Skocz do zawartości




- - - - -

[w140][s420]jaki gaz? jakie wtryski?porady LPG


18 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   IGSMan


  • Postów: 31
  • Na forum od: 12 lis 2013
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi KE-JETRONIC

Napisano 10 grudnia 2013 - 08:45

Wyświetl postUżytkownik play3136 dnia 09 grudnia 2013 - 18:46 napisał

Koledzy stanęło tak-stag+ wtryski pojedyncze hana+2x reduktor ac r01 czarny do 150KM+butla i tu jest delikatny problem
poszukuje zbiornika WROCŁAW 680/270 80-85l a najlepiej 680/300 jeżeli ktoś ma namiary proszę piszcie ( bo na razie mam 650/na chyba 250 65l)

Ja bym tylko jezeli chodzi o elektronike wrzucil sterownik Tech.



#12 Offline   play3136


  • Postów: 63
  • Na forum od: 15 wrz 2011
  • Miejscowość: WROCŁAW
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 S420 97'
  • Trzeci Mercedes:w210 2.2 cdi 2,7cdi
  • Inne auto:clk w208 2,0 w124 2,5D,3.0D.

Napisano 10 grudnia 2013 - 17:49

butla najwieksza jaką znalazłem w realu (a nie ze ktoś ma w katalogu ) 82l 680/270 zobaczymy po montazu

Użytkownik play3136 edytował ten post 10 grudnia 2013 - 17:51


#13 Offline   RolandV


  • Postów: 469
  • Na forum od: 18 mar 2011
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:bmw 520

Napisano 10 grudnia 2013 - 17:56

Pamiętaj, że im większa butla tym ciężej z tyłu i amory dostają.

#14 Offline   Dariusz Suchorz


  • Postów: 21
  • Na forum od: 25 kwi 2010
  • Miejscowość: Pierwoszyno
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W460 230GE
  • Trzeci Mercedes:Jeep Comanche 4,0 4x4
  • Inne auto:Jeep Liberty 3,7 V6

Napisano 02 lutego 2014 - 17:57

Wyświetl postUżytkownik arek92 dnia 10 grudnia 2013 - 00:06 napisał

reduktor KME GOLD

Ten reduktor nie daje rady termicznie, można go zmrozić po przejechaniu kilku km, co powoduje że gaz jest podawany w fazie ciekłej, a tego bardzo nie lubią wtryski i padają bardzo szybko, druga sprawa to jeśli podajemy ciekły na wtryski, to w tym samym czasie wyrtki dają wiecej gazu i zalewamy silnik.

Dużo lepsze będą czarne AC 01.
Stag 300 ISA2, wielozawór super i przewody Faro 8mm.

#15 Offline   plaster


  • Postów: 65
  • Na forum od: 04 kwi 2011
  • Miejscowość: Rumia
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W220 S500 M113 306KM

Napisano 03 lutego 2014 - 12:52

Niewiem czy kolega założyj już gaz ale faktycznie KME Gold jest słaby termicznie a taki warsztat co proponował mu założenie jednego reduktora do silnika co ma 8 cylindrów i 280km to bym odrazu ominoł szerokim łukiem bo znaczy że nie mają bladego pojęcie o poprawnym monatażu
Podstawa dwa reduktory wtryski najlepiej osobno na najkrutszych wężykach ( Polecił bym hana , lub baracuda) instalacja może być stag może być coś z AEB jak King czy elpigaz byle zakładał to ktoś kto się na tym zna i będzie umiał to poprawnie zestroić strojenie w czasie jazdy lub na hamowni najlepiej. Przy dobrze dobranych reduktorach , wtyryskach i dobrze zestrojonej instalacji nie odczujesz róznicy w LPG/PB

#16 Offline   tmajer


  • Postów: 95
  • Na forum od: 01 lis 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Subaru Forester GX 1998 LPG

Napisano 09 lutego 2014 - 17:52

Wyświetl postUżytkownik plaster dnia 03 lutego 2014 - 12:52 napisał

Niewiem czy kolega założyj już gaz ale faktycznie KME Gold jest słaby termicznie a taki warsztat co proponował mu założenie jednego reduktora do silnika co ma 8 cylindrów i 280km to bym odrazu ominoł szerokim łukiem bo znaczy że nie mają bladego pojęcie o poprawnym monatażu
Podstawa dwa reduktory wtryski najlepiej osobno na najkrutszych wężykach ( Polecił bym hana , lub baracuda) instalacja może być stag może być coś z AEB jak King czy elpigaz byle zakładał to ktoś kto się na tym zna i będzie umiał to poprawnie zestroić strojenie w czasie jazdy lub na hamowni najlepiej. Przy dobrze dobranych reduktorach , wtyryskach i dobrze zestrojonej instalacji nie odczujesz róznicy w LPG/PB

Faktycznie, jeden Gold może nie wyrobić. (Chociaż mieliśmy na poprawki Jeepa GC V8 na Goldzie i mimo że bardzo się staraliśmy nie udało sie go zamrozić :) )Dwa czarne ACR-01 obskoczą bezproblemowo, oczywiście o ile będą zasilane grubym przewodem (miedź 8 mm lub faro 13 mm) fazą ciekłą LPG. Problemem może być znalezienie miejsca pod maską na dwa reduktory. W razie czego daje się osobno reduktory, a osobno elektrozawory. Jeżeli chodzi o sterownik, to polecałbym LPG Tech 328. I ZDECYDOWANIE ODRADZAM Hany !!!! Ich jakość w ciągu ostatniego roku bardzo się pogorszyła. Barakudy jak najbardziej, ewentualnie Dragony, tyle że te ostatnie są w listwach po 2 lub 4, nie ma pojedynczych. Oczywiście wężyki jak najkrótsze, ale ważniejsza jest ich jednakowa długość.

--
Tomek
KlinikaLPG.pl

#17 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 10 lutego 2014 - 18:17

Hana nie długo jakością "dorówna" valtek-owi. Barakuda spoko jest. Sterowniki LPG tech. Biją na głowę wszystko na rynku stosunkiem jakości do ceny. Można też się pokusić o listwę z LPG Techu. Też jest spoko. Ogólnie LPG Tech jest ostatnio jednym z najlepszych producentem Podzespołów LPG.

#18 Offline   tmajer


  • Postów: 95
  • Na forum od: 01 lis 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Subaru Forester GX 1998 LPG

Napisano 16 lutego 2014 - 13:04

michal93& napisał:

Hana nie długo jakością "dorówna" valtek-owi. Barakuda spoko jest. Sterowniki LPG tech. Biją na głowę wszystko na rynku stosunkiem jakości do ceny.

Zgoda w 100% Należy też wyróżnić jakość supportu producenta.

michal93& napisał:

Można też się pokusić o listwę z LPG Techu. Też jest spoko.

Dragony są bardzo spoko. Tyle, że są w listwach po 2 i po 4. A to oznacza długie wężyki.
Przy pojedynczych wtryskiwaczach z reguły wężyki mają długość taką jak suma długości wkrętki i króćca wtryskiwacza.

#19 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 16 lutego 2014 - 20:39

Wyświetl postUżytkownik tmajer dnia 16 lutego 2014 - 13:04 napisał

Dragony są bardzo spoko. Tyle, że są w listwach po 2 i po 4. A to oznacza długie wężyki.
Przy pojedynczych wtryskiwaczach z reguły wężyki mają długość taką jak suma długości wkrętki i króćca wtryskiwacza.

Tu masz 100% racji.
Jednak, da się i po 4 zredukować dłogość węzyków i je zrobić identyczne. Sam w BMW mam zamiar wywalić teraz Valteki, które wymagaja regulacji co 10tys km, i wstawić coś z LPG Techu.








Podobne tematy Zwiń