Miałem okazję pojeździć 129 500 i nie mamy o czym dyskutować jeśli chodzi o jego parametry, to jest SL, prowadzi się jak SL.
Każdy może też go nabyć i mieć i to mnie zniechęca. Poza tym co byśmy wtedy robili? ustalali jaki żel do włosów najlepiej działa? Z tematów technicznych to czy szel vipałer faktcznie dodaje mocy? To nie dla mnie!
16
[W201] M103 - Turbo baj najt
Rozpoczęty przez Ukaniu, lip 15 2015 10:05
194 odpowiedzi w tym temacie
#71
Napisano 03 października 2015 - 00:55
#72
Napisano 03 października 2015 - 15:56
A po za tym 190 ma w sobie to coś
#74
Napisano 06 października 2015 - 21:03
W łącznikach ta plecionka usztywnia wewnętrzną harmonijkę oraz stanowi jakąś tam osłonę dla niej. Przydatne w sytuacji, gdy złącze takie jest montowane od spodu auta i jest narażone na uszkodzenia mechaniczne o przeszkody na drodze czy chodniku. Zdażają się złacza elastyczne bez plecionki stosowane fabrycznie, ale są one w miejscach znacznie powyżej prześwitu jak np. silnik vag montowany w Skoda Felicia 1.6MPi o oznaczeniu AEE.
Usunąłeś oplot z konkretnego powodu czy względy estetyczne ?
Usunąłeś oplot z konkretnego powodu czy względy estetyczne ?
#75
Napisano 07 października 2015 - 20:50
Usunąłem ze względów wstyd się przyznać... estetycznych Pełny zapału z jednej strony wywaliłem to wzmocnienie do którego spawa się rury no i nie ma do czego spawać rury.
Dyniowałem dyniowałem i wydyniowałem. Złącze które zapewni ruch rur wydechowych ( wrazie gdyby kamyczek...) zastępując niedostępne/kiepskie złącze elastyczne fi 90 zostaną flansze złącza v-band. Przerobione przez tokarza tak by powierzchnie styku stanowiły elementy kuli, sfery. Opaski V nie dam a przyspawam trzy wypustki po obu stronach które wraz ze sprężynami i śrubami będą ściskać obie części. W ten sposób osiągnę wszystko co chcę w tym miejscu elementami trwałymi. Jest trochę problemów z wytoczeniem tego pasownie ale mój ulubiony tokarz obiecał się postarać.
Dyniowałem dyniowałem i wydyniowałem. Złącze które zapewni ruch rur wydechowych ( wrazie gdyby kamyczek...) zastępując niedostępne/kiepskie złącze elastyczne fi 90 zostaną flansze złącza v-band. Przerobione przez tokarza tak by powierzchnie styku stanowiły elementy kuli, sfery. Opaski V nie dam a przyspawam trzy wypustki po obu stronach które wraz ze sprężynami i śrubami będą ściskać obie części. W ten sposób osiągnę wszystko co chcę w tym miejscu elementami trwałymi. Jest trochę problemów z wytoczeniem tego pasownie ale mój ulubiony tokarz obiecał się postarać.
#76
Napisano 12 października 2015 - 02:00
Użytkownik Ukaniu dnia 03 października 2015 - 00:55 napisał
Miałem okazję pojeździć 129 500 i nie mamy o czym dyskutować jeśli chodzi o jego parametry, to jest SL, prowadzi się jak SL.
Każdy może też go nabyć i mieć i to mnie zniechęca. Poza tym co byśmy wtedy robili? ustalali jaki żel do włosów najlepiej działa?
Każdy może też go nabyć i mieć i to mnie zniechęca. Poza tym co byśmy wtedy robili? ustalali jaki żel do włosów najlepiej działa?
Hah sedno sprawy! widze kolega wtajemniczony i wie o co chodzi tutaj tak naprawde. Na pocieszenie dodam, ze ostatnio objechalem takie 129 5.0 190 3.2 wiec tymbardziej nie ma co plakac
190 to najlepszy merol ever, tylko zaden fabryczny
Zloty uzytkownikow R129 sa bardzo zabawne pod tym wzlgedem
Użytkownik KrystaGG edytował ten post 12 października 2015 - 02:02
#77
Napisano 09 listopada 2015 - 12:35
Aktualnie nie ma u mnie za dużo ruchu w interesie bo rozkręcam silnik. Jak mirasmerc mówił jednak zdecydowałem się zdjąć głowicę. Zobaczę jak wygląda życie pod spodem. I tak muszę zdjąć miskę by zrobić spust. Muszę też zdjąć dekiel z przodu bo uszczelnienie do bloku już puściło. W zasadzie więc mam wszystko na wierzchu i aż faktycznie szkoda. Może wyjmę tłoki dam nowe pierścienie a cylindry potraktuję flex hone? Zastanawiam się, przydało by się.
#78
Napisano 09 listopada 2015 - 20:11
Nie znam dokłądnie flex hone, ale co robisz szlif ze chcesz to uzywać ? pierscienie trzeba zmierzyc, a dopiero sie zastanawiac czy zmieniać. Robisz kanapke lub odprezenie silnika czy chcesz serie zostawić ?
#79
Napisano 10 listopada 2015 - 00:38
Zostawiam serię bo nie chcę inwestować w ten silnik za wiele. Po okresie wykluwania i błędów młodości planuję przejść na 3.0 i wtedy zrobię go lepiej.
Ostatnio ta 103 jadła już za dużo oleju, przypuszczam że z litr na 1000 więc stawiam też na pierścienie. A jak nowe pierścienie to honować trzeba bo sie nie dotrą. Sensowna możliwość honowania gładzi bez szlifu to szczota flex hone i do tego nie trzeba bloku wyrywać z samochodu. Zrobiłem kilka gładzi tym sposobem i powiem, że sprawa jest świetna. Najznamienitszym osiągnięciem była reanimacja kulawego oplowskiego dizla, zupełnie drętwego. Tak dla żartu... no i dla żartu ten silnik od kilku lat nie zjada oleju i odpala od strzału. Tylko trzeba dobrze dobrać luz na zamku jak są już wyczuwalne progi.
Ostatnio ta 103 jadła już za dużo oleju, przypuszczam że z litr na 1000 więc stawiam też na pierścienie. A jak nowe pierścienie to honować trzeba bo sie nie dotrą. Sensowna możliwość honowania gładzi bez szlifu to szczota flex hone i do tego nie trzeba bloku wyrywać z samochodu. Zrobiłem kilka gładzi tym sposobem i powiem, że sprawa jest świetna. Najznamienitszym osiągnięciem była reanimacja kulawego oplowskiego dizla, zupełnie drętwego. Tak dla żartu... no i dla żartu ten silnik od kilku lat nie zjada oleju i odpala od strzału. Tylko trzeba dobrze dobrać luz na zamku jak są już wyczuwalne progi.
#80
Napisano 16 listopada 2015 - 12:08
Kochani, powiedzcie gdzie można kupić w rozsądnej cenie i jakości pierścienie do M103 2,6 nominał.
Jak ktoś ma dostęp to prosił bym o kontakt.
Jak ktoś ma dostęp to prosił bym o kontakt.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|