Czy można jeździć bez tego zaworu? Czy wpływa on znacząco na prace silnika?
0
[W124] M102, co to jest w silniku?
Rozpoczęty przez osskit, lip 23 2015 11:16
12 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 07 czerwca 2019 - 21:32
#12
Napisano 07 czerwca 2019 - 21:59
Na pracę silnika nie ma żadnego wpływu, właściwie jeździć można. Chociaż ja bym go zainstalował na miejscu, nie jest to chyba kolosalny problem
#13
Napisano 08 czerwca 2019 - 06:51
No to u mnie jest zonk, bo pod ten zawor mam podpiete pocisnienie z kolektora i z drugiej strony moduł zapłonowy, z tym ze zapłon juz jest EZL.
Jak powinien byc prawidłowo podpiety moduł? Bezposrednio w kolektor?
Jak powinien byc prawidłowo podpiety moduł? Bezposrednio w kolektor?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|