Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] 2.0 kompressor


81 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   bydle


  • Postów: 714
  • Na forum od: 13 sie 2008
  • Miejscowość: Kalisz-Minden
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:350Z

Napisano 20 czerwca 2014 - 12:18

Ale ja nie mowie ze nie dmuchaja malych silnikow ale np w civicach chlopaki dmuchaja dopiero silniki o wyzszych pojemnosciach od 1.6 w gore a najmniejsze 1.4 po prostu nie oplaca sie bo jest za slaby.
A turbo nie jest akurat w Polsce tematem tabu bo u nas w miescie na 10 japonczykow 7 jest dmuchanych :) i sa takie ktore nawet mnie zjadaja na torze przy mocy 180 KM :) Kon konowi nie jest rowny. Ja po prostu do jazdy codziennej wolal bym mocne N/A i spokojnie jezdzic bez obawy ze za moment cos sie wysra a uwierz mi ze awaryjnosc aut przerabianych jest dosc duza.
Po prostu sa silniki ktore oplaca sie modyfikowac a sa silniki z kotrymi lepiej dac sobie spokoj. A jak juz ktos chce mala pojemnosc to ja polecam 2.2 na elektronicznym.
A jeszcze prosciej by bylo zaaplikowac 2.3 kompresor - silnik dmuchany seryjnie ktory przyjemnie sie odpycha bez kombinacji i mniejsze ryzyko fakapa.



#32 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 20 czerwca 2014 - 20:39

civici i tego typu japońce - to nie mercedesy :D usportowione wiertarki a limuzyny...
jak przerabiać auto, to tak żeby się "nie wysrało", drutowanie byleby odpalił i jechał to inna bajka.
w starszych civicach vtec nie zaczyna się przypadkiem od 1.5 czy 1.6 ? vtec ma potencjał.. a te 1.3 gaźnikowe raczej nie..

wpakowanie 2.3 kompressora seryjnego, jest chyba trudniejsze i bardziej kosztowne od dobrego uturbienia ..
sam mam w planach gdzieś na przyszły rok dmuchać.. tylko jeszcze myśle który silnik :)

#33 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 21 czerwca 2014 - 04:44

JuR - właśnie jak policzysz i koszty zakupu i koszty i czas instalacji to własnie taniej i szybciej i do tego mniej problemowo wychodzi wsadzić cały kompresor. A jak ktoś mieszka blisko niemcowni to już naprawdę ma rewelkę - bo przynajmniej silnik nie będzie kombinowany.
Tak jak bydle napisał - po swapie odpalasz, tankujesz i jedziesz spokojnie nad morze bez zbędnych obaw że jednak dorabiany kolektor gdzieś pęknie i coś się urwie.
Z koleji jeżeli chcesz coś mieć bardzo dobrze i masz od tego człowieków to będzie kosztowało w cholerę.
Jezeli natomiast tylko będziesz zamawiał półprodukty i sam sobie pospawasz to wtedy jak najbardziej warto - dajesz swoją pracę(i to w bardzo dobrym gatunku) zupełnie gratis.
Tylko ktoś taki napewno nie będzie miał czasu na siebie bo będzie naprawiał wszystko z okolicy jako najlepszy fachowiec w powiecie.
Roman zaczął od dmuchania m103 bo miał gdzie zacząć - teraz zbierają żniwo zarabiając na tym czego się nauczyli.

#34 Offline   pslowikk


  • Postów: 46
  • Na forum od: 11 sie 2014
  • Miejscowość: szczecin
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 sierpnia 2014 - 21:20

podłucze sie z zapytaniem posiadam 124 e200 i czy jak bym kupił kompresor to dużo trzeba zmieniać tak jak u kolegi ? chodzi mi głównie czy to ten sam silnik co w c klasie 163 km tylko moj bez kompresora

#35 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 11 sierpnia 2014 - 23:04

A napisz czy faktycznie masz w124 z m102(to nie jest e200 tylko 200e) czy w124 z m111(na klapie ma e200).
Jeżeli to pierwsze to czytaj ten post i posty o turbo w m102.
Jeżeli inaczej to szukasz swap m111.

#36 Offline   pslowikk


  • Postów: 46
  • Na forum od: 11 sie 2014
  • Miejscowość: szczecin
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 sierpnia 2014 - 18:05

mam taka naklejkę http://pokaz.im/pm-DOE0.html
Czyli to nie jest ten sam silnik 2 litrowy tylko że bez kompresora co w c klasie czy clk z 97r ?

#37 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 17 sierpnia 2014 - 01:14

jak nie wiesz co masz pod maską, to możesz wsadzic blender w przepusnice i nim dmuchac..

#38 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 sierpnia 2014 - 18:30

JuR, pomierzyłeś sondę i powrzucałeś zdjęcia?

#39 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 17 sierpnia 2014 - 19:31

brakło czasu dziś, a już za ciemmno..
jutro chyba bede robił 900 km także dopiero wieczorem wrzuce zdjęcia :)
do sondy chyba afr'a kupie i wtedy się będę bawił :P
-- tak po za tym to temat kompressor, a nie lpg blos hehe

#40 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 sierpnia 2014 - 20:42

O blenderach też nie jest ;P








Podobne tematy Zwiń