Czołem!
Prezentuję Wam moją Sukę. Auto zanabyłem w listopadzie zeszłego roku. W założeniu jest to projekt długodystansowy, auto służy mi do niedzielnych przebieżek po okolicy, jest autem dla przyjemności. Od zakupu przejechało ze mną niecałe 1500 km, i były to głównie jazdy testowe po rozmaitych naprawach i regulacjach.
Auto nie jest idealne, nie jest perłą, nie płakał niemiec jak sprzedawał, a kupiłem je od typa, który sprowadził auto do PL 10 lat temu, jednakże był na tyle przytomny (albo nieprzytomny) aby nie stosować "patentów". Auto generalnie jest w nienajgorszej kondycji jak na swoje 24 lata, korozja wiadomo jest - zgnił lewy błotnik pod listwą, zgniły tylne otwory wokół rury lewarka, jest mała zgorzel na drzwiach pasażera. Reszta OK, sprawdzone "wzrokowo" nawet tam, gdzie zwykły zjadacz chleba oka nie wsadzi .
Ale dość przydługich wstępów.
Metryka wozu:
WDB2010241F818344
PAINT 512
Interior color 061
Engine 102962 10 284881
Gearbox 716217 01 771424
Lights units HELLA
Wipers BOSCH 910109
Class 1
061A CLOTH BLACK
331 CASSETTE COMPARTMENT
412 ELECTRIC SLIDING ROOF
466 No code designation available
470 ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM (ABS)
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
531 AUTOMATIC ANTENNA
591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG
620 AIR POLLUTION CONTROL
750 MB AUDIO 30 RADIO WITH VK/RDS
Auto przed myciem, po dwutygodniowym postoju:
I tu już po myciu:
Po kolei będę opisywał prace nad autem .
3
[W201] Carl00s 2.0E 1991 "Suka"
Rozpoczęty przez carl00s, lut 18 2015 21:53
100 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 lutego 2015 - 21:53
#2
Napisano 18 lutego 2015 - 23:33
No, a już myślałem, że takie uświnione auto będziesz pokazywał
#3
Napisano 18 lutego 2015 - 23:43
Przód stoi wysoko względem tyłu, popracuj nad tym
#4
Napisano 18 lutego 2015 - 23:58
W kufrze bylo dobre 100 kg narzedzi, mial prawo stanac deba
#5 Gość_barzu_
Napisano 19 lutego 2015 - 00:55
Kolejna wisnia lakier prezentuje sie pieknie nie to co moj
#6
Napisano 19 lutego 2015 - 11:35
OK, zgodnie z obietnicą - prace nad autem.
Na pierwszy ogień poszedł układ zapłonowy, i to właśnie jego dotyczyć będzie relacja.
Użyte zostały:
Palec rozdzielacza Beru EVL 134
Kopułka rozdzielacza Beru VK191
Przewody wysokiego napięcia Magneti Marelli MSQ0053
Świece zapłonowe NGK BP6EF
Nasadka do świec 16mm
Akcja wyglądała tak:
Ułożyłem sobie potrzebne elementy w zasięgu ręki:
I zacząłem prace od wymiany świec:
Porównanie stare - nowe (prawie jak 50/50 ):
Dalej wziąłem się za kable:
Zdemontowałem takie oto kabelki:
Nowe przewody:
No i przyszedł czas na kopułkę oraz palucha:
I tutaj w zasadzie praca się zakończyła - oczywiście spiąłem kable, pochowałem w osłony...
Auto na zestawie tym pracuje bardzo ładnie - tak jak powinno pracować. Uprzedzając pytania o kable MM - mam do tej firmy zaufanie, w poprzednich autach stosowałem ich produkty i nie miałem problemów, a cenowo są naprawdę konkurencyjne dla Bosch / Beru.
Na pierwszy ogień poszedł układ zapłonowy, i to właśnie jego dotyczyć będzie relacja.
Użyte zostały:
Palec rozdzielacza Beru EVL 134
Kopułka rozdzielacza Beru VK191
Przewody wysokiego napięcia Magneti Marelli MSQ0053
Świece zapłonowe NGK BP6EF
Nasadka do świec 16mm
Akcja wyglądała tak:
Ułożyłem sobie potrzebne elementy w zasięgu ręki:
I zacząłem prace od wymiany świec:
Porównanie stare - nowe (prawie jak 50/50 ):
Dalej wziąłem się za kable:
Zdemontowałem takie oto kabelki:
Nowe przewody:
No i przyszedł czas na kopułkę oraz palucha:
I tutaj w zasadzie praca się zakończyła - oczywiście spiąłem kable, pochowałem w osłony...
Auto na zestawie tym pracuje bardzo ładnie - tak jak powinno pracować. Uprzedzając pytania o kable MM - mam do tej firmy zaufanie, w poprzednich autach stosowałem ich produkty i nie miałem problemów, a cenowo są naprawdę konkurencyjne dla Bosch / Beru.
#7 Gość_barzu_
Napisano 19 lutego 2015 - 11:41
Ile płaciłeś za kopułkę i paluch ? Mi zaśpiewali 230zł "beru" i się zastanawiam czy dostane gdzieś taniej
#8
Napisano 19 lutego 2015 - 11:52
Za kopułkę 140 PLN, za paluch 15. Wszystko w lokalnym sklepie.
#10
Napisano 19 lutego 2015 - 12:30
Wojtas - no właśnie tego dynksu mi brakuje. Nie ma go niestety w handlu, a w EPC nie ma numeru katalogowego, albo źle szukałem. Kupiłem nawet dwa aparaty zapłonowe na alle... z myślą o wyrwaniu a tu lipa, też tego nie było...
Co do felg - wiem wiem, plan na lato to albo polerka rantów w tych, albo przeszczep BBS RT077, to się okaże. A co do kilometrów - będzie więcej latem .
P.S. Wie ktoś jak określić co to za felga? Jest to oryginalny Ronal, niby po kodzie KBA wynika, że to słynna "penta", ale coś mi się wierzyć nie chce...
Co do felg - wiem wiem, plan na lato to albo polerka rantów w tych, albo przeszczep BBS RT077, to się okaże. A co do kilometrów - będzie więcej latem .
P.S. Wie ktoś jak określić co to za felga? Jest to oryginalny Ronal, niby po kodzie KBA wynika, że to słynna "penta", ale coś mi się wierzyć nie chce...
Użytkownik carl00s edytował ten post 19 lutego 2015 - 12:34
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
[S124] baleronwkombi 2.0E 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | baleronwkombi |
|
|
|
[W124] Vontage 2.0 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vontage |
|
||
[W201] Carl00s 1.8 1990 "Czorna Suka" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | carl00s |
|
||
(W124) 300e 1991 BRAK KLAKSONU. Gdzie przekaźnik? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Krawol |
|