Zabsi, rozumiem,ze u Witka
Porób jakieś fotki przy okazji.
2
88 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 31 stycznia 2007 - 19:03
#12
Napisano 31 stycznia 2007 - 23:09
ZaBsi mozna dzis było ten temat obgadac na zywo i gwarantuję Ci dobrą cenę na wymianę i zakup uszczelniaczy. Po co to rozdmuchujesz, skoro temat w sumie skromny, prosty i tani....
#13
Napisano 31 stycznia 2007 - 23:16
RobE124, zakup uszczelniaczy juz jest tani bo z 40% znizkami wiec taniocha ,a co do tematu chcialem go poruszyc bo wiem ze niektorzy mieli maja taki problem i moga cos powiedziec jakie maja odczucie po wymianie, poza tym zostanie jak sie to mowi "dla potomnych"
#14
Napisano 31 stycznia 2007 - 23:22
Po wymianie jest lepiej i tyle. Czekaj zadzwonie do Witka to da Ci promocję: Cena + 100% - 20%=....
#15
Napisano 25 lutego 2007 - 14:44
no i jestem po wymianie uszczelniaczy , ogolnie zaluje ze wczesniej tego nie zrobilem ale lepiej pozno niz wcale,okazalo sie oczywiscie ze sa oryginalne uszczelniacze(fabryka) po zdjeciu wyglad byl tragiczny,niektore przypalone lekko gumki wytarte do zera w srodku byly wygladzone do zera niebylo tych przetloczen ktore maja zbierac olej wiec nie dziwie sie ze troche mi łykał oleju, załozylem FEBI - BILSTEIN ,przy okazji dowiedzialem sie iz na ostatnim garnku mam maly luz na zaworze ssacym wytarte gniazdo ,wałek prawie nie lizniety widac minimalne zuzycie ,poza tym klawiatura i wnetrze pod pokrywa złociutkie zero nagaru zero syfu (fabryka) jestem pod wrazeniem jak na ten przebieg jest igła cisnienie na garnkach 13, 13.5 , 13.5 , 13.5 takze jest jeszcze w niezlej formie
#16
Napisano 25 lutego 2007 - 18:37
ZaBsI, a ile cie to kosztowalo, bo widze wyzej ze Rob dal jakis strasznie skomplikowany wzor matematyczny
#17
Napisano 25 lutego 2007 - 21:22
calosc 200zeta cala operacja trwala nie cala godzinke 2 pary rak,moje i mechanika
#18
Napisano 10 czerwca 2009 - 11:52
Podepnę się z pytaniem, bo też się przymierzam do wymiany, czy wymiana tych uszczelniaczy wpływa jakoś na pracę silnika czy tylko na ubytki oleju?
#19
Napisano 10 czerwca 2009 - 14:02
Może wpłynąć tylko na klekotanie zaworów.
Albo ustąpi samo albo tak już zostanie - popychacze przez chwilkę będą luźne i część może powiedzieć już "nie".
Nie pogub tylko tych malutkich podkładek na trzonki zaworów.
Albo ustąpi samo albo tak już zostanie - popychacze przez chwilkę będą luźne i część może powiedzieć już "nie".
Nie pogub tylko tych malutkich podkładek na trzonki zaworów.
#20
Napisano 10 czerwca 2009 - 20:01
No chyba nie tylko na klekotanie. U mnie po wymianie skończyły się ubytki oleju.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|