siema .... apropo ciężkiego odpalania .... miałem ten sam problem i mechanik powiedział mi ze jest to wina czujnika temperatury czy jakoś tak ..... po prostu auto nie ma ssania odpala jak by silnik był cały czas gorący ..... ja wymieniłem ten czujnik temp. i to pomogło może i u was też pomoże
2
156 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 22 marca 2013 - 14:05
#52
Napisano 06 marca 2014 - 19:07
Witam!!!Kupiłem 3 dni temu Mercedesa 190 2.0 lpg i wszystko jest git na benzynie i gazie chodzi ładnie,nie strzela itp. tylko jest jeden problem a mianowicice ciężko odpala na zimnym silniku.Musi zakręcić z 7-8 razy i dopiero łapie ale z dodawanie gazu później już za pierwszym odpala.Pomożecie?
Mam jeszcze jeden problem.Świeci mi się kontrolka od oleju.Olej niedawno wymieniany i na bagnecie jest 3/4.Czujnik do wymiany?
Mam jeszcze jeden problem.Świeci mi się kontrolka od oleju.Olej niedawno wymieniany i na bagnecie jest 3/4.Czujnik do wymiany?
#53
Napisano 06 marca 2014 - 19:11
z tym odpalaniem to sprawdził bym czy ssanie działa, w moim jest to samo
#54
Napisano 06 marca 2014 - 19:13
Myślałem o tym ssaniu już i patrzyłem bezpiecznik na tym przekaźniku ale dobry.Co moge jeszcze sprawdzić od tego ssania?
#55
Napisano 06 marca 2014 - 19:20
Czujnik podgrzewania kolektora ( nie ma nic wspólnego z KE ale warto sprawdzić)
Czujnik temperatury
wtrysk rozruchowy
Ustawienie potencjometra
Ja na początek proponuję sprawdzić szczelność układu podciśnień dokładnie.
A co do czujnika to wymiana można jeszcze ewentualnie spróbować go przeczyścić może pomoże
Czujnik temperatury
wtrysk rozruchowy
Ustawienie potencjometra
Ja na początek proponuję sprawdzić szczelność układu podciśnień dokładnie.
A co do czujnika to wymiana można jeszcze ewentualnie spróbować go przeczyścić może pomoże
#56
Napisano 06 marca 2014 - 19:23
A możesz mi powiedzieć gdzie ten wtrysk rozruchowy i potencjometr się znajdują?
#57
Napisano 06 marca 2014 - 19:35
Zdejmujesz filtr powietrza i wszystko zobaczysz Potencjometr to masz na przepływce patrząc od przodu sprawdzasz go w następujący sposób odpal silnik i sprawdź napięcie między górnym a środkowym jego pinem powinno być 0,7 +/- 0,1 na biegu jałowym czyli ok 750-800 obr oczywiście sprawdzasz i ewentualnie regulujesz wszystko na benzynie . Co do wtrysku to łatwo go znajdziesz ( jako jedyny jest sterowany elektronicznie )
Użytkownik Piotrek 190E edytował ten post 06 marca 2014 - 19:37
#58
Napisano 06 marca 2014 - 19:44
A czy pomoże coś wyczyszczenie tego wtrysku rozruchowego?
#59
Napisano 06 marca 2014 - 20:47
Po co setny raz wałkować ten sam temat?
ps. Piotrek 190E,nie każdy KE-Jetronic ma podgrzewacz kolektora...
ps. Piotrek 190E,nie każdy KE-Jetronic ma podgrzewacz kolektora...
#60
Napisano 06 marca 2014 - 21:23
Nie każdy to fakt zgadzam się w 100% aczkolwiek może kolega ma w swoim tak owy czujnik Swoją drogą to mało danych odnośnie samochodu jest
Raczej nie a sprawdzałeś w ogóle jego działanie ?
Użytkownik Merc190E dnia 06 marca 2014 - 19:44 napisał
A czy pomoże coś wyczyszczenie tego wtrysku rozruchowego?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|