na zdjęciu jest m104 300 24v ke jetronic, a szkoda bo może być jazda, gazownicy nie będa chcieli się za to brać itp, ja poradziłbym 1 gen, też mam ke jetronic 1 gen i działa, ale gdybyś miał elektroniczny wtrystk, to inna bajka
swoją drogą myślałem że m104 ma tylko elektroniczny wtrysk jak m111
0
lpg do w124
Rozpoczęty przez karolu87, sty 08 2015 19:44
18 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 09 stycznia 2015 - 19:36
#12
Napisano 09 stycznia 2015 - 20:00
a widzisz czyli nie pchac sekwencji tylko zwykly ?
#13
Napisano 09 stycznia 2015 - 21:18
poczekaj jescze na odpowiedź innych, ale ja założyłem zwykły + stop ke jetronic, za wszystko zapłaciłem 1200 (po rodzinie) i działa
edit: no i przy gazie, to świece, przewody itp wszystko nowe
edit: no i przy gazie, to świece, przewody itp wszystko nowe
Użytkownik Depsu95 edytował ten post 09 stycznia 2015 - 21:19
#14
Napisano 09 stycznia 2015 - 21:37
Pisałem to już wiele razy, ale widzę że chyba gdzieś do LPG będzie trzeba wrzucić Jest możliwość instalacji sekwencji i ke-jeta ale trzeba troszkę pokombinować. Zrobiłem na tym zestawie 8 000 km bez problemów.
A więc pozwolę sobie przytoczyć swoją wypowiedź, ale to poniżej. Przyzwoite 3.2 zdecydowanie trudniej znaleźć w przyzwoitych pieniądzach i stanie.Aut z m103/m102 jest wg. mnie zdecydowanie więcej chociaż też nie jest łatwo trafić fajny egzemplarz. Czy ke-jet jest półśrodkiem czy też nie...hmm każdy ma prawo do swoich opinii ale fakt jest taki, że jego stopień mechanicznego skomplikowania jest znaczny(jest się co psuć). Odnośnie sekwencji do KE-jeta nie nazwałbym tego półśrodkiem, gdyż przy montażu z głową i zadbaniem o kilka pierdółek zyskujemy zdecydowanie niższe koszta eksploatacji przy braku możliwości strzału oraz zatarcia samego mechanizmu- zapewniając mu niezakłócony przepływ benzyny- tak, to też się da zrobić
3 tysiące za przyzwoitą, nową intalację do 6 cylindrowej jednostki? Jeśli tak, to wskaż mi tańszą możliwość- wykluczając mikser. Odnośnie samego zwrotu "sekwencja" odnośnie full grupy, chodzi mi raczej o kolokwialne nazewnictwo instalacji z jednostką sterującą, wtryskiwaczami- nie o sam konkretny model sterowania podawaniem paliwa.
Poniżej cytat z mojej innej wypowiedzi na ten temat:
"Instalacja sekwencyjna musi być starszego typu. OMVL Dream XXI c (Koniecznie musi być C) Romano RIS lub Bigas GIS. Sterowniki z wiązką reduktor i odpowiednie wtryski można nabyć np. tutaj ( http://olx.pl/oferta...html#6eed14ab8a ). Ci Panowie posiadają nieużywane ale kilkuletnie zestawy- z racji iż nie produkują już takich sekwencji. Reduktor musi być dwustopniowy - u mnie OMVL, wtryski OMVL Reg 6 ohm- koniecznie 6 ohm bo 3 ohmówki palą sterownik.
Można szukać używanego sterownika z wiązką. Co ważne, do 6- 8 cylindrów musi do sterownika być tzw. driver rozdzielający sygnał. Podobno sygnały wtrysków można też zdublować bo i tak działa to jak full grupa więc wszystko leje naraz.
Używane sterowniki posiadał kolega z innego forum Mercedesa- http://www.w201w124....ic.php?t=29816. Jest temat w dziale LPG i jest tam trochę informacji na ten temat.
Żeby zachować przy życiu Ke-Jetronica ja u siebie założyłem coś ala stop-ke z tym, że nie firmy Protect Digital ale włoskiego AEB-377- podobno solidniejsze, zdarząło się że PD miały zimne luty i paliły EHA. Do nabycia w nagaz.pl (3 dni czekałem). Działa to w ten sposób, że nie pozwala paliwu dostać się do wtrysków (nie wiem dokładnie co on tam robi, klapę podnosi czy coś ;-)) ale pompa cały czas pracuje i benzynka krąży po układzie.
Ja mogę instalację polecić bo na tą chwilę śmiga malinowo. Rozmawiałem z osobami, które śmigają na takich zestawach 60 000, 70 000 i nic absolutnie się nie dzieje.
W razie pytań pisać śmiało, specjalistą nie jestem ale co wiem to chętnie przekaże:)
Ja kupiłem nowy sterownik, nie żałowałem przysłowiowego grosza. LPG do 6 wyszło mnie około 3000 zł z montażem co i tak jest małą kwotą jak na przyzwoite lpg do 6 garków. Co ciekawe, mój nowy strerownik nie działał, ale Panowie z linka bez problemu wymienili mi na drugi. Na chwilę obecną mam dwa komplety elektroniki lecz wolę mieć na zapas, bo Mercedesem będę chyba jeździł do końca świata :-)
A więc pozwolę sobie przytoczyć swoją wypowiedź, ale to poniżej. Przyzwoite 3.2 zdecydowanie trudniej znaleźć w przyzwoitych pieniądzach i stanie.Aut z m103/m102 jest wg. mnie zdecydowanie więcej chociaż też nie jest łatwo trafić fajny egzemplarz. Czy ke-jet jest półśrodkiem czy też nie...hmm każdy ma prawo do swoich opinii ale fakt jest taki, że jego stopień mechanicznego skomplikowania jest znaczny(jest się co psuć). Odnośnie sekwencji do KE-jeta nie nazwałbym tego półśrodkiem, gdyż przy montażu z głową i zadbaniem o kilka pierdółek zyskujemy zdecydowanie niższe koszta eksploatacji przy braku możliwości strzału oraz zatarcia samego mechanizmu- zapewniając mu niezakłócony przepływ benzyny- tak, to też się da zrobić
3 tysiące za przyzwoitą, nową intalację do 6 cylindrowej jednostki? Jeśli tak, to wskaż mi tańszą możliwość- wykluczając mikser. Odnośnie samego zwrotu "sekwencja" odnośnie full grupy, chodzi mi raczej o kolokwialne nazewnictwo instalacji z jednostką sterującą, wtryskiwaczami- nie o sam konkretny model sterowania podawaniem paliwa.
Poniżej cytat z mojej innej wypowiedzi na ten temat:
"Instalacja sekwencyjna musi być starszego typu. OMVL Dream XXI c (Koniecznie musi być C) Romano RIS lub Bigas GIS. Sterowniki z wiązką reduktor i odpowiednie wtryski można nabyć np. tutaj ( http://olx.pl/oferta...html#6eed14ab8a ). Ci Panowie posiadają nieużywane ale kilkuletnie zestawy- z racji iż nie produkują już takich sekwencji. Reduktor musi być dwustopniowy - u mnie OMVL, wtryski OMVL Reg 6 ohm- koniecznie 6 ohm bo 3 ohmówki palą sterownik.
Można szukać używanego sterownika z wiązką. Co ważne, do 6- 8 cylindrów musi do sterownika być tzw. driver rozdzielający sygnał. Podobno sygnały wtrysków można też zdublować bo i tak działa to jak full grupa więc wszystko leje naraz.
Używane sterowniki posiadał kolega z innego forum Mercedesa- http://www.w201w124....ic.php?t=29816. Jest temat w dziale LPG i jest tam trochę informacji na ten temat.
Żeby zachować przy życiu Ke-Jetronica ja u siebie założyłem coś ala stop-ke z tym, że nie firmy Protect Digital ale włoskiego AEB-377- podobno solidniejsze, zdarząło się że PD miały zimne luty i paliły EHA. Do nabycia w nagaz.pl (3 dni czekałem). Działa to w ten sposób, że nie pozwala paliwu dostać się do wtrysków (nie wiem dokładnie co on tam robi, klapę podnosi czy coś ;-)) ale pompa cały czas pracuje i benzynka krąży po układzie.
Ja mogę instalację polecić bo na tą chwilę śmiga malinowo. Rozmawiałem z osobami, które śmigają na takich zestawach 60 000, 70 000 i nic absolutnie się nie dzieje.
W razie pytań pisać śmiało, specjalistą nie jestem ale co wiem to chętnie przekaże:)
Ja kupiłem nowy sterownik, nie żałowałem przysłowiowego grosza. LPG do 6 wyszło mnie około 3000 zł z montażem co i tak jest małą kwotą jak na przyzwoite lpg do 6 garków. Co ciekawe, mój nowy strerownik nie działał, ale Panowie z linka bez problemu wymienili mi na drugi. Na chwilę obecną mam dwa komplety elektroniki lecz wolę mieć na zapas, bo Mercedesem będę chyba jeździł do końca świata :-)
#15
Napisano 10 stycznia 2015 - 09:40
jestem ciekawe jak ten silnik ogarnia gaz tak w ogóle i co się będzie działo powyżej 3500 obr/min, być może nic ?
on się troszkę różni od pozostałych silników w124, nie było ich wiele, a opinia krąży o słabej głowicy hmm.. ^^
do m102 (nie licząc 1.8) i m103 na pewno pakowałbym identyczny setup jak mam teraz, a do tego silnika to nie wiem jak by to zagrało ?
ps. plastik sobie kup, bo zaraz będziesz zakładał temat "czemu nie da się odpalić silnika".. i w ogóle jak na moje oko, to leży za bardzo na ściance.. on ją dotyka ? bo jak tak to też długo nie pojeździ.
on się troszkę różni od pozostałych silników w124, nie było ich wiele, a opinia krąży o słabej głowicy hmm.. ^^
do m102 (nie licząc 1.8) i m103 na pewno pakowałbym identyczny setup jak mam teraz, a do tego silnika to nie wiem jak by to zagrało ?
ps. plastik sobie kup, bo zaraz będziesz zakładał temat "czemu nie da się odpalić silnika".. i w ogóle jak na moje oko, to leży za bardzo na ściance.. on ją dotyka ? bo jak tak to też długo nie pojeździ.
Użytkownik JuR edytował ten post 10 stycznia 2015 - 09:44
#16
Napisano 10 stycznia 2015 - 10:19
prosiłbym o scalenie
ps. manieczek już raz komentowałem tą wypowiedź i pofatyguj się chociaż poprawić błędy, bo ludzi w błąd wprowadzasz..
ps. manieczek już raz komentowałem tą wypowiedź i pofatyguj się chociaż poprawić błędy, bo ludzi w błąd wprowadzasz..
#17
Napisano 30 sierpnia 2015 - 08:23
Witam szanowne grono. Ze względu na to, iż niedawno musiałem się pożegnać z moją rozbitą W124 300D `92, szukam znowu balerona. Znalazłem ciekawy egzemplarz w Wawie, tzn: MB E300 benzyna rocznik `94, 180 KM, który mi bardzo odpowiada. Jednak po rozmowie z właścicielem wiem że taki silnik sporo pije, mam pytanko, czy do tego modelu da się wstawić instalację LPG, na której auto nie będzie strzelać, przerywać i sprawiać innych problemów. Auta nie oglądałem jeszcze na żywo, więc nie mam sporej wiedzy o nim. Nie chcę z niego rezygnować. Słyszałem, że można wymienić mechaniczny wtrysk na elektroniczny i to załatwi sprwae Jestem laikiem, nie znam się na mechanice. Proszę o podpowiedź. Mam jeszcze czas na zakup, więc wolę być pewny.
#18
Napisano 30 sierpnia 2015 - 08:34
U góry masz wypowiedź odnośnie LPG do wtrysku mechanicznego. Mam taką instalację już rok i jestem b. zadowolony.
#19
Napisano 05 października 2015 - 21:03
Witam. Aby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj. W124 E280 95' na już elektronicznym wtrysku. Zastanawiam się jaki gaz tutaj wrzucić. Z uwagi na to, że auto będzie jeździć cały czas i wszędzie to nad opłacalnością się nie zastanawiam bo jest to po prostu logiczne. Myślę nad brc sequent plug & drive. Nie śpię na pięniądzach dlatego dobrze je liczę. Nie chciał bym się wpakować w wielkie G ale niechciał bym też wyrzucać nie potrzebnie kasy. Podpowiecie coś ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|
||
W124 coupe 2.0b+lpg układ paliwowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thatsmajk |
|
||
W124 2.0 m111 Pojemność butli a ilosc tankowanego lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|
||
w201 PB + LPG. Nie odpala na PB na LPG odpala w miarę dobrze |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Guldan |
|