Gaszenie jest różne: raz gaśnie za 2 sekundy od wyłączenia stacyjki, raz silnik pracuje z 10 sekund nim zdechnie. Po wyłączeniu stacyjki słyszę jskieś syczenie. Mam wrażenie że w okolicy schowka pasażera, czy gdzieś z prawej strony. Może się mylę. Na pewno coś jest nieszczelne, jednak nie wiem gdzie szukać by nie rozbierać całej deski rozdzielczej i tunelu z nawiewami. Wakum z tego małego króćca nic nie ciągnie. Pod palcem ssanie wyczuwalne, a podpięte nic nie działa. Wpiąłem trójnik w gruby przewód od serwa tam gdzie dochodzi brązowy przewód. I jakoś wszystko działa. Na przednią szybę ledwo dmucha, przez nawiewy ostto, na nogi wcale, regulacja lamp oraz zagłówki działają.
2
156 odpowiedzi w tym temacie
#111
Napisano 24 maja 2017 - 08:38
#113
Napisano 25 maja 2017 - 04:11
Z tym ogrzewaniem to podmien panel. Ja tak zrobiłem i wróciła regulacja temperatury.
#114
Napisano 25 maja 2017 - 05:55
Nie mam nikogo na podmiankę z tym panelem climatronika, a kupić w ciemno to parę setek:-\. A zawór przy stacyjce Ostry2500 to co mam z nim zrobić? Rozumiem, jak gumka będzie pęknięta, lecz co jeśli będzie ok? Stacyjkę zmieniać?
#115
Napisano 25 maja 2017 - 06:15
Panel sprawny to koszt ok 50-100 pln ja kupiłem i proszę problem rozwiazany. Przy zakupie zwróć uwagę na wtyczkę. Jest wtyczka na grubsze piny i na ''płaskie'' piny
#117
Napisano 25 maja 2017 - 11:42
OSTRY2500 Najpierw wystarczy, że ściągnie panel pod kierownicą i sprawdzi, czy po prostu któryś wężyk nie jest pęknięty. Jeśli nie, to dopiero trzeba się bawić tak jak piszesz .
memberofhs Co do panelu od ogrzewania to nie musisz od razu zmieniać płytki, możesz spróbować naprawić. Ja mam wprawdzie wersję bez klimy, ale u mnie pomogło to: http://mb201-124.eu/...747#entry382747 . Być może u Ciebie też są zimne luty. Warto spróbować przelutować, bo to najtańsza opcja, a w ponad 20 letniej elektronice to częsta usterka.
memberofhs Co do panelu od ogrzewania to nie musisz od razu zmieniać płytki, możesz spróbować naprawić. Ja mam wprawdzie wersję bez klimy, ale u mnie pomogło to: http://mb201-124.eu/...747#entry382747 . Być może u Ciebie też są zimne luty. Warto spróbować przelutować, bo to najtańsza opcja, a w ponad 20 letniej elektronice to częsta usterka.
#118
Napisano 25 maja 2017 - 21:26
Pomożecie koledzy w temacie klimy? (http://mb201-124.eu/..._20#entry382826). Potrzebuję szybko zdiagnozować problem. A na domiar złego wskaźnik temp wskoczył mi pod 120 stopni i tak ciągle wskazuje. Od dziś, od wczorajszego nabicia klimy tak jest. Podczas jazdy 15 minutowej powoli szedł w górę (jazdy, nie stania w korku), aż doszedł gdzieś do ponad 100 stopni. Nie ryzykowałem do 120, zatrzymałem auto i poczekałem z 30 min. Odpaliłem, temp była wówczas koło 80 stopni, jadę znów kawałek, powoli doszło nieco ponad 90 stopni a nagle ponad 120, w ciągu 4 sekund. Węże u góry chłodnicy gorące, na dole zimne. Termostat-gdzie jest w 2.5 d bez turbo? Uszkodzony, zawieszony?
#120
Napisano 26 maja 2017 - 07:31
Witam, mam wakupompę niby ten nowszy model z dekielkiem na śrubki, lekko poci mi się spod tego dekielka. Chciałbym to uszczelnić, czy on się trzyma tylko na śrubach czy na czymś jeszcze?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|
||
[W124] brak ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[124] Pompa hamulcowa schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|