Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] 2.0 kompressor


81 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   pslowikk


  • Postów: 46
  • Na forum od: 11 sie 2014
  • Miejscowość: szczecin
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 sierpnia 2014 - 21:32

Wyświetl postUżytkownik JuR dnia 17 sierpnia 2014 - 01:14 napisał

jak nie wiesz co masz pod maską, to możesz wsadzic blender w przepusnice i nim dmuchac..

chamstwo to niektórzy wrodzone mają jak widać .



#42 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 17 sierpnia 2014 - 23:47

możesz mieć racje. czasem trzeba kogoś odepchnąć od pewnych spraw, żeby nie zrobił sobie krzywdy.
ogromne znaczenie jaki silnik tam masz i jaki układ jego zasilania.
w 2.0 jest gaźnik, ke jetronic i wtrysk elektroniczny, a przygotowanie do dmuchania w każdym z nich jest różne.
możesz kupić kompressor eatona z jakiegoś mb, pasek, dorobić koło aby go napędzić, kupić rury silikonowe i połączysz to wszystko razem w pół dnia,
ale auto bez wystrojenia paliwa nie pojedzie. nawet jak pojedzie a dmuchniesz za mocno to zostaje albo wymiana silnika, albo złomowanie pojazdu.

także podstawy, teoria, potem praktyka - nie odwrotnie.
bo wydać 1200 na części i nie odpalić potem auta to troche lipa.

sprawdz jaki masz silnik, potem jaki silnik występował w c klasie.

Dział FAQ służy pomocą w kwestii rozróżnienia silnika.

#43 Offline   pslowikk


  • Postów: 46
  • Na forum od: 11 sie 2014
  • Miejscowość: szczecin
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 października 2014 - 22:22

z braku czasu na realizacje nic nie pisałem teraz może jak dodam numery to będzie dużo łatwiej nr silnika 111 940 12 027 824 nr skrzyni 722 431 03 658 959 . Co polecacie ?

#44 Offline   pslowikk


  • Postów: 46
  • Na forum od: 11 sie 2014
  • Miejscowość: szczecin
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 października 2014 - 21:47

przypomnę moje pierwsze pytanie czy silnik taki jaki mam ja różni sie od 2 litrówki dawanej do clk czy c klasy z kompresorem . Bo jeśli dzieli je mała różnica to bede wiedział czy warto montować kompresor

#45 Offline   kaju007


  • Postów: 110
  • Na forum od: 23 cze 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 października 2014 - 22:30

Witam
Przeczytałem temat pobieżnie i wypowiem się krótko daj se luz z tym silnikiem i kompresorem.
Najlepsze rozwiązanie to 3.0-24v tyle samo wyjdzie jak nie mniej.
Ja mam 2.3-16 na kompresorze i powiem ci że nie ma rewelacji a mam go na MS odpalonego, a tych chcesz na KJ hmm nigdy bym nie szedł w tym kierunku.
Fakt że jak wjechałem na hamownie (to był zbieg okoliczności że wjechalem - nie była w planach) mapy zapłonu wysoko dla bezpieczeństwa, mapa paliwa średnio ustawiona doładowanie 0,4b 197km bez IC temp powietrza 60st w dolocie :)

#46 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 30 października 2014 - 00:50

Cytat

Najlepsze rozwiązanie to 3.0-24v tyle samo wyjdzie jak nie mniej.
uzasadnij prosze

Cytat

Ja mam 2.3-16 na kompresorze i powiem ci że nie ma rewelacji a mam go na MS odpalonego, a tych chcesz na KJ hmm nigdy bym nie szedł w tym kierunku.
Fakt że jak wjechałem na hamownie (to był zbieg okoliczności że wjechalem - nie była w planach) mapy zapłonu wysoko dla bezpieczeństwa, mapa paliwa średnio ustawiona doładowanie 0,4b 197km bez IC temp powietrza 60st w dolocie :)
w jakim aucie i jaki to motor ?
chłopaki z forum dość nieźle uturbli m102 na kj - nie chce mi się szukać, ale chyba forumowicz ma 1.8 m102 i 160 kucyków czy ileś tam..

#47 Offline   kaju007


  • Postów: 110
  • Na forum od: 23 cze 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 października 2014 - 18:02

Mniejsze koszta wsadzenie silnika 3.0-24v - ostatnio kupiłem cały z osprzętem za 800zł, niż montowanie kompresora i dodatków. Ja mam w 190 silnik 2.3-16 z kompresorem eaton 62 z elektromagnetycznym sprzęgłem bo takie chciałem i fakt efekt jest, jak bym miał gdzieś hamownie w pobliżu a nie 200km to bym to wystroił super i założył IC- ale to już ciezko by było przerobienie zderzaka i innych gratów. Powiem tak KJ to może na początek zabawy - mieszanka ubogo , nie wiem jak w oryginale czy cofa się zapłon nigdy nie sprawdzałem. Jak coś robić to z głową.
Teraz też kupiłem coupe 124 3.0 24v i robię od początku blachy, zawiechę, wnętrze, wywalam KJ wkładam MS i turbo myślę że na sezon zdążę zrobić wszystko sam. Oczywiście można wsadzić EMU ale mnie taniej wychodzi MS i do tego steruje LPG od razu jednym kompem. On ma chyba 2.3 motor - mowisz o cobeszu

Użytkownik kaju007 edytował ten post 30 października 2014 - 18:03


#48 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 30 października 2014 - 19:06

wybacz, mój błąd.. myślałem że najlepiej turbić 3.0 - moje nie doczytanie..
ale w takim wypadku seryjne 3.2 będzie lepsze .. masz gotowca, zamiast się bawić w ms itd..

#49 Offline   pslowikk


  • Postów: 46
  • Na forum od: 11 sie 2014
  • Miejscowość: szczecin
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 października 2014 - 20:08

no właśnie nie chce za bardzo innego motoru ponieważ mój ma oryginalne 213 tys mój dziadek pierwszym właścicielem był no ale te 136 km za mało troszkę celował bym w te 170 na kompresorze tylko cały czas nie wiem czy to te same motory były czy automat da rade i czy zamknął bym się w 2 max 3 tys

#50 Offline   MARIOMOSCOVE420


  • Postów: 334
  • Na forum od: 10 kwi 2011
  • Miejscowość: LLU
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Omega, Saab 9-3

Napisano 30 października 2014 - 20:55

Wyświetl postUżytkownik kaju007 dnia 30 października 2014 - 18:02 napisał

Oczywiście można wsadzić EMU ale mnie taniej wychodzi MS i do tego steruje LPG od razu jednym kompem.
EMU też miało mieć sterowanie LPG.








Podobne tematy Zwiń