdrawiam wszystkich!!!
Podjechał gość żeby mu uszczelnić motor, rozebrałem cały przód wymieniłem co trzeba ale się okazało że jeszcze słychać łożyska alternatora, zdemontowałem alternator po uprzednim odłączeniu akumulatora co jak się pózniej okazało wprowadziło mnie w błąd. Oczywiście wszystko wymyłem karcherem jak się należy, poskładałem wszystkie elementy, zalałem płynem chłodnice no i odpalam! Odpalił na "tyk" ale obroty trzymał w granicy 1400 rmp. po 3-ech minutach pracy silnika już miał 1600 rmp więc postanowiłem wyłączyć silnik i wyczyścić przepustnice.
Po tym zabiegu i ponownym uruchomieniu nic się nie zmieniło no i zaczeła się jazda!
Po paru godzinach doszedłem do wniosku że przepustnica a w zasadzie silnik krokowy wogóle nie reaguje!
Można było nawet odłączyć przepustnice i nic się nie zmieniało!
Co się okazało, w wiązce która leci nad wtryskiwaczami do sterownika silnika jest chyba sześć albo siedem przewodów z czego cztery były przerwane przez poruszenie tą wiązką! Między innymi stały "+"
A widziałem nie jeden przewód elektryczny w tym samochodzie z pękniętą koszulkom lecz nie wyciągnołem odpowiednich wniosków!
Po podłączeniu zerwanych przewodów wszystko wróciło do normy!
Pozdrawiam wszystkich!!!
#4
Napisano 17 marca 2008 - 21:00
Czyli jazda z wiązką...
#5
Napisano 17 marca 2008 - 21:19
i to jeszcze jaka jazda! Nigdy bym się nie spodziewał w takim miejscu i w takiej koszulce!
#6
Napisano 18 marca 2008 - 14:08
medic3, nie piszesz nigdzie jaki to silnik - ale niech zgadnę: M104? :cool:
#7
Napisano 18 marca 2008 - 23:00
nie jestem jakimś tam mercedesowcem, ale jak się nie mylę to był to motor M104.942 ale to już przeszłość!
Dzisiaj E-klasse W210 łożyska kół tylnych!!! i znowu ale jutro tylko założyć zwrotnice mi pozostało jedną szt.
Pozdrawiam wszystkich bardziej i mniej doświadczonych! ;-)
Dzisiaj E-klasse W210 łożyska kół tylnych!!! i znowu ale jutro tylko założyć zwrotnice mi pozostało jedną szt.
Pozdrawiam wszystkich bardziej i mniej doświadczonych! ;-)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|
||
[w201] poduszki silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | snazik88 |
|