ależ to musi płynąć
6
[W140] Kubasz 600SEL '93
Rozpoczęty przez Kubasz, mar 24 2014 09:27
458 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 23 kwietnia 2014 - 18:16
#32
Napisano 23 kwietnia 2014 - 18:47
ale rączki to masz delikatne
#33
Napisano 23 kwietnia 2014 - 19:58
Ja wiem ze przy takich samochodach o spalanie sie nie pyta ale jednak spytam Ile minimalnie na trasie spali tak przy 100kmh ??
PS: Piekna maszyna
PS: Piekna maszyna
#34
Napisano 23 kwietnia 2014 - 20:46
Płynie aż ciężko uwierzyć. V12 potrafi latać Jest taka reklama W211 E55 o tytule Beast. To powinno być nakręcone 15 lat wcześniej z użyciem 600SEL'a. To było by perfekcyjne wyrażenie odczuć jakie towarzyszą prowadzeniu tego samochodu.
Rączki delikatne, a i tak urwałem ten kapselek
Co do spalania to sprawa jest bardzo płynna. Przy 100km/h ogólnie ekonomizer, bo na nim się opieram, pokazuje między 10 a 12.5 L/100km ale jak np. zaczyna się wzniesienie to potrafi pojechać poza skalę czyli powyżej 22.5. Przy 140km/h na prostej drodze nie pokazuje więcej niż 15L ale i nie mniej niż 12.5. Jak zaczynają się wzniesienia to ekonomizer w popłochu ucieka na koniec skali. Najlepszą metodą na spokój jest trzymanie lewej ręki na kierownicy na godzinie 10 to wtedy zasłania się ekonomizer i można jechać. Bez tempomatu ciężko uzyskać niskie spalanie, ale z nim też jest ciężko. Ogólnie trzeba się nastawiać że i tak spali więcej niż się przewiduje. Ja na tą ostatnią wycieczkę oszacowałem że wystarczy jeden pełen zbiornik paliwa bo zakładałem max spalanie średnio 15L. 100L na 600km a tu musiałem dać dolewkę bo do domu by zabrakło
Rączki delikatne, a i tak urwałem ten kapselek
Co do spalania to sprawa jest bardzo płynna. Przy 100km/h ogólnie ekonomizer, bo na nim się opieram, pokazuje między 10 a 12.5 L/100km ale jak np. zaczyna się wzniesienie to potrafi pojechać poza skalę czyli powyżej 22.5. Przy 140km/h na prostej drodze nie pokazuje więcej niż 15L ale i nie mniej niż 12.5. Jak zaczynają się wzniesienia to ekonomizer w popłochu ucieka na koniec skali. Najlepszą metodą na spokój jest trzymanie lewej ręki na kierownicy na godzinie 10 to wtedy zasłania się ekonomizer i można jechać. Bez tempomatu ciężko uzyskać niskie spalanie, ale z nim też jest ciężko. Ogólnie trzeba się nastawiać że i tak spali więcej niż się przewiduje. Ja na tą ostatnią wycieczkę oszacowałem że wystarczy jeden pełen zbiornik paliwa bo zakładałem max spalanie średnio 15L. 100L na 600km a tu musiałem dać dolewkę bo do domu by zabrakło
#35
Napisano 23 kwietnia 2014 - 20:47
Kubasz, gadałem z Tomkiem o spalaniu jego S600L i mówił że najniżej zszedł do 16/100 na trasie, pobijesz go ?
Gdzieś miałem bagnet od takiej skrzyni, jeśli chcesz to mogę poszukać, klejenie tego nie bardzo jest dobrym wyjściem bo ten plastik tego nie lubi
Gdzieś miałem bagnet od takiej skrzyni, jeśli chcesz to mogę poszukać, klejenie tego nie bardzo jest dobrym wyjściem bo ten plastik tego nie lubi
#36
Napisano 23 kwietnia 2014 - 22:12
maryusz123456, To calkiem niezle spalanie. U mnie w m119 splanie w trasie to 14l/100 jadac srednio 140 km/h i pare razy kickdown do 180-220 km/h minimaalne spalanie to 12l/100 ale to non stop 90-100 km/h i az boli jadac tak predkoscia mam wrazenie ze jade 30 km/h z moich obserwacji tempoamt wcale nie jest najoszcedniejszy bo i owszem na idealnie prostej dwupasmowce daje rade, tak na kazdym wzniesieniu oddaje to co nadrobil ja osobisce w trasie robie mieszanke tempomatu z kontrola prawej nogi
#37
Napisano 24 kwietnia 2014 - 07:18
Maryusz jak tylko będzie okazja to spróbuję pobić ten rekord. Ale to wszystko zależy gdzie się jedzie. Jak pojadę do Warszawy i zawrócę w Jankach do siebie to na luzach pobiję i może zejdę do 13 nawet Ale gdzieś dalej to już się robi gorzej. Ale jadę na spotkanie z Tomkiem w czerwcu to sprawdzę co i jak.
Co do bagnetu to poszukaj jak możesz bo na pewno nie będę tego kleił. W mercedesie klej to tylko do szyb jest chyba używany i niech tak zostanie.
Moon powiedz mi co można zrobić innego pod górkę. Tempomat utrzyma prędkość, a ty nogą też utrzymujesz czy zwalniasz?
Co do bagnetu to poszukaj jak możesz bo na pewno nie będę tego kleił. W mercedesie klej to tylko do szyb jest chyba używany i niech tak zostanie.
Moon powiedz mi co można zrobić innego pod górkę. Tempomat utrzyma prędkość, a ty nogą też utrzymujesz czy zwalniasz?
#38
Napisano 24 kwietnia 2014 - 07:36
Kubasz, Troche zle sie wyrazilem Mam poprostu wrazenie ze pod gorke tempomat ostro daje czadu w sensie bardziej uchyla przepustnice gdzie przy anszych silnikach wcale nie trzeba go pod gore mocno cisnac NIe mowie oczywiscie o jakis tam skrajnych przypadkach Dobrze widac to jak sobie ustawisz w ukrytych funkacjach licznika spalanie chwilowe.
#39
Napisano 24 kwietnia 2014 - 08:15
Jeszcze nie korzystałem z tych ukrytych funkcji. Muszę spróbować. Ja mam wrażenie że tempomat to ustawia prędkość i za punkt honoru przyjmuje żeby ją utrzymać choćby nie wiem co. Wtedy spalanie leci w górę.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Impex 600SEL 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | impex |
|
||
[W140] 600SEL - droga do perfekcji |
Mercedes S, CL i SEC | Kubasz |
|
|
|
OT wydzielone z [W140] Impex 600SEL 1992 |
HydePark | majsterus |
|
||
600SEL kilka pytań |
Mercedes S, CL i SEC | impex |
|
|
|
Top Gear Brabus 600SEL 7.3-48 V12 and SLK 6.5 V8 |
Media - Audio, Video, Jpg | Piotrek124 |
|