Witam, chciałem przed chwilą zamówić uszczelkę pod kolektor ssący do m102.982 ale okazało się, że tej uszczelki są dwie wersje. Jedna do silnika bez kata (12 zł) a druga do wersji z katem (20 zł). Czym one się różnią?
0
[w124] M102 - Różnice uszczelki kolektora ssącego z katalizatorem i bez
Rozpoczęty przez stachu22, cze 05 2014 15:17
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 czerwca 2014 - 15:17
#2
Napisano 05 czerwca 2014 - 17:19
Zapewne chodzi o podgrzewany kolektor ssący.
#3
Napisano 05 czerwca 2014 - 18:50
Tez o tym myślałem ale co miałby piernik do wiatraka
#4
Napisano 05 czerwca 2014 - 20:33
Pewnie złe sprecyzowane w katalogu.
#5
Napisano 18 października 2017 - 12:55
Witam.
Powie mi ktos jak powinny byc prawidłowo zamocowane uszczelki kolketora ssacego w M102? Bo jest jedna metalowa (nr 102-141-24-80) i jedna z czegos miekkiego ( nr 102-141-27-80). Która pierwsza do głowicy? Najlepiej screnna z EPC poprosze.
Powie mi ktos jak powinny byc prawidłowo zamocowane uszczelki kolketora ssacego w M102? Bo jest jedna metalowa (nr 102-141-24-80) i jedna z czegos miekkiego ( nr 102-141-27-80). Która pierwsza do głowicy? Najlepiej screnna z EPC poprosze.
#6
Napisano 24 października 2017 - 07:59
Jak dobrze pamiętam to u siebie na głowicę dawałem metalową, później podgrzewacz i na to papierową.
Sprawdź czy podgrzewacz jest sprawny i nie ma pęknięć plastiku, bo może łapać lewe powietrze. Część osób w ogóle je wywala i wtedy nie dajesz tej metalowej uszczelki.
Sprawdź czy podgrzewacz jest sprawny i nie ma pęknięć plastiku, bo może łapać lewe powietrze. Część osób w ogóle je wywala i wtedy nie dajesz tej metalowej uszczelki.
#7
Napisano 25 października 2017 - 07:25
Podgrzewacza kolektora w ogole nie mam, nie wiem czy był . Chyba nie wszystkie modele miały, nie mam tez sondy lambdy ani kata - swoja droga ktora to bedzie wersja ke-jet.
Na srodku glowicy miedzy 2 a 3 cylindrem mam otwor do plaszcza wodnego, ktory trzeba jakos fizycznie zaslepic, wnioskuje wiec ze prawidłowo powinna byc jako pierwsza uszczelka metalowa z masa uszczelniajaca do strony glowicy a nastepnie uszczelka miekka i dopiero kolektor.
Na srodku glowicy miedzy 2 a 3 cylindrem mam otwor do plaszcza wodnego, ktory trzeba jakos fizycznie zaslepic, wnioskuje wiec ze prawidłowo powinna byc jako pierwsza uszczelka metalowa z masa uszczelniajaca do strony glowicy a nastepnie uszczelka miekka i dopiero kolektor.
#8
Napisano 25 października 2017 - 15:26
Użytkownik tomuss1980 dnia 25 października 2017 - 07:25 napisał
Na srodku glowicy miedzy 2 a 3 cylindrem mam otwor do plaszcza wodnego, ktory trzeba jakos fizycznie zaslepic, wnioskuje wiec ze prawidłowo powinna byc jako pierwsza uszczelka metalowa z masa uszczelniajaca do strony glowicy a nastepnie uszczelka miekka i dopiero kolektor.
#9
Napisano 25 października 2017 - 20:24
A jak nie mam zaslepki?
Mozesz pokazac jak ona ma wygladac? Poprosze.
Mozesz pokazac jak ona ma wygladac? Poprosze.
Użytkownik tomuss1980 edytował ten post 25 października 2017 - 20:27
#10
Napisano 25 października 2017 - 21:45
Jeżeli nie ma, to szczerze nie wiem. Nie było tak, że głowice do zasilania gaźnikowego miały jakiś myk z tym otworem? Coś świta, nie wiem czy dobrze...
//
Dobra, mam -> http://mb201-124.eu/...a-pierburg-2ee/
//
Dobra, mam -> http://mb201-124.eu/...a-pierburg-2ee/
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|