Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] M119 - wymiana czujnika położenia walu


32 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   kostek


  • Postów: 108
  • Na forum od: 30 lip 2015
  • Miejscowość: warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140

Napisano 10 sierpnia 2015 - 18:15

Wyświetl postUżytkownik m00n dnia 10 sierpnia 2015 - 18:07 napisał

Odepnij wężyk pod cisnieniowy i zobacz czy nie leci z niego paliwo. Jak przepuszcza to do wymiany ok 150-200 zł za Boscha.

podeślesz mi fotę lub dokładniejszy opis który to zawór bym nie zrobił gorzej jak jest :-)



#12 Offline   kostek


  • Postów: 108
  • Na forum od: 30 lip 2015
  • Miejscowość: warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140

Napisano 10 sierpnia 2015 - 19:35

powiedz mi tylko czy mam spr to na zimnym silniku, czy na ciepłym.
Zawór juz zlokalizowalem.

Użytkownik kostek edytował ten post 10 sierpnia 2015 - 19:37


#13 Offline   kostek


  • Postów: 108
  • Na forum od: 30 lip 2015
  • Miejscowość: warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140

Napisano 11 sierpnia 2015 - 13:14

Cześć.
Dziś zdałem filtr powietrza i spr reulator ciśnienia na listwie wtryskowe.
Wężyk zdjęty,paliwa nie było.
Spr na wyl silniku. Chyba ze mam spr na włączonym.
Motor zapalił od pierwszego choć nie tak od pierwszego strzału. Chwilę ok 5s musze go kręcić.
Ktoś ma jakiś pomysł co to może być.
Może warto wymienić świece bo po odpaleniu na podwórku czuć zapach paliwa..


#14 Offline   kostek


  • Postów: 108
  • Na forum od: 30 lip 2015
  • Miejscowość: warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140

Napisano 18 października 2015 - 12:33

cześć.

wracając do tematu czujnika położenia wału.
Byłem dziś w aso i podali mi nr katalogowy czujnika pasującego do mojego silnika

nr z aso 003 153 742864 (400zł)
nr z mojego auta 003 153 7228
wizualnie na fotach w sieci wyglądają identycznie

może problemem jest nieprawidłowy czujnik i auto nadal pali za 2gim na ciepłym. Dodam tylko że na SD silnik nie zgłasza żadnych błędów...

#15 Offline   Sinus007


  • Postów: 184
  • Na forum od: 13 sie 2011
  • Miejscowość: Warszawa Wilanow
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 5.0 M113 94r
  • Trzeci Mercedes:G300 TD W460
  • Inne auto:Fiat 126p 1242cm3

Napisano 20 października 2015 - 22:01

Z którego roku to autko? ja bym przejrzał dokładnie układ zapłonowy, świece kable kopułki i palce. Są jakieś problemy z pracą silnika? W M119 popularnym problemem przy takich objawach są kopułki i palce rozdzielacza zapłonu, na zimno z pierwszego potem chwilę pojeździsz i albo odpalisz po kilku próbach albo w ogóle. Spryskaj też wodą z opryskiwacza do kwiatków kable i zobacz czy gdzieś iskra nie skacze na pracującym silniku albo czy nie słychać charakterystycznego cykania skaczącej iskry.

#16 Offline   kostek


  • Postów: 108
  • Na forum od: 30 lip 2015
  • Miejscowość: warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140

Napisano 21 października 2015 - 15:51

Wyświetl postUżytkownik Sinus007 dnia 20 października 2015 - 22:01 napisał

Z którego roku to autko? ja bym przejrzał dokładnie układ zapłonowy, świece kable kopułki i palce. Są jakieś problemy z pracą silnika? W M119 popularnym problemem przy takich objawach są kopułki i palce rozdzielacza zapłonu, na zimno z pierwszego potem chwilę pojeździsz i albo odpalisz po kilku próbach albo w ogóle. Spryskaj też wodą z opryskiwacza do kwiatków kable i zobacz czy gdzieś iskra nie skacze na pracującym silniku albo czy nie słychać charakterystycznego cykania skaczącej iskry.
96r
cewki już na swiecach...

#17 Offline   Sinus007


  • Postów: 184
  • Na forum od: 13 sie 2011
  • Miejscowość: Warszawa Wilanow
  • Mercedes:W201 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 5.0 M113 94r
  • Trzeci Mercedes:G300 TD W460
  • Inne auto:Fiat 126p 1242cm3

Napisano 21 października 2015 - 21:13

Jak nie poradzisz sobie ze znalezieniem usterki to mogę zaprosić do siebie. Na pewno pomożemy rozwiązać problem. Jestem z Wilanowa jak coś. Jest wiele rzeczy do sprawdzenia, kiedy były świece wymieniane? może już są wypalone i dlatego ma problem z odpaleniem. Czujnik położenia wałka też może być przyczyną. Na miejscu mam wiele różnych czujników więc można podmienić i posprawdzać efekty. Jak coś to możesz dzwonić 509225326

#18 Offline   kostek


  • Postów: 108
  • Na forum od: 30 lip 2015
  • Miejscowość: warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140

Napisano 18 listopada 2015 - 17:16

Wyświetl postUżytkownik Sinus007 dnia 21 października 2015 - 21:13 napisał

Jak nie poradzisz sobie ze znalezieniem usterki to mogę zaprosić do siebie. Na pewno pomożemy rozwiązać problem. Jestem z Wilanowa jak coś. Jest wiele rzeczy do sprawdzenia, kiedy były świece wymieniane? może już są wypalone i dlatego ma problem z odpaleniem. Czujnik położenia wałka też może być przyczyną. Na miejscu mam wiele różnych czujników więc można podmienić i posprawdzać efekty. Jak coś to możesz dzwonić 509225326

dzięki za oferowaną pomoc.
auto stało na warsztacie ponad tydzień.
Z usterek jakie znaleziono.
- zacinająca się przepustnica
-padnięte 2 sondy (odłączony przewód masowy)
-pęknięta odma silnika
Co ciekawe silnik pod sd nie zgłaszał błędów i nadal nie zgłasza
auto nadal ma problem z rozruchem na ciepłym motorze.
Do 15min po wył silnika odpala, po 20 min już trzeba kręcić 2 razy...
dziwna sprawa

Użytkownik kostek edytował ten post 18 listopada 2015 - 17:18


#19 Offline   Kamylek


  • Postów: 326
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 19 listopada 2015 - 08:28

Czujnik temperatury silnika sprawdzałeś ? Jak i również czujnik położenia wałka ?

#20 Offline   kostek


  • Postów: 108
  • Na forum od: 30 lip 2015
  • Miejscowość: warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140

Napisano 19 listopada 2015 - 19:01

Wyświetl postUżytkownik Kamylek dnia 19 listopada 2015 - 08:28 napisał

Czujnik temperatury silnika sprawdzałeś ? Jak i również czujnik położenia wałka ?

czujnik położenia wału i wałka sprawny
czujnik temperatury 4pin nowy

Użytkownik kostek edytował ten post 19 listopada 2015 - 19:02









Podobne tematy Zwiń