Użytkownik plaster dnia 03 lutego 2014 - 12:52 napisał
Niewiem czy kolega założyj już gaz ale faktycznie KME Gold jest słaby termicznie a taki warsztat co proponował mu założenie jednego reduktora do silnika co ma 8 cylindrów i 280km to bym odrazu ominoł szerokim łukiem bo znaczy że nie mają bladego pojęcie o poprawnym monatażu
Podstawa dwa reduktory wtryski najlepiej osobno na najkrutszych wężykach ( Polecił bym hana , lub baracuda) instalacja może być stag może być coś z AEB jak King czy elpigaz byle zakładał to ktoś kto się na tym zna i będzie umiał to poprawnie zestroić strojenie w czasie jazdy lub na hamowni najlepiej. Przy dobrze dobranych reduktorach , wtyryskach i dobrze zestrojonej instalacji nie odczujesz róznicy w LPG/PB
Faktycznie, jeden Gold może nie wyrobić. (Chociaż mieliśmy na poprawki Jeepa GC V8 na Goldzie i mimo że bardzo się staraliśmy nie udało sie go zamrozić
)Dwa czarne ACR-01 obskoczą bezproblemowo, oczywiście o ile będą zasilane grubym przewodem (miedź 8 mm lub faro 13 mm) fazą ciekłą LPG. Problemem może być znalezienie miejsca pod maską na dwa reduktory. W razie czego daje się osobno reduktory, a osobno elektrozawory. Jeżeli chodzi o sterownik, to polecałbym LPG Tech 328. I ZDECYDOWANIE ODRADZAM Hany !!!! Ich jakość w ciągu ostatniego roku bardzo się pogorszyła. Barakudy jak najbardziej, ewentualnie Dragony, tyle że te ostatnie są w listwach po 2 lub 4, nie ma pojedynczych. Oczywiście wężyki jak najkrótsze, ale ważniejsza jest ich jednakowa długość.
--
Tomek
KlinikaLPG.pl