Użytkownik Szarik dnia 09 maja 2015 - 02:19 napisał
Więc najpierw spróbuj pojeździć bez termostatu. Będziesz wiedział, czy to on jest winny, czy coś innego (np. kamień w chłodnicy).
Zdjalem termostat i nadal sie grzeje. Lecz wszystko wskazuje na to ze znalazlem przyczynę. W poniedzialek potwierdzę, ale juz mowie o co chodzi.
Grzeje sie podczas jazdy, na wolnych obrotach jest ok i trzyma 80C, wymienione zostalo jak wiecie wszystko. Naszla mnie jednak jedna rzecz. Wisko, a wlasciwie to co jest na nim osadzone. W statym mialem aluminiowe łopaty, w nowym plastikowe. Odgrzebalem ten aluminiowy, porownalem i ... okazuje sie ze kierunek łopat sie nie zgadza.
Stojac frontem do auta wiatrak kreci sie w prawą strone (czyli w strone kierowcy) ale lopaty nowego wisko sa skierowane tak, ze zamiast odciagac temperature z chlodnicy i pchac na silnik, robia to w odwrotna strone. Z silnka na chlodnice. Podsumowujac - ped powietrza jadacego samochodu dmucha na chlodnice ale nie przechodzi powietrze przez nia bo wiatrak dmucha w przeciwna strone i podejrzewam ze tu lezy problem.
tutaj moje stare , w nowym lopaty sa w przeciwna strone...
Na starym (oryginal) widnieja numery: Alu 31.5122 00 oraz (znaczek Mercedesa i ) 116 205 24 06 (bycmoze po 11 jest kropka) orientuje sie ktos gdzie dostalbym cos takiego w poniedzialek w KRK?
Użytkownik demer edytował ten post 09 maja 2015 - 17:32