1
[All] Cieknący rozdzielacz KE- Jet
Rozpoczęty przez Piotrek 190E, paź 04 2014 13:46
44 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 05 października 2014 - 09:54
Jak kolega wyzej napisal strzaly jesli sie pojawiaja to na skutek zle działajacego ukladu zapłonowego swiece kable kopułka palec rozdzielacza ewnetualnie cewka to tyle co proponowalbym sprawdzic
#12
Napisano 05 października 2014 - 10:09
Jaka uszczelka bo nie bardzo wiem o którą chodzi .
#13
Napisano 05 października 2014 - 16:38
Sciągnij kopułke to zobaczysz w niej rowek a w nim uszczelkę ...
Użytkownik nicu89 edytował ten post 05 października 2014 - 16:40
#14
Napisano 05 października 2014 - 16:47
No to u mnie żadnej uszczelki nie ma i nie było z tego co pamiętam , jest tylko taka plastikowa osłona pod palcem rozdzielacza i tyle . Prosił bym o jakąś fotke ewentualnie wymiary tej uszczelki i dokładne miejsce montażu
#15 Gość_janin_
Napisano 05 października 2014 - 18:40
Użytkownik Piotrek 190E dnia 05 października 2014 - 16:47 napisał
żadnej uszczelki
#16
Napisano 05 października 2014 - 19:19
No to bardzo ciekawe. Rozbierałem już kilka 190tek i w żadnej czegoś takiego nie było . W m103 jest inna napewno . Tą uszczelkę zakłada sie na rant kopółki czy gdzie , to jest oring czy coś innego ?
#17
Napisano 05 października 2014 - 21:52
w 190-tce przy silniku m103, 2.6 była dodatkowa osłona przeciwpyłowa kopułki.
Na tym zdjęciu, od spodu widać wyżej wspomnianą uszczelkę, Ta osłona jest montowana za palcem, od strony silnika, na to przychodzi palec, a kopułka zamyka to szczelnie, dociskajac tą mało widoczną na zdjeciu uszczelkę.
Na tym zdjęciu, od spodu widać wyżej wspomnianą uszczelkę, Ta osłona jest montowana za palcem, od strony silnika, na to przychodzi palec, a kopułka zamyka to szczelnie, dociskajac tą mało widoczną na zdjeciu uszczelkę.
#18
Napisano 06 października 2014 - 07:05
Użytkownik Piotrek 190E dnia 04 października 2014 - 13:46 napisał
Witam wymieniał ktoś może uszczelnienie tłoczka rozdzielacza , i pamięta jak powinno być to poskładane ? Chodzi mi mianowicie o to czy element na który zakładany jest uszczelniacz ma być równo z nakrętką po dokręceniu czy jak ? Nie bardzo pamiętam jak było przed moim rozbieraniem a to raczej gra rolę . I wiecie może gdzie takie uszczelnienie mozna nabyć ?
http://www.cis-jetro...7.3-0997-06.pdf
Numeru uszczelniacza tłoczka nie pamiętam.
W kopułce rozdzielacza zapłonu w M102 nie widziałem uszczelki, w M103 jest na 100%
#19
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] KE-Jetronic - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | scOti |
|
||
[KE-Jetronic] Potencjometr klapy spiętrzającej - zamiennik |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | 83dawid83 |
|
||
[w201] SWAP m104.990 na miejsce m102 ke-jet |
Modyfikacje,Tuning | Grzela555 |
|
||
[c124] 3.0 24 jak czytac bledy KE-jetronic |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | nowyc124 |
|
||
Mercedes R129 SL 500 integrated phone installation |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | Pieczara71 |
|