Dziekuje za link, od razu w niego wszedłem jednak mam problem ze znalezieniem czegokolwiek/bariera językowa(znam tylko podstawowe słowa w j.Angielskim).
To, ze uszczelki lewa/prawa są inne to wiem, na stronie tego sklepu są obie strony tej firmy.Osuszacze są tez jeszcze inne, wybrałem najdrozszy.
Filtr znalazlem jeszcze taki:http://www.iparts.pl/czesc/filtr-hydrauliczny-ukladu-kierowniczego-quinton-hazell-qsrp10,mercedes-benz,klasa-s-w140-1991-02-1998-10,600-se-sel-140-056-140-057-408km,74-47-958-100591-0-57-qsrp10.html
5
[W140] Impex 600SEL 1992
Rozpoczęty przez impex, gru 15 2015 15:26
364 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 15 grudnia 2015 - 21:39
#22
Napisano 15 grudnia 2015 - 21:58
Po zdjęciu nie pasuje - we schematu wychodzi, że filtr jest zabudowany wewnątrz pompy. Można spróbować zamówić to i zobaczyć, co przyjdzie, albo spróbować ustalić numer oryginału po nr. VIN pojazdu.
[edit]
Na szybko wychodzi mi A0004661904, ale to trzeba dokładniej zweryfikować.
[edit]
Na szybko wychodzi mi A0004661904, ale to trzeba dokładniej zweryfikować.
#23
Napisano 15 grudnia 2015 - 22:02
Nie chce się bawić w odsyłanie.
Możesz mi powiedzieć gdzie Ty robisz zakupy do swojego V12? Wszystko ASO czy masz jakiś swoj sprawdzony sklep?
W intercarsie też nie maja nic do tego silnika, patrzyli przez nr vin.
Możesz mi powiedzieć gdzie Ty robisz zakupy do swojego V12? Wszystko ASO czy masz jakiś swoj sprawdzony sklep?
W intercarsie też nie maja nic do tego silnika, patrzyli przez nr vin.
#24
Napisano 15 grudnia 2015 - 22:06
Najlepiej to zobaczyć symbole jakie były na starej części,już tyle razy wychodziło mi nie tak jak z VIN, masz system ADS?, ciekawe jak układ zapłonowy, przepustnica, przepływka to będzie generować ogromne koszty,jak podłoga pod spodem?
#25
Napisano 15 grudnia 2015 - 22:10
ADS to te aktywny amortyzatory? Jesli tak to nie mam.
Auto nie jest skorodowane, jedynie kolektory wydechowe maja osad korozji.
Wszystkie funkcje tego auta dziala, dociagania, zamki itp.Przed wypadkiem był w ASO mercedes w Niemczech i był serwis na kilka tys.Przednie tarcze i klocki mam jak nowe.Tylne ciut gorsze, ale jeszcze dlugo wytrzymaja.Auto nie ma problemow z paleniem i wolnymi obrotami.Wszystkie klamoty pod spodem są.Nie jest dół uszkodzony.
W bagazniku, nawet tam gdzie aku-brak korozji.
Wnętrze wyglada jak na ten przebieg, kierownica bez sladow przetarc.Przed wypadkiem poprzedni wlasciciel dal za to auto 8 tyś euro.Czyli taki trup nie był.
Auto nie jest skorodowane, jedynie kolektory wydechowe maja osad korozji.
Wszystkie funkcje tego auta dziala, dociagania, zamki itp.Przed wypadkiem był w ASO mercedes w Niemczech i był serwis na kilka tys.Przednie tarcze i klocki mam jak nowe.Tylne ciut gorsze, ale jeszcze dlugo wytrzymaja.Auto nie ma problemow z paleniem i wolnymi obrotami.Wszystkie klamoty pod spodem są.Nie jest dół uszkodzony.
W bagazniku, nawet tam gdzie aku-brak korozji.
Wnętrze wyglada jak na ten przebieg, kierownica bez sladow przetarc.Przed wypadkiem poprzedni wlasciciel dal za to auto 8 tyś euro.Czyli taki trup nie był.
#26
Napisano 15 grudnia 2015 - 22:12
Nie mam "prywatnie" v12. Zakupy praktycznie zawsze do tego silnika robiłem w ASO. Bolało, ale zamienniki części do tego silnika są bardzo ograniczone.
inter32, pamiętaj, że w m120 to wszystko jest x2. To w zasadzie dwa silniki na jednym wale.
przepustnica, przepływka
inter32, pamiętaj, że w m120 to wszystko jest x2. To w zasadzie dwa silniki na jednym wale.
#27
Napisano 15 grudnia 2015 - 22:12
Do zwykłego diesla trzeba części kupować w ASO , a flagowy model chcesz w IC, IP zaopatrywać ???
Jak chcesz szybko zrozumieć z jakim celem musisz się zmierzyć to poszukaj tematu o R129 m120 chyba na coupe polska.
Jak chcesz szybko zrozumieć z jakim celem musisz się zmierzyć to poszukaj tematu o R129 m120 chyba na coupe polska.
#28
Napisano 15 grudnia 2015 - 22:16
Źle mnie troche rozumiecie.
Mi to auto nie jest do niczego potrzebne- w sensie nie mam parcia na zrobienie tego na juz i zeby tym jezdzic.Może stać rok, dwa, a nawet i dłuzej.
Nie chce też wymieniać wszystkiego na nowe jeśli jest sprawne bo to mija się z celem.Widoczne usterki będą usunięte.Postaram sie wybrac niedlugo do serwisu i zloze jakieś zamowienie skoro nie wypada kupować zamiennikow..Rozumiem, ze lemforder nie bedzie sie nadawać na czesci zawieszenia, poduszki itp?
Mi to auto nie jest do niczego potrzebne- w sensie nie mam parcia na zrobienie tego na juz i zeby tym jezdzic.Może stać rok, dwa, a nawet i dłuzej.
Nie chce też wymieniać wszystkiego na nowe jeśli jest sprawne bo to mija się z celem.Widoczne usterki będą usunięte.Postaram sie wybrac niedlugo do serwisu i zloze jakieś zamowienie skoro nie wypada kupować zamiennikow..Rozumiem, ze lemforder nie bedzie sie nadawać na czesci zawieszenia, poduszki itp?
#29
Napisano 15 grudnia 2015 - 22:23
Dlaczego mają się nie nadawać części od lemfordera, jeżeli tylko znajdziesz i będą pasowały to twoja oszczędność bo nigdzie indziej nie znajdziesz jak w ASO, a ceny zabijają. Dzisiaj pytał znajomy z rabatami o rozrząd do diesla niecałe 1900zł, więc tak serio i bez żadnych złośliwości zastanów się jak prowadzić prace nad przywróceniem tego auta i do jakiego stanu
#30
Napisano 15 grudnia 2015 - 22:26
Nie wiem co mi chcecie dać do zrozumienia, ze musze wpakować jeszcze 20 tyś minimum i auto nie bedzie lalką tylko bedą sie jako tako koła kręcic?Jesli tak to jestem tego swiadomy.Od początku kalkulowałem, ze łacznie wyjdzie mnie ok 25tys.Nie mam na mysli ideału.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
[W201] tato81 2.0D 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | tato81 |
|
|
|
W124 1992r. felgi 15" 8 loch kod oryginalnego koloru? |
Modyfikacje,Tuning | MBCAR |
|
||
[W124] MaciejD 4.2E 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | maciejd |
|
||
W124 T 300e 1992 problem z imobilajzerem VDO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mach |
|