Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] 2.0 kompressor


81 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2014 - 18:02

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 03 listopada 2014 - 14:36 napisał

na początek 3.2 i wszystko jest w serii, tzn sterowniki itp.

Ta i przepływka do spółki z przepustnicą za 5500 zeta(nowe), wieczne problemy z wiązką i sterownikiem.



#62 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2014 - 18:37

Do każdego silnika nowe-nowe części z logo producenta są drogie/kosmicznie drogie - zwłaszcza elektronika. Co do "wiecznych" problemów - robi się wiązkę raz a dobrze - wymienia się wszystkie przewody, a nie izoluje i o temacie się zapomina. Ze sterownikiem nie zaobserwowałem nigdy problemów do czasów, aż wiązka się skrajnie rozsypie i narobi zwarć. Na pewno nie jest to silnik pozbawiony wad, ale na pewno dużo lepszy od tych na wtrysku mechanicznym.

Użytkownik m104 edytował ten post 03 listopada 2014 - 18:39


#63 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 03 listopada 2014 - 19:13

Cytat

Ta i przepływka do spółki z przepustnicą za 5500 zeta(nowe), wieczne problemy z wiązką i sterownikiem.
haha :E serdecznie pozdrawiam ke jeta !
ic :
zpd 768.54pln, reg. ciś paliwa 803.61pln, potencjometr klapy 875.54pln, rozdzielacz paliwa 6 826.50pln,przepływomierz powietrza 3 313.16pln
to były jedene z elementów które często są już wykończone w mercedesach w tym wieku, a niezbędne do prawdiłowej pracy układu..
teraz sprawdźmy sterownik ke jeta hmm 3 144.85pln :E

Gdyby każdy szedł twoim tokiem myślenia cobesh, to zostało by nam do wyboru tylko kilka diesli i gaźnikowce, chociaż tam też znajdziemy ceny z kosmosu...
także prosze cię, skończ pier*olić głupoty ;)

do m104 nową wiązke, na przykładzie starej nawet ktoś niedoświadczony zrobi w kilka dni, za mniej niż 150 zł, na dobrym drucie i ze spokojem na następne 20 lat...
na sterownik niewidziałem, żeby ktoś narzekał - bo zazwyczaj to wina wiązki. już nawet nie wspomne o regeneracji przepustnicy..

no ale ok.. ludzie nie kupujcie mercedesów bo są drogie, a szczególnie
m102, m103, m104, m111 i w sumie cała reszta .. :E :E :E

ps. ceny podane do m102, do m103 będą większe z powodu r6 ;)

Użytkownik JuR edytował ten post 03 listopada 2014 - 19:14


#64 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 listopada 2014 - 19:18

Ja tam się nie znam, mam DETa 3 w FIT. Wcześniej miałem kjeta na turbo- ale co ja tam mogę wiedzieć.

#65 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 03 listopada 2014 - 19:49

a no zapomniałem, że kupiłeś sobie m102 turbo..
a i z tym "tanim" ke jetronicem - nigdy nie psującym się systemem wtryskowym. w takim razie masz racje, nie można kupować 3.2 bo to drogie i się psuje co pięć odpaleń..

#66 Offline   tuningowiec


  • Postów: 31
  • Na forum od: 03 paź 2014
  • Miejscowość: KZB
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w202 om611
  • Inne auto:w201 3.6amg

Napisano 04 listopada 2014 - 00:41

Wyświetl postUżytkownik cobesh dnia 03 listopada 2014 - 19:18 napisał

Ja tam się nie znam, mam DETa 3 w FIT. Wcześniej miałem kjeta na turbo- ale co ja tam mogę wiedzieć.
tak pochwal się 102 2.3turbo laduje 1bar i masz 23% przyrostu mocy no gratulacje takich wynikow.
na decie to go odpalasz juz 4-6miesiecy jak nie lepiej i to jest gruz i popelina, z tego zacnego auta wszyscy dra lacha
wiec zrob coś potem sie chwal ;) i potwierdzam gówno wiesz :P

#67 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 listopada 2014 - 13:21

Ładuje milion bar, silnik to 3.6 AB 4 BRABUSAMG rzędowa v6, która na dodatek mi się zapaliła i chce sprzedać jako funkiel nówkę nie śmiganą.

#68 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 listopada 2014 - 14:16

Wyświetl postUżytkownik cobesh dnia 04 listopada 2014 - 13:21 napisał

Ładuje milion bar, silnik to 3.6 AB 4 BRABUS
Co Ty tak cały czas do Brabusów pijesz? :)

#69 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 listopada 2014 - 15:33

Długo by opowiadać, ale taki jeden 3.6 w 190tce się palił, po czym był wystawiony do przedsprzedaży jako funkiel nówka.

#70 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 listopada 2014 - 15:37

Panowie, trzymajcie się tematu, bo offtop się robi.








Podobne tematy Zwiń