zacny przebieg w s600 http://www.mobile.de.../193494529.html
6
[W140] Kubasz 600SEL '93
Rozpoczęty przez Kubasz, mar 24 2014 09:27
458 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 29 kwietnia 2014 - 22:06
#62
Napisano 30 kwietnia 2014 - 06:34
No widzialem na zdjeciu, ze czarna gwiazda. Pewno sie zaczepy polamaly I ktos dokupil.
#63
Napisano 30 kwietnia 2014 - 21:27
pepe1111, nie wiem kiedy był przełom między srebrną, a czarną. Jeremy Clarkson jak testował w 91 roku 600SELa to miał białą gwiazdkę Jak testował 600SECa w 93 roku to też miał białą to może i mój powinien mieć białą.
inter32, ale super znalezisko. Swoją drogą ktoś mógłby się zlitować nad tą 600 i zachować ją dla siebie. Pierwszy właściciel przejechał 778 tkm i sprzedaje? Z dziwniejszych rzeczy w tym samochodzie to zegary z cyfrowym licznikiem kilometrów. W tamtych czasach tego na pewno nie było. Może przebieg kręcony Ale super wyposażenie ma, szklany dach, kurtynki na szybach, komputer pokładowy ale z tym spalaniem średnim to ktoś przesadził 13,6 litra to chyba na 50km a nie na 100 Jeszcze zauważyłem że na zdjęciu liczników wskazówka ekonomizera wskazuje 0 l/100km. To przez te zmienione zegary. We wczesnych wersjach na zegarach z licznikiem mechanicznym na biegu jałowym ekonomizer zawsze leci na maksymalne spalanie chwilowe.
W ogóle dzisiaj dzięki pomocy kolegi maryusz123456 otrzymałem nowy (stary - rocznik 92) bagnet do pomiaru płynu w skrzyni biegów. I już wiem że bagnet ten występuje w trzech wersjach. W moim samochodzie była wersja druga o numerze 140 270 04 83, a teraz mam 140 270 00 83.
Pierwsza różnica jest w czcionce napisu ATF OL. Druga jest taka że w wersji nr2 na samym końcu bagnetu są nie tylko kreski wskazujące odpowiedni stan płynu ale także napisana jest temperatura przy której powinien być odczytywany stan. Po jednej stronie w *C a po drugiej w *F. Pierwsza wersja ma tylko kreski. Trzecia to nawet sobie nie wyobrażam jakie może mieć jeszcze bajery
Nie chciałem jednak rezygnować z tych napisów na samym końcu bagnetu więc mam teraz bagnet z 93 i korek z 92 zmieniłem jeszcze ten zatrzask w korku na swój bo nie był porysowany.
inter32, ale super znalezisko. Swoją drogą ktoś mógłby się zlitować nad tą 600 i zachować ją dla siebie. Pierwszy właściciel przejechał 778 tkm i sprzedaje? Z dziwniejszych rzeczy w tym samochodzie to zegary z cyfrowym licznikiem kilometrów. W tamtych czasach tego na pewno nie było. Może przebieg kręcony Ale super wyposażenie ma, szklany dach, kurtynki na szybach, komputer pokładowy ale z tym spalaniem średnim to ktoś przesadził 13,6 litra to chyba na 50km a nie na 100 Jeszcze zauważyłem że na zdjęciu liczników wskazówka ekonomizera wskazuje 0 l/100km. To przez te zmienione zegary. We wczesnych wersjach na zegarach z licznikiem mechanicznym na biegu jałowym ekonomizer zawsze leci na maksymalne spalanie chwilowe.
W ogóle dzisiaj dzięki pomocy kolegi maryusz123456 otrzymałem nowy (stary - rocznik 92) bagnet do pomiaru płynu w skrzyni biegów. I już wiem że bagnet ten występuje w trzech wersjach. W moim samochodzie była wersja druga o numerze 140 270 04 83, a teraz mam 140 270 00 83.
Pierwsza różnica jest w czcionce napisu ATF OL. Druga jest taka że w wersji nr2 na samym końcu bagnetu są nie tylko kreski wskazujące odpowiedni stan płynu ale także napisana jest temperatura przy której powinien być odczytywany stan. Po jednej stronie w *C a po drugiej w *F. Pierwsza wersja ma tylko kreski. Trzecia to nawet sobie nie wyobrażam jakie może mieć jeszcze bajery
Nie chciałem jednak rezygnować z tych napisów na samym końcu bagnetu więc mam teraz bagnet z 93 i korek z 92 zmieniłem jeszcze ten zatrzask w korku na swój bo nie był porysowany.
Użytkownik Kubasz edytował ten post 30 kwietnia 2014 - 21:30
#64
Napisano 01 maja 2014 - 05:47
Wydaje sie, ze ten samochod z 778 tys ma wiecej elementow powiedzmy "z innych czasow", lub jakby watpliwych, wg zdjec. . Wlasnie wskazniki ( w tym jakies dziwne roznice kolorow wskazowek), kierunkowskazy biale, omawiana czarna gwiazda , jakis inny kolor drewna konsoli, napis V12 niefachowo dokejany ... Do mnie takie egzemplarze nie przemawiaja zupelnie, choc jako pojazd/uzytkowo moga byc bardzo dobre.
#65
Napisano 04 maja 2014 - 11:25
Witam wszystkich
natknąłem się na starym komputerze na ładne zdjęcie mojej 600
Poza tym dzisiaj chciałem sprawdzić kondycję świec zapłonowych i oto niespodzianka. Klucz z podręcznego narzędziownika w bagażniku nie pozwoli na zmianę świec po stronie kierowcy. Nawet się go nie da włożyć żeby wszedł do samego końca i osiadł na świecy. Klucz koliduje z kolektorem dolotowym. Ciekawy przypadek bo myślałem że projektanci pomyśleli o czymś takim jak wymiana świec Po stronie pasażera z trudem udało mi się wykręcić kilka świec ale jest tak ciasno że zadrapałem sobie niedawno malowany kolektor.
Czy ktoś się z czymś takim spotkał?
natknąłem się na starym komputerze na ładne zdjęcie mojej 600
Poza tym dzisiaj chciałem sprawdzić kondycję świec zapłonowych i oto niespodzianka. Klucz z podręcznego narzędziownika w bagażniku nie pozwoli na zmianę świec po stronie kierowcy. Nawet się go nie da włożyć żeby wszedł do samego końca i osiadł na świecy. Klucz koliduje z kolektorem dolotowym. Ciekawy przypadek bo myślałem że projektanci pomyśleli o czymś takim jak wymiana świec Po stronie pasażera z trudem udało mi się wykręcić kilka świec ale jest tak ciasno że zadrapałem sobie niedawno malowany kolektor.
Czy ktoś się z czymś takim spotkał?
#66
Napisano 04 maja 2014 - 15:31
A klucz do świec masz taki sam jak od V8 ?
#68
Napisano 04 maja 2014 - 22:04
Heh. zupełnie nie podobny do mojego
U mnie numer zaczyna się od 140.. normalnie.
Hm, trzeba by w EPC poszperać
U mnie numer zaczyna się od 140.. normalnie.
Hm, trzeba by w EPC poszperać
#69
Napisano 05 maja 2014 - 07:52
EPC mówi że były trzy wersje tego klucza
1) A1295810167 ja mam ten
2) A1405810101
3) A1405810201
Ten który mam idealnie pasuje do narzędziownika w bagażniku więc podejrzewam że nikt go nie podmienił tylko taki tu zawsze był. Będę musiał chyba kupić klucz do V8 i tyle.
Ten który mi zaginął z 500E miał nr A1235810067 i z tego co pamiętam był krótki i pewnie by lepiej zadziałał.
1) A1295810167 ja mam ten
2) A1405810101
3) A1405810201
Ten który mam idealnie pasuje do narzędziownika w bagażniku więc podejrzewam że nikt go nie podmienił tylko taki tu zawsze był. Będę musiał chyba kupić klucz do V8 i tyle.
Ten który mi zaginął z 500E miał nr A1235810067 i z tego co pamiętam był krótki i pewnie by lepiej zadziałał.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Impex 600SEL 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | impex |
|
||
[W140] 600SEL - droga do perfekcji |
Mercedes S, CL i SEC | Kubasz |
|
|
|
OT wydzielone z [W140] Impex 600SEL 1992 |
HydePark | majsterus |
|
||
600SEL kilka pytań |
Mercedes S, CL i SEC | impex |
|
|
|
Top Gear Brabus 600SEL 7.3-48 V12 and SLK 6.5 V8 |
Media - Audio, Video, Jpg | Piotrek124 |
|